Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@01:55:23 GMT

جعفر قیصری سرپرست شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان شد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۵۳۶۷۲

جعفر قیصری سرپرست شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان شد

منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، طی حکمی جعفر قیصری را به سمت «سرپرست شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان » منصوب کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در حکم انتصاب دکتر قیصری آمده است:

با عنایت به انتصاب جناب آقای دکتر ابطحی به سرپرستی دانشگاه صنعتی اصفهان و ضرورت ادامه بی‌وقفه فعالیت‌های شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، ضمن قدردانی از زحمات ایشان در دوران ریاست شهرک و آرزوی توفیق در مسئولیت جدید بر اساس پیشنهاد معاون محترم پژوهش و فناوری به‌موجب این حکم به سمت «سرپرست شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان» منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با اتکا به دو دهه همکاری با دانشگاه‌های بزرگ منطقه، مدیریت‌های منسجم، کوشا و کارآمد، نقش‌آفرینی مؤثر شرکت‌ها و مؤسسات عضو و تعامل سازنده با مدیران و راهبران اقتصاد دانش‌بنیان نقشی بسزا در توسعه زیست‌بوم کارآفرینی و نوآوری در منطقه و ارزش‌آفرینی در حوزه علم و فناوری کشور برعهده دارد و الگویی شاخص در اثربخشی اجتماعی و اقتصادی مراکز علمی فناوری است.

در شرایط حاضر کشور، که انتظار می‌رود مراکز فناوری به چالش‌ها و نیازهای جامعه توجه خاص کنند، امیدوارم جناب‌عالی با بهره‌گیری از تجربه‌های موفق پیشین و نیروهای مستعد و توانمند شهرک و توجه بیش‌ازپیش به رشد و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور موجبات ارتقای جایگاه شهرک، نقش‌آفرینی آن در عرصه‌های محلی، ملی و بین‌المللی و پیشتازی در عرصه توسعه فناوری را با شتاب بیشتری فراهم آورید.

ان‌شاءالله با توکل به خداوند سبحان و پیروی از آموزه‌های اسلامی و مبانی علمی، مأموریت‌ها و وظایف محوله را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب دولت تدبیر و امید و طرح‌های پیشنهادی به مجلس محترم شورای اسلامی اجرا و نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری میهن عزیزمان ایفا نمایید.

جعفر قیصری متولد سال ۱۳۵۳ در شهر اصفهان و عضو هیئت علمی و دانشیار رشته مهندسی برق کنترل دانشگاه صنعتی اصفهان است.

وی در سال‌های ۱۳۹۰ و ۱۳۹۶مفتخر به کسب عنوان پژوهشگر برتر استان اصفهان شده است؛ همچنین طرح پژوهشی با همکاری شرکت برق منطقه‌ای اصفهان در سال ۱۳۸۷ موفق به کسب عنوان طرح برگزیده استان شده است.

قیصری از سال ۱۳۹۵ تاکنون مسئولیت مدیریت نوآوری و تجاری‌سازی فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان را برعهده داشته است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان منصور غلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۳۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج اصفهانی در فهرست استادان نمونه کشوری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ به همت سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، ۶۵ استاد نمونه کشوری امسال معرفی شدند، که در بین آنها سه استاد دانشگاه اصفهان، یک استاد دانشگاه صنعتی اصفهان و یک استاد دانشگاه کاشان حضور دارند.
اعضای هیات علمی نمونه دانشگاه اصفهان علی ربانی استاد گروه علوم اجتماعی دانشکده ادبیات و علوم انسانی، زهره حجتی استاد دانشکده علوم زیستی و فناوری و حسن سبزیان استاد دانشکده شیمی این مرکز علمی هستند.
حسین شریعتمداری، استاد پیشکسوت دانشکده مهندسی کشاورزی دانشگاه صنعتی اصفهان نیز به‌عنوان یکی از استادان نمونه کشوری معرفی شده است.
استاد نمونه معرفی شده از دانشگاه کاشان نیز محسن نیازی عضو هیات علمی گروه علوم اجتماعی این دانشگاه است.
بر اساس این لیست استان اصفهان از نظر تعداد استادان منتخب پس از تهران، رتبه دوم را (همراه با آذربایجان شرقی) در اختیار دارد.
تعداد اعضای هیات علمی نمونه کشوری امسال در مقایسه با سال گذشته ۱۰ نفر بیشتر شده است و ۶ استاد نمونه از بانوان هستند.
استادان نمونه کشوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از ۳۱ دانشگاه و با توجه به شاخص‌ها و سوابق آموزشی و پژوهشی و در گروه‌های آموزشی علوم پایه، علوم انسانی، فنی و مهندسی، کشاورزی، دامپزشکی و هنر و معماری انتخاب شدند.
اصفهان با حدود ۲۰۰ هزار دانشجو، هفت هزار و ۲۰۲ عضو هیات علمی و ۱۸۰ دانشگاه و موسسه آموزش عالی، دومین استان دانشگاهی کشور است.

دیگر خبرها

  • ثبت ۱۶۸ هزار و ۶۷۳ طرح تحقیقاتی در حوزه سلامت/ راه اندازی ۱۱۴ مرکز رشد فناوری سلامت
  • انعقاد دو موافقت‌نامه بزرگ تحقیقاتی در یک هفته
  • تپش دانش بومی در قلب خودروی ایرانی
  • جایزه یک میلیارد تومانی برای ۱۰۰ استاد منتحب شاگردپرور
  • دانشگاه بیرجند بیش از هزار پله صعود کرد
  • جایزه یک میلیارد تومانی شیخ مفید به ۱۰۰ استاد منتخب شاگردپرور اعطا شد
  • پنج استاد دانشگاههای استان اصفهان در فهرست استادان نمونه کشوری
  • پنج اصفهانی در فهرست استادان نمونه کشوری
  • ایجاد دانشکده فناوری‌های راهبردی در دانشگاه مازندران
  • تعداد شرکت دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد اصفهان به ۳۰۰ شرکت می‌رسد/ ۲۰ مجله فناوری با درجه ممتاز داریم