Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-05-03@23:36:28 GMT

قاتل امام جمعه کازرون روانی نیست

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۵۲۵۸۹

مدیرکل پزشکی قانونی استان فارس گفت: سال گذشته ۳۷۸ نفر خودکشی منجر به فوت داشتند که در مقایسه با سال قبل ۸ درصد رشد داشته و طی ۲ ماه گذشته نیز ۶۳ نفر فوت بر اثر خودکشی داشتیم. به گزارش جنوب نیوز، سعید غلامزاده ظهر شنبه در نشست خبری هفته قوه قضاییه با بیان اینکه ممانعتی در خصوص ارائه امار خودکشی وجود ندارد یادآور شد: سال گذشته ۳۷۸ نفر خودکشی منجرب به فوت داشتند که در مقایسه با سال قبل ۸ درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طی ۲ ماه نخست سال جاری نیز شاهد ۶۳ خودکشی بوده ایم.

مدیرکل پزشکی قانونی فارس تصریح کرد: سال گذشته از جمع ۳۷۸ نفری که اقدام به خودکشی کردند، ۲۸۶ نفر مرد و مابقی زن بوده اند و بیشترین آمار مربوط به گروه سنی ۱۸ تا ۳۰ سال است.

غلامزاده تاکید کرد: متاسفانه شاهد کاهش سن خودکشی هستیم که کمترین آنها یک دختر اول راهنمایی بوده است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره وضعیت قاتل امام جمعه کازرون نیز گفت: بررسی های کامل و لازم انجام شده و قاتل امام جمعه کازرون هیچگونه مشکل روانی ندارد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان فارس یادآور شد: قتل امام جمعه شهید کازرون با برنامه ریزی انجام شده در حالیکه یک فرد روانی قادر به انجام برنامه ریزی نیست.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۲۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ کودک ۷ ساله در مازندران با سقوط کمد

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: سقوط کمد در شهرستان قائمشهر موجب مرگ کودک ۷ ساله شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قائمشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی مازندران، علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران اظهار داشت: حادثه غم انگیز در منزل مسکونی در  شهرستان قائمشهر رخ داد و پسر 7 ساله  خانواده که برای برداشتن اسباب بازی در کمد تلاش می‌کرد سقوط کمد باعث مرگ وی شد.

وی به خانواده‌ها توصیه کرد که اگر فرزندان خردسال در خانه دارند تلویزیون و مبلمان، قفسه کتاب و کمد را محکم به دیوار بچسبانند و وسایلی مانند اسباب‌ بازی‌ها و خوراکی ‌ها و کنترل دستگاه‌ها را در جایی که بچه ‌ها وسوسه می‌شوند بالا بروند تا به آنها برسند، نگهداری نکنند.

عباسی ادامه داد: اقلام سنگین ‌تر را بهتر است در قفسه‌ها و کشوهای پایین ‌تر نگهداری کنید تا احتمال واژگونی کمدها کاهش یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امام جمعه اهواز: هر روز در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود/ درصد خودکشی در زنان آمریکایی 50 درصد افزایش داشته/ همه قوانینی که در غرب اجرا کردند، به ضرر زنان بوده/ پدران و مادران باید تمرین حجاب را در کودکی به فرزندان خود بیاموزند
  • انتقاد یک امام جمعه از مشروب‌خوری برخی پزشکان ایرانی
  • جهان شاهد صدور انقلاب امام خمینی(ره) است
  • همه جبهه مقاومت به ایران قوی، افتخار می‌کنند
  • مرگ کودک ۷ ساله در مازندران با سقوط کمد
  • محکومیت ۲۶ پرونده قصور پزشکی در پزشکی قانونی کرمانشاه
  • دفن جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد | نمی‌خواستم او را بکشم
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • واکنش وزیر کشور به گزارش مربوط به نیکا شاکرمی؛ عملیات روانی است
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد