Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@00:23:43 GMT

رسمی: سرمربی پرسپولیس خارجی است

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۵۳۱۸۴

رسمی: سرمربی پرسپولیس خارجی است

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد جانشین برانکو ایوانکوویچ قطعا یک مربی خارجی خواهد بود که تا پایان هفته جاری معرفی می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، پس از آنکه برانکو ایوانکوویچ تصمیم به حضور در الاهلی عربستان گرفت، باشگاه پرسپولیس ضمن اعتراض به جدایی غیرقانونی او به دلیل باقی مانده از قرارداد یک ساله مربی کروات، برای جانشین او اقدام کرد و امروز به جمع‌بندی رسید تا یک سرمربی خارجی را منصوب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در روزهای اخیر اسامی زیادی ازجمله یحیی گل‌محمدی، علی دایی، افشین قطبی و ... برای حضور در پرسپولیس مطرح و نام گزینه‌های خارجی نیز در این بین عنوان شده بود که درنهایت باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفت یک مربی خارجی را جانشین برانکو کند.

 

باشگاه پرسپولیس درحالی اطلاعیه‌ای در این باره صادر کرده که مسؤولان این باشگاه منتظر تصمیم‌گیری یحیی گل‌محمدی و البته رضایت باشگاه پدیده شهرخودرو برای حضور این مربی در جمع سرخ‌پوشان بودند که در نهایت این اتفاق رخ نداد تا مدیران پرسپولیس تصمیم به انتخاب سرمربی دیگری بگیرند.

 

در اطلاعیه باشگاه پرسپولیس آمده است: «با وجود درخواست باشگاه پرسپولیس و تلاش‌ها و پیگیری‌های مجدانه‌ای که صورت گرفت و با توجه به عدم موافقت باشگاه پدیده، حضور یحیی گل‌محمدی به‌عنوان گزینه داخلی سرمربیگری در پرسپولیس منتفی شده است.

 

بنابر اعلام باشگاه، گزینه بعدی برای هدایت قهرمان فوتبال ایران، یک مربی خارجی است که حداکثر تا پایان هفته معرفی خواهد شد و تمرینات هم در موعد مقرر آغاز می‌شود.

 

باشگاه پرسپولیس همچنین برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری اردوی آماده‌سازی را دنبال کرده است»

پرسپولیس تهران نقل و انتقالات 1398

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها پرسپولیس تهران نقل و انتقالات 1398

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۳۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالک جدید استقلال، رسما پرونده مدیریت این باشگاه را بست | تصمیم نهایی گرفته شد

خبر برکناری علی خطیر که شب گذشته اعلام شده بود، امروز به صورت عجیبی توسط رسانه رسمی استقلال اعلام شد. آبی‌ها این موضوع را در رسانه‌های رسمی خود اعلام کرده و پس از مدتی نیز این خبر را از روی خروجی تمامی شبکه‌های اجتماعی خود پاک کردند.

اما پس از گذشت دقایقی، دوباره همان متن خبر قبلی مبنی بر برکناری علی خطیر توسط اعضای هیئت مدیره منتشر گردید که مشخص نیست علت پاک شدن این خبر و انتشار دوباره همان خبر با همان متن قبلی چیست.

اما نکته جالب این است که همزمان با انتشار دوباره این خبر در رسانه رسمی باشگاه استقلال، هلدینگ خلیج فارس به عنوان مالک آبی‌ها نیز این خبر را پوشش داد و از انتصاب فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی استقلال خبر داد.

در متن اطلاعیه مالک باشگاه استقلال آمده است:

با تصمیم هیئت مدیره تیم استقلال، فرشید هاشم سمیعی، نائب رییس هیئت مدیره باشگاه، با حفظ سمت به عنوان سرپرست مدیرعاملی این باشگاه منصوب شد.

هیئت مدیره این تیم همچنین از زحمات علی خطیر که تا پیش از این مدیرعاملی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال را عهده‌دار بود، قدردانی و نهایت تشکر خود را اعلام کرد.

کد خبر 848957 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • بازی پرسپولیس-نساجی، بدون حضور بانوان!
  • عشق شیدا سرمربی سپاهان را شیعه کرد!
  • پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)
  • جمع یاران یحیی گل‌محمدی در تراکتور جمع می‌شود
  • مصلحت قطعی همچنان در انتظار تصمیم مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی
  • سرمربی بعدی لیورپول: الان هم می‌توانید تبریک بگویید
  • چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان
  • پنج هفته دوم اوسمار شبیه پنج هفته ابتدایی یحیی
  • مالک جدید استقلال، رسما پرونده مدیریت این باشگاه را بست | تصمیم نهایی گرفته شد