Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: با زدن سرویس‌های خوب مقابل استرالیا دریافت این تیم با مشکل مواجه شد و ما برنده شدیم. ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۹ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سعید معروف در مورد پیروزی 3 بر صفر ایران مقابل استرالیا در هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال اظهار داشت: پیروزی مقابل استرالیا برای ما آسان به دست نیامد و ما در شروع ست اول دچار مشکل شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه اما سرویس‌های خوبی زدیم که دریافت‌های حریف را با مشکل مواجه کرد.

وی ادامه داد: ما در بازی امروز از ترکیب متفاوتی استفاده کردیم، امیدوارم در بازی حساس فردا مقابل فرانسه نیز عملکرد خوبی داشته باشیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در مورد دیدار بعدی تیم ملی مقابل فرانسه، تصریح کرد: بازی فردا جدالی بین تیم‌های صدرنشین است، که هر دو تیم می‌خواهند به مرحله نهایی صعود کنند. ما 90 درصد راه را برای صعود به مرحله فینال طی کرده‌ایم ولی همیشه مقابل فرانسه به مشکل برخورده‌ایم و معمولاً از این تیم شکست خورده‌ایم. هر دو تیم دریافت و حمله بسیار خوبی دارند و من نمی‌توانم بازی با فرانسه را یک جدال شخصی بین خودم و بن‌ژامین تونیوتی کاپیتان و پاسور تیم حریف بدانم.

لیگ ملت‌های والیبال|دستیابی به امتیاز سی‌ام با شکار آسان کانگوروها/ پیشتازی شاگردان کولاکوویچ همچنان ادامه دارد

 

انتهای پیام/

R1015159/P1015145/S3,31/CT11 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی والیبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران تیم ملی والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۳۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدرنشین استرالیا قهرمان آسیا شد

به گزارش “ورزش سه”،  بازی نهایی ای اف سی کاپ در حالی بین الاحد لبنان و سنترال کاست استرالیا برگزار شد که بازی در استادیوم سلطان قابوس مسقط به میزبانی کشور عمان برگزار می‌شد.

این بازی تقابل بین برترین تیمهای لیگ استرالیا و لبنان بود که به فینال رسیده و مقابل هم صف آرایی می‌کردند.

باوجود نمایش یک طرفه سنترال کاست، این تیم در گلزنی ناکام بود و تا دقیقه ۸۴ نتوانست دروازه حریف را باز کند. نکته جالب اینکه هدایت این تیم برعهده مارک جکسون، مربی پیشین لیدز یونایتد و دستیار مارچلو بیلسای آرژانتینی بود که  حالا تیمش را در استانه یک موفقیت بزرگ قرار داده بود.

سرانجام تیم سنترال کاست در دقیقه ۸۴ و روی یک شوت دقیق آلو کول توانستند دروازه تیم لبنانی را باز کنند و با حفظ نتیجه تا پایان بازی عنوان قهرمانی را به دست بیاورند.

این در حالی است که در خط حمله تیم لبنانی لی اروین مهاجم  سابق تیم تراکتور نیز حضور داشت.

از فصل آینده ای اف سی کاپ به جام درجه سوم آسیا تبدیل خواهد شد و لیگ قهرمانان آسیا جای این رقابت‌ها را خواهد گرفت که ایران نیز یک نماینده در آن خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • کاپیتان ایران در رده سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی
  • مارکینیوش: می‌خواهیم فرهنگ پاری سن ژرمن را به همه نشان دهیم
  • از پیشگیری آسان تا درمان مشکل
  • افشای بیماری سرمربی معروف خارجی در ایران
  • استقلال – ذوب‌آهن؛ نبرد صدرنشینان در آزادی!
  • چشم تیم ملی به جمال کاپیتان جدید روشن شد
  • صدرنشین استرالیا قهرمان آسیا شد
  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان
  • غول خفته والیبال جهان علیه معجزه ایران!
  • شمس‌آذر و فرصت خلق‌‌شگفتی در سیرجان!