Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-05@16:27:19 GMT

جایگاه روحانیت تقویت شود

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۵۳۶۳۲

جایگاه روحانیت تقویت شود

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، «حجت‎الاسلام علی خیرخواه» امروزدر نشست رئیس کل، معاونان و دادستان مرکز استان گلستان با روحانیون شیعه و سنی استان گلستان اظهار کرد: در گذشته یک روحانی و یا امام جماعت در یک منطقه یا روستا محوریت و جایگاه اجتماعی بالایی داشت و  نیاز است که این جایگاه احیاء شود. 

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور ادامه داد: زکات را در گذشته روحانیون جمع می کردند ولی امروز یک روحانی در روستا هیچ امکانات مالی در اختیارش نیست و باید به سمتی برویم که این جایگاه را برای روحانیون احیاء کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‎الاسلام خیرخواه افزود: جایگاه روحانیت باید تقویت شود و دشمن به تمام قوا به دنبال ابن است که بین روحانیت و مردم فاصله بیندازد.

وی گفت: در بحث سیل نقش روحانیت به خوبی لمس شد و جامعه روحانیت نقش زیادی برای امداد و کمک‎رسانی به سیل‎زدگان ایفاء کرد.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور یادآور شد: باید به دنبال این باشیم که جایگاه روحانیت تقویت شود تا بتوانیم آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهیم.

حجت‎الاسلام خیرخواه یادآور شد: متاسفانه به دلیل ضعف ایمان بجث تجاوز به حق و حقوق دیگران مطرح است و با هزینه‌هایی که متحمل می‌شود نمی‌تواند کاری کند.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۳۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت علما و روحانیون اهل سنت از مردم گنبدکاووس برای حضور پر شور در مرحله دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان علما و روحانیون اهل سنت با بیان اینکه شرکت در انتخابات هم حق و هم تکلیف است از مردم گنبد کاووس خواستند در مرحله دوم انتخابات حضوری پر شور دشته باشند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • کمبود مرکز دولتی تصویربرداری پزشکی در مرکز گلستان
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • سیاست‌گذاری صحیح برای گسترش روابط با همسایگان در حوزه تقویت جایگاه گازی چگونه باید باشد؟
  • گرگان در سوگ صادق آل محمد
  • دعوت علما و روحانیون اهل سنت از مردم گنبدکاووس برای حضور پر شور در مرحله دوم انتخابات
  • دیدگاه علما و روحانیون شیعه و سنی کردستان در مورد امام صادق(ع)
  • اهدای عضو دانش‌آموز اهل لالی به ۳ بیمار جان دوباره بخشید
  • برگزاری ششمین اجلاسیه هم اندیشی روحانیون کلان شهرهای کشور در قم
  • جلوگیری از شهرک‌سازی در دل جنگل‌های توسکستان