Web Analytics Made Easy - Statcounter

میزبانی پرحاشیه و پر عیب و نقص اردبیلی ها در هفته چهارم لیگ ملت های والیبال به درگیری در سالن ختم شد. ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۹ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرزاری تسنیم، عصر امروز شنبه در حالی که خبرنگاران و عکاسان اعزامی از خبرگزاری ها و روزنامه های معتبر تهران در حال گرفتن عکس دسته جمعی پس از پایان بازی تیم ملی والیبال ایران مقابل استرالیا بودند، توهین یکی از خبرنگاران محلی منجر به درگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درگیری با حضور نیروهای یگان ویژه شدت بیشتری گرفت و به زد و خورد ختم شد. نیروهای یگان ویژه در این درگیری فیزیکی نتوانستند شرایط را کنترل کنند و بر وخامت اوضاع افزودند.

چند تن از خبرنگاران و عکاسان اعزامی از تهران هم در این درگیری دچار جراحت شدند.

لیگ ملت‌های والیبال|دومین پیروزی فرانسه در اردبیل


این در حالی است که مسئولان محلی و سرپرست فدراسیون، اصرار عجیبی بر کیفیت بالای میزبانی اردبیل در لیگ ملت های 2019 دارند. سوالات خبرنگاران اردبیلی هم تنها به میزبانی اردبیل خلاصه می شود.

با ایجاد این شرایط، بازی فردای تیم ملی ایران مقابل فرانسه احتمالاً خالی از التهاب نخواهد بود و توقع می رود مسوولان مربوطه، تمهیدات ویژه ای برای حفظ امنیت تیم رسانه ای اعزامی از تهران در نظر بگیرند.

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,31/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لیگ ملتهای والیبال والیبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ ملتهای والیبال والیبال لیگ ملتهای والیبال والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۳۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد

به دنبال قتل کاگر قهوه‌خانه‌ای در شهرری به‌خاطر کینه‌جویی، یک سناریوی جنایی مقابل کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، قرار گرفت. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بیست و هشتم فروردین‌ ماه امسال، کشف جسد مرد جوانی در قهوه‌خانه‌ای در شهری‌ ری به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و جسد مرد جوان اهل کشور افغانستان را مشاهده کردند که گلویش با چاقو بریده شده بود؛ بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد قاتل پس از ارتکاب جنایت تمام قلیان‌های موجود در قهوه‌خانه را شکانده است.

کارآگاهان که در جریان تحقیقات میدانی متوجه دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه جرم شده بودند، به بازبینی آن پرداختند که مشخص شد، کارگر قبلی قهوه‌خانه به نام مــالک با نقشه قبلی از درب ورودی وارد و پس از چند دقیقه‌ با  لباس و دستانش خونی از محل جنایت خارج شده است.

قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان

در نخستین گام صاحب قهوه‌خانه، هدف تحقیق قرار گرفت و به تیم جنایی گفت: مــالک در گذشته اینجا کار می‌کرد اما به دلیل‌ مشکلاتی که داشت، اخراجش کردم و مقتول از فردای آن روز در قهوه‌خانه مشغول به کار شد که او کینه به دل گرفت و دست به این جنایت زد.

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم، کارآگاهان ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی گسترده ابتدا مخفیگاه مرد جنایتکار را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

به گزارش تسنیم، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس‌ آگاهی تهران بزرگ ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بارورسازی ابرها می‌تواند منجر به اثرات فاجعه بار شود
  • فیلم/ بمباران خونین شب گذشته در رفح
  • (ویدیو) در ارومیه چه خبر است؟ از قمه کشی رعب آور تا کورس‌های شبانه
  • در ارومیه چه خبر است؟ از قمه کشی رعب آور تا کورس های شبانه (فیلم)
  • قمه کشی باورنکردنی در ارومیه + فیلم
  • (ویدئو) قمه‌کشی در ارومیه؛ عوامل نزاع شناسایی شدند
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس
  • انتشار فیلم قمه‌کشی رعب‌آور/ در خیابان‌های ارومیه چه خبر است؟
  • "کینه خونین" کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد