Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- تيم ملي واليبال ايران توانست استراليا را طي سه ست و بدون دردسر شکست دهد تا با روحيه خوب براي ديدار مقابل فرانسه آماده شود.

به گزارش آريا، تيم ملي واليبال ايران توانست با پيروزي برابر استراليا، دهمين برد خود در ليگ ملت هاي واليبال را کسب کرده و همچنان به صدرنشيني ادامه دهد.

ايران اين ديدار را با ترکيب سعيد معروف، علي شفيعي، فرهاد قائمي، امير غفور، علي اصغر مجرد، محمد جواد معنوي نژاد و محمدرضا حضرت پور آغاز کرد تا کولاکوويچ به فياضي و عبادي پور نسبت به ديدار با پرتغال استراحت داده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ست اول:

استراليا با سه سرويس گراهام توانست شروع خوبي در اين ست داشته باشد و در شرايطي استراليايي ها به امتياز 5 رسيدند که ايران تنها يک امتياز کسب کرده بود تا کار براي ما در شروع سخت شود اما تيم ايران توانست در ادامه عملکرد بهتري داشته باشد و اختلاف اندکي کم شد. عملکرد خوب ملي پوشان ايران باز هم ادامه پيدا کرد و در نهايت تيم ملي زودتر از حريف خود به امتياز 8 رسيد. بعد از وقت استراحت فني اول، تيم استراليا توانست با استفاده از سرويس هاي خوب بازيکنان خود از ايران پيش بيفتد.

حضور فرهاد قائمي در خط سرويس باعث شد تا تيم ملي دريافت حريف را با اخلال رو به رو کند و همين موضوع امتياز بعدي را براي ايران به ارمغان آورد تا بازي به تساوي کشيده شود. سرويس هاي خوب مجرد باز هم ادامه پيدا کرد تا تيم ايران با استفاده از دفاع قدرتمند خود روي تور دو امتياز از حريف پيش بيفتد و سرويس امير غفور باعث شد تا تيم ايران با اين 2 امتياز اختلاف به وقت استراحت فني دوم برسد. غفور در شروع مسابقه دومين امتياز سرويس خود را کسب کرد و سومين سرويس متوالي او نيز تبديل به امتياز شد تا به اين ترتيب لبدوف سرمربي استراليا مجبور به درخواست وقت استراحت شود. غفور در شروع هم درخشان ظاهر شد تا تيم ايران بتواند اختلاف امتيازي قابل قبولي در اين ست ايجاد کند و از حريف خود 5 امتياز پيش بيفتد. بعد از سرويس هاي خوب غفور دوباره استراليا به بازي برگشت و توانست در جنگ سرويس ها دوباره 2 امتياز متوالي با به هم ريختن دريافت تيم ما ايجاد کند اما در نهايت ايران اين ست را با نتيجه 25 بر 19 و با سرويس زيباي قائمي به پايان رساند.

 

ست دوم:

تساوي دو تيم در شروع مسابقه عمر زيادي نداشت و باز هم غفور در منطقه سرويس باعث شد تا استراليا با مشکل در دريافت رو به رو شود و ايران دو امتياز از حريف پيش افتاد. تيم ملي در ادامه اين ست و قبل از فرا رسيدن وقت استراحت فني اول توانست با دفاع موفق روي تور خود برتري چشمگيري ايجاد کند و سرويس علي شفيعي در شرايطي امتياز 9 را رقم زد که حريف تنها 3 امتياز داشت.

استراليا بعد از شروع طوفاني ايران توانست نمايش بهتري داشته باشد و به بازي برگشت اما اختلاف امتياز چشمگيري ميان دو تيم همچنان وجود داشت. در اين امتيازات تيم ايران با چند اشتباه در خط سرويس باعث شد تا استراليايي ها در امتياز گيري بهتر عمل کنند اما در نهايت اختلاف دو تيم در زمانيکه وقت دوم استراحت فني اعلام شد، 5 امتياز بود. نمايش خوب تيم ملي باعث شد تا لبدوف سرمربي استراليا خيلي سريع دومين وقت استراحت را درخواست کند و البته در شروع بدشانس بود که قائمي باز هم امتياز سرويس از روي ساعد پري گرفت.

يک امتياز سرويس و يک دفاع عالي باعث شد تا استراليا در اين ست خودي نشان دهد اما فاصله دو تيم به اندازه اي بود که تيم ايران خيلي نگراني نداشت و در نهايت در اين ست هم با دفاع عالي از مجرد به پيروزي با نتيجه 25 بر 19 رسيد.

 

ست سوم:

مطابق انتظار شروع ما در اين ست هم بهتر از حريف بود و تيم ملي در همان شروع مسابقه 2 امتياز از حريف خود پيش افتاد. اعتماد به نفس بالاي ملي پوشان و حمايت خوب حاضرين در سالن باعث شد تا تيم ملي با شجاعت بيشتري سرويس بزند و موفقيت در دفاع روي تور به ايران کمک کرد تا همچنان تيم برتر زمين باشد. تيزهوشي سعيد معروف و بازي خوب او با توپ باعث شد تا تيم ملي با استفاده از يک توپ برگشتي به امتياز 6 برسد و استراليا همچنان 2 امتياز کسب کرده بود تا سرمربي حريف به سراغ وقت استراحت برود اما اين موضوع هم به تيم به هم ريخته استراليا کمک نکرد و ايران دو امتياز متوالي کسب کرد تا به امتياز 8 برسد. تيم ملي در ادامه باز هم با تيکه بر سرويس هاي خوب خود توانست از حريف امتياز بگيرد و با روندي بهتر از ست قبل به بازي خوب خود ادامه داد و در شرايطي به امتياز 16 رسيد که حريف تنها 8 امتياز داشت.

هر دو تيم در امتيازات بعدي پر اشتباه ظاهر شدند و به ويژه استراليا بارها با اشتباه در سرويس به برد مقتدرانه تيم ملي ايران کمک کرد تا به اين ترتيب ايران برنده اين مسابقه باشد. ست سوم با نتيجه 25 بر 14 به سود ايران به پايان رسيد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۲۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور

۲ نماینده کهگیلویه و بویراحمد در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال کشور با یک شکست و یک تساوی به کار خود پایان دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، تیم‌های هندبال نفت و گاز گچساران و فرازبام خائیز دهدشت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال عصر امروز_ یکشنبه، دهم اردیبهشت_ مقابل حریفان خود صف‌آرایی کردند که نتیجه آن یک تساوی برای گچسارانی‌ها و یک باخت برای نماینده دهدشت بود.

تیم نفت و گاز گچساران در مقابل میهمان خود تیم پرواز هوانیروز با نتیجه تساوی ٢٧-٢٧ متوقف شد و در پایان هفته نوزدهم با کسب نوزده امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

تیم فرازبام خائیز دهدشت نیز در مقابل میزبان خود تیم رده سومی شهید شاملی کازرون با نتیجه ٣٢-٢۵ شکست خورد تا همچنان با چهار امتیاز در قعر جدول دوازده تیمی رقابت‌ها قرار داشته باشد.

کد خبر 749180

دیگر خبرها

  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • شاگرد و استاد رند | تعقیب و گریز برای صدرنشینی
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • اشتباه باورنکردنی تراشتگن مقابل والنسیا (عکس)
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰