Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژیمناست باسابقه ایران گفت: حالا که قرار است رسماً خداحافظی کنم، خوشحالم که این اتفاق با مدال برنزی که چهار سال منتظرش بودم، رخ خواهد داد. ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۰ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در جریان رقابت‌های ژیمناستیک هنری قهرمانی آسیا در مغولستان، مدال  هادی خناری‌نژاد ملی‌پوش کشورمان که در سال 2015 کسب شده بود، به سرمربی تیم ملی تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خناری‌نژاد در سال 2015 در رده چهارم ایستاد، اما پس از آن رویداد مشخص شد که ژیمناست قزاقستانی دوپینگ کرده و باید مدال برنزش را پس بدهد. پروسه انتقال این مدال نزدیک به چهار سال طول کشید تا اینکه بالاخره این اتفاق رخ داد.

خناری‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در این باره اظهار داشت: بالاخره اتفاقی که منتظرش بودم، افتاد، هر چند که ای‌کاش این مدال همان سال 2015 به من می‌رسید. با این وجود از مسئولان فدراسیون بابت پیگیری‌های زیادی که داشتند، تشکر می‌کنم. قزاق‌ها از دادن این مدال برنز امتناع می‌کردند، اما با پیگیری‌های لازم به حقم رسیدم.

وی افزود: من هنوز رسماً از دنیای قهرمانی خداحافظی نکرده‌ام. فکر می‌کنم در مراسمی که فدراسیون بابت این مدال می‌گیرد، رسماً خداحافظی خواهم کرد. در واقع خوشحالم با پس گرفتن مدالم از دنیای قهرمانی خداحافظی می‌کنم.

دارنده مدال برنز ژیمناستیک آسیا درخصوص اینکه شنیده می‌شد قرار است به خارج از کشور برود، گفت: فعلاً که رفتنم منتفی است. اولویت من کمک به ژیمناستیک ایران است و امیدوارم شرایط برای این کار مهیا باشد. در حال حاضر مشاور قهرمانی رئیس فدراسیون هستم. قطعاً اگر نیاز باشد، در ایران می‌مانم و کمک می‌کنم، اگر هم شرایط فراهم نشد، در جای دیگری کارم را دنبال می‌کنم. پیشنهادات خارجی وجود دارد، اما اولویت اصلی‌ام کمک به ژیمناستیک ایران است.

خناری‌نژاد درباره نتایج کسب شده در هشتمین دوره مسابقات ژیمناستیک قهرمانی آسیا در مغولستان عنوان کرد: کسب یک نقره و یک برنز، یک نتیجه خیلی خوب برای ژیمناستیک ایران محسوب می‌شود. قطعاً اگر نگاه ویژه‌تری از سوی مسئولان وزرات ورزش وجود داشته باشد، ژیمناستیک حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. امیدوارم این روند موفقیت‌آمیز با کسب سهمیه المپیک توسط سعیدرضا کیخا همراه باشد. کیخا هم‌اکنون نفر سوم در رنکینگ است. به احتمال زیاد نفرات اول و دوم این رنکینگ می‌توانند در مسابقات پیش‌رو سهمیه المپیک بگیرد و اگر کیخا همچنان سوم باشد، می‌تواند نماینده ژیمناستیک ایران در المپیک 2020 باشد.

اینچه‌درگاهی: مدیران داخلی ورزش، تغییرات در ژیمناستیک را حس می‌کنند

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ژیمناستیک

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ژیمناستیک ژیمناستیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۴۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ووشوکاران ایران سه مدال طلا و نقره دیگر کسب کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، در ادامه رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ که با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر «جیانگ‌یئن» در کشور چین جریان دارد نمایندگان کشورمان همچنان به کسب مدال ادامه می‌دهند.

صبح امروز پنجشنبه و در روز دوم، فرم «نان‌چوان»، شاهین بنی‌طالبی با نمره ۹.۶۹۳ به عنوان قهرمانی دست یافت و مصطفی حسن‌زاده با امتیاز ۹.۶۸۳ در رده دوم جای گرفت. با این نتیجه مدال طلا و نقره این فرم به کشورمان رسید. همچنین ورزشکاری از نپال با امتیاز ۹.۶۶۳ در این فرم سوم شد.

روز گذشته نیز مصطفی حسن‌زاده و شاهین بنی‌طالبی مدال‌های طلا و نقره فرم نن گوئن در رقابت‌های ووشو انتخابی جام جهانی را به خود اختصاص داده بودند.

در مبارزات وزن ۶۰- کیلوگرم بانوان، سهیلا منصوریان ملی‌پوش کشورمان در جدال با حریفی از ترکیه به پیروزی رسید و به مدال نقره دست یافت. مسابقات این وزن به صورت دوره‌ای برگزار شد و منصوریان به دلیل قبول یک شکست در مبارزه با نماینده چین، به مدال نقره دست یافت و صاحب عنوان نایب قهرمانی شد.

با احتساب مدال‌های روز نخست تیم ملی ووشو ایران تا کنون موفق به کسب ۸ مدال طلا، سه نقره و سه برنز شده است.

کد خبر 6088376

دیگر خبرها

  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • ووشوکاران ایران سه مدال طلا و نقره دیگر کسب کردند
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • رسمی: مهدی مهدوی خداحافظی کرد و مربی شد!
  • روایت ده نمکی از پیشنهاد وزیر شدنش در دولت احمدی نژاد
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • کارشناس ژیمناستیک: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست
  • یوسفی: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست