Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پنجاه و سومین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی ظهر شنبه در استانداری قزوین برگزار شد.

معصومه مرادیان در این جلسه گفت: در کنار مشکلات عدیده ای که تولیدکنندگان و صنعتگران با آن مواجهند گاهی اوقات شاهد تصمیماتی هستیم که تیر خلاص را به سرمایه گذاران و کارآفرینان وارد می کند.

وی بیان کرد: در شرایطی که کشور در جنگ شدید اقتصادی است و با تشدید تحریم دشمنان مواجه شده ما به جای آنکه دست تولیدکننده را بگیریم با نگاهی بسته همچنان فضا را بر جهادگران عرصه اقتصاد تنگ تر می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری قزوین تصریح کرد: از نگاه این اداره موضوع جانشینی بانک ها در واحدهای مشکل دار و بدهکار منطقی نیست و به تعطیلی واحدها منجر شده است.

مرادیان یادآورشد: متاسفانه در ۶۸ واحد تولیدی استان به دلیل مشکلات ایجاد شده شاهد جانشینی بانک ها در این واحدها هستیم که به دلیل نبود دانش و تخصص اقتصادی در اداره این کارخانه ها با تعطیلی و خروج از چرخه تولید واحدها و بیکاری کارگران مواجه شده ایم.

وی بیان کرد: باید از بنگاه داری بانک ها در این شرایط جلوگیری کنیم و اجازه ندهیم صنایع موجود هم دچار بحران بیشتری شده و از چرخه فعالیت خارج شوند.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گفت: باید تلاش کنیم با رفع موانع و قوانین دست و پا گیر از مسیر تولیدکنندگان در این شرایط بد اقتصادی همراه و کمک سرمایه گذاران و کارآفرینان باشیم.

کد خبر 4648037

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری قزوین شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۲۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

کارگران از ارزشمندترین و سودمندترین اقشار جامعه هستند که نقش به سزایی در پیشبرد اهداف تولیدی و اقتصادی کشور دارند.این قشر از جامعه با حداقل توقعها و سطوح حقوقی همواره برای چرخاندن چرخهای واحدهای تولیدی و صنعتی و کارخانه ها در تلاش و تکاپویی وصف ناپذیر و خستگی ناپذیر هستند.این گزارش تصویری به مناسبت روز جهانی کار و کارگر بخش کوچکی از تلاش این غیور مردان و زنان را در واحدهای تولیدی و صنعتی استان همدان را به تصویر کشیده است. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077408 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • منابع محدود بانک‌های خراسان شمالی مشکل‌زا‌ شده است
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی
  • تجربه اخیر کاهش نرخ ارز در شرایط بحرانی بی‌سابقه بود
  • حل نشدن مشکل نرخ تامین مالی برای فعال‌سازی بنگاه‌ها مانع از تحقق جهش تولید است
  • برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • بانک مرکزی از خرداد ماه بانک ها را کنترل می کند