Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهبازی با بیان این مطلب که رویکرد فرمانداران در انتخابات پیش رو برمبنای قانون مداری و بی طرفی است، گفت: فرمانداران به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان ها با تفویض اختیارات معین در جهت پاسخگویی به مطالبات مردم فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « عزیزالله شهبازی» با حضور در آئین معارفه فرماندار جدید شهرستان کرج که امروز (1 تیر) در فرمانداری کرج برگزار شد، گفت: تفویض اختیار به فرمانداران در جهت پاسخگویی مطلوب نسبت به خواسته ها و مطالبات مردمی در حوزه اختیارات فرمانداری ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار البرز، افزود: فرمانداران به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان ها متناسب با انتخابات پیش رو در سال جاری با رویکرد بی طرف و قانون مدارانه فعالیت می کنند.

 

نماینده عالی دولت در البرز، تصریح کرد: در طول 11 ماه گذشته در امر فرمانداری تلاش های خوبی از طرف شفقی، علی ارتقائی، علی ناجی صورت گرفت که این مهم متناسب با جمعیت 2 میلیون نفری کرج به عنوان مرکز استان البرز با هدف رشد و پیشرفت است.

 

وی توضیح داد: بسترهای متعدد اقتصادی، فرهنگی وصنعتی استان البرز در قالب استقرار 2 مخزن سد آب امیرکبیر و طالقان در روند پیشرفت صنعت گردشگری اثرگذار بوده است.

 

به گفته شهبازی، تمام شهرهای شهرستان کرج از نظر اهمیت و جایگاه، حائز اهمیت هستند و انتظار می رود فرماندار کرج با بهره مندی از گروه های فعال و شاخص مدیریتی در روند برنامه ریزی های موثر، نسبت به اداره شهرستان کرج اهتمام داشته باشد.

 

استاندار البرز با نظر بر این مطلب که تمامی اختیارات را به فمرانداران شهرستان های سطح استان البرز تفویض کرده است، مطرح کرد: انتظار پاسخگویی مناسب نسبت به نیازها و مطالبات مردم را دارم.

 

وی توضیح داد: برمبنای راهبردهای رهبر معظم انقلاب و تاکید بر اتخاذ سیاست ها و تاکیدهای دولت بسترهالی لازم برای فعالیت تمام گرایش ها و جناح های قانونی در سطح استان البرز با هدف انتخابات پرشور فراهم می شود.

 

استاندار البرز خاطرنشان کرد: البرز متناسب با پذیرش قومیت های مختلف و روند پرشتاب مهاجرت، همچنان اتحاد و همبستگی لازم را در جهت پویایی یک استان فعال و کارآمد در سطح کشور برخوردار است، که در این خصوص همدلی و وحدت در این استان نیز مورد تاکید است.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد دهه کرامت نماز جمعه اوقات فراغت شیراز خبرگزاری شبستان خطبه نماز جمعه استان بوشهر خطبه های نماز جمعه مجلس قاسم پور استاندار البرز انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۳۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در حال حاضر روند ساخت و بهبود وضعیت اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در گرو همکاری و مشارکت های مردمی و سازندگان است گفت: دولت در حال حاضر با عرضه زمین و در اختیار قرار دادن این اراضی به متقاضیان و پرداخت تسهیلات ساخت روند را برای ورود بیشتر متقاضیان فراهم می‌کند.

وی افزود:  حدود ۲میلیون و ۵۰۰هزار پروژه نهضت ملی مسکن در حال ساخت است که دولت می تواند با استفاده از ظرفیت های مردمی و عرضه زمین  این پروژه ها را  تا پایان دولت سیزدهم تحویل دهد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن توضیح داد: در حال حاضر روند ساخت یکی از سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن به مساحت ۵۶۰ هکتار ظرفیت ساخت بیش از ۳۰ هزار واحد مسکونی را در خود دارد.

وی یادآور شد: حضور مردم در پروژه های نهضت ملی مسکن زمینه ساز تسریع در اجرای خانه های ویلایی و پروژه های کوتاه مرتبه می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: شهرک پرنیان در ۲۰ کیلومتری پردیسان محدوده امامزاده عبدالله (ع) قرار دارد که در آن دو مجموعه مجزا احداث خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مدیران استان طرح نهضت ملی مسکن را به عنوان یک اولویت و برنامه اساسی پیگیری می‌کنند، ادامه داد: در  شهرهای مرکزی  کشور روند ساخت۷۰ هزار واحد مسکونی آغاز شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • رویکرد ایدئولوژیک دولت رییسی، ریشه ادامه چالش‌های اقتصادی
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • رویکرد بایدن در قبال تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان در آمریکا
  • ضرورت آگاهی عشایر کوچ رو از مخاطرات کوچ در شرایط بارانی
  • اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است
  • منع جانسون از شرکت در انتخابات محلی به دلیل نقض قانون
  • ۶ هزار نفر به برگزاری انتخابات مرحله دوم کمک می کنند
  • کاهش معافیت‌های مالیاتی بودجه برمبنای احکام برنامه هفتم بود