Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@07:37:07 GMT

بودیمیر در آستانه جدایی از پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۵۳۷۳۸

مهاجم کروات تیم فوتبال پرسپولیس تهران تنها یک گام تا جدایی از این تیم فاصله دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  ماریو بودیمیر، مهاجم ۳۳ ساله تیم فوتبال پرسپولیس تهران که در فصل نقل و انتقالات زمستانی لیگ هجدهم به جمع شاگردان برانکو اضافه شد، در مدت حضورش در این تیم با مصدومیت‌های زیادی مواجه شد و در پایان تنها ۲ گل به ثمر رساند تا هواداران و کارشناسان انتقاد زیادی به از او کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پس از خروج از ایران، مصاحبه‌های مختلفی انجام داد و بیان کرد، اگر اوضاع به همین منوال پیش برود، قراردادش را فسخ می‌کند و از این تیم جدا می‌شود و بر همین اساس او تصمیم خود را برای جدایی گرفته تا در لیگ نوزدهم دیگر در ایران حضور نداشته باشد.

مهاجم کروات تا کنون فقط درصد جزئی از مبلغ قراردادش را دریافت کرده و به خاطر عقب افتادن مطالباتش می‌تواند به فیفا شکایت کند و خواهان کل مبلغ قراردادش از این باشگاه شود که در صورت اینکه با سرخپوشان به توافق نرسد، این کار را خواهد کرد.

ماریو بودیمیر یک فصل دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و تصمیمش را برای ترک این تیم و شکایت به فیفا گرفته است.

قرارداد بودیمیر برای ۶ ماه حضور در پرسپولیس در لیگ هجدهم، ۱۵۰ هزار یورو بود، اما مدیران باشگاه درصدد هستند تا با او توافق کنند تا بودیمیر در لیگ نوزدهم با این تیم نباشد و جدا شود، زیرا با توجه به شرایط ارزی، پرداخت مطالبات بازیکنان خارجی سخت است و سرخپوشان تلاش می‌کنند تا تعداد بازیکنان خارجی را کم کنند.

بودیمیر سابقه بازی در آپوئل نیکوزیای قبرس، هایدوک اشپیلت، ارگوتلیس، پاناتینایکوس یونان و دیناموزاگرب را دارد و در نیم فصل لیگ هجدهم به پرسپولیس پیوست و در ۲ بازی مقابل پاختاکور در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ و پارس جنوبی جم در چارچوب آخرین هفته لیگ برتر گلزنی کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۳۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری

 محمد کاظم مومنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه بیمارستان سلامت گفت: بهره برداری فاز‌های مختلف بیمارستان نیازمند زیرساخت‌های استاندارد می‌باشد که پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است.
 
وی ادامه داد: عملیات نصب و راه اندازی تجهیزات HIS به پایان رسیده است که در آینده‌ای نزدیک فاز اول افتتاح و بهره برداری خواهد شد.
 
وی افزود:این بیمارستان دارای بخش کلینیک‌های تخصصی، اورژانس، اتاق عمل، LDR و بستری می‌باشد که در فاز اول بخشی از آن به بهره برداری خواهد رسید.
 
وی عنوان کرد: بیمارستان سلامت سیب و سوران ۳۲ تخت مصوب شده است که فاز اول بیمارستان سلامت آماده بهره برداری است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • استوری حساسیت برانگیز امید نورافکن؛ پلنگ در حال شکار تمساح! + عکس
  • لواندوفسکی: تا زمانی که از نظر جسمانی آماده باشم، به جدایی از بارسلونا فکر نمی‌کنم
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان
  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • بی‌میلی رایان خرافنبرخ به جدایی از لیورپول