Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی برای سرکشی و بازدید به دستور حضرت امام (ره) به مازندران آمده بودند و با تقاضای برادر پاسدار مرحوم کاظم اکبری یکی از فعالان سپاه در مازندران عکسی یادگاری با جمعی از رزمندگان گرفتند.به گزارش بلاغ،ایام نوروز سال 1360  شهید مظلوم دکتر محمدحسین بهشتی  به  دعوت  دوستان مبارز ایام انقلاب  مازندران  به دیدار  بچه های سپاه مازندران در شهرستان ساری  عزیمت می فرماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عکس در جمع تعدادی از  اعضا شورا  فرماندهی سپاه  استان در تاریخ ثبت می شود.      نفرات نشسته از راست: شهید محمدتقی برزگر  که اوائل دهه ٦٠  توسط منافقین کوردل در درگیری جنگل های مازندران به شهادت رسید.   زنده یاد حاج کاظم اکبری (کلاه نظامی به سر) که پس از سالها مبارزه و جهاد در اکثر ماموریتهای  داخلی و برون مرزی سپاه  و افتخار بازنشستگی در سال 1392 در حال کشاورزی به دیدار معبود شتافت.   ایستاده از راست: برادر شیرزاد از فعالان قرآنی + برادر علی قایخلو  از فعالان عرصه کشاورزی+ برادر قدرت علیزاده از فعالان عرصه کشاورزی + شهید دکتر  بهشتی+ حجت الاسلام ذاکری فعال فرهنگی   امام خمینی (ره) در خصوص شهید بهشتی فرمودند: آنچه من راجع به آقای بهشتی متاثر هستم، شهادت ایشان در مقابل او ناچیز است و آن مظلومیت ایشان در این کشور بود.    مقام معظم رهبری در خصوص شهدای حادثه هفتم تیر فرمودند: کسانی که در حادثه هفتم تیر به شهادت رسیدند و خونشان ریخته شد، نفوس زکیه ای از افراد بشر و انسانهای ممتاز جامعه بودند.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۴۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت

مرد ۶۷ ساله که در بررسی‌های به عمل آمده و به دلیل تومور وسیع کلیه چپ که چسبندگی زیادی هم به بافت‌های اطراف داشت، تحت عمل جراحی قرار گرفت.

تیم جراحی این بیمار شامل : آیت اللهی (پزشک متخصص اورولوژی)، احراری (پزشک متخصص اورولوژی)، کیانفر (پزشک متخصص بیهوشی) و پرسنل اتاق عمل بیمارستان شهید بهشتی تفت، آقایان سرخی زاده، طباطبایی و صباغچی بود.

هم اکنون حال عمومی بیمار مساعد است.

 منبع: روابط عمومی بیمارستان شهید بهشتی تفت

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • عکس کمتر دیده شده از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه برنامه ۹۰
  • موفقیت آمیزبودن عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • بعد از شهادت هم کار همرزمش را راه انداخت!
  • صهیونیست‌ها به کرانه باختری حمله‌ور شدند
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول