Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویکتور وانیاما از اشتیاق خود برای کار کردن هرروز با پوچتینو می گوید

طرفداری- هافبک کنیایی در مورد قدرانی از مربی تیمش صحبت می کند و اعتراف می کند چقدر از یادگیری از او لذت می برد.

هافبک تیم فوتبال تاتنهام، ویکتور وانیاما پوچتینو را یک مربی بزرگ خطاب می کند و می گوید همیشه به دنبال کار با او است. مربی آرژانتینی او را از سلتیک به ساوتهمپتون در سال 2013 آورد و سه سال بعد  یعنی سال 2016 او را برای تاتنهام جذب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وانیاما اعتراف می کند که از استایل مربی گری پوچتینو لذت می برد و اینکه چقدر او بازی تکنیکی را دوست دارد.

وانیاما در مصاحبه اختصاصی خود با گل می گوید:

پوچتینو یک مربی بزرگ است که در هر تمرین به سختی کار می کند. او تمایل بی انتهایی به موفقیت و بردن همه مسابقات دارد که از طریق کمک او، این حس به بازیکنان نیز منتقل شده است. او روش خودش برای کار با هر بازیکن را دارد. او به ما درون و بیرون زمین مشاوره می دهد و حتی در خارج زمین بیشتر از داخل زمین مواظب بازیکنان است. من همیشه به دنبال کار با او هستم و اینکه نصیحت هایش را در راه پیشرفت و بازی کردن در استادیوم ها در بهترین حالت ممکن استفاده می کنم.

تاتنهام فصل را به صورت نا امید کننده ای با شکست دو بر صفر جلوی لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا پشت سر گذاشت ولی وانیاما از حالا به دنبال گل بعدی خود در فصل آینده است. او اضافه می کند:

فصل گذشته برای ما متفاوت بود. بازی کردن در استادیوم جدید و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا باعث شد لحظات سخت و خوبی را پشت سر بگذاریم و با آرزوهای بزرگ تر وارد فصل آینده خواهیم شد.

هافبک کنیایی که هم اکنون در جام ملت های آفریقا برای نخستین بار به سر می برد، با مشکل زانو خود برای حضور در این مسابقات مبارزه کرد؛ مشکلی که باعث شد او در فصل گذشته فقط 13 بار در لیگ جزیره برای تاتنهام به میدان برود.

اگرچه پیشرفت وانیاما از زمانی که از ساوتهمپتون به تاتنهام پیوست و تاکتیک های مرد آرژانتینی را درک کرد، زیاد بوده است. او می گوید:

برای من فصل دشواری بود چرا که برای مدت طولانی به علت مصدومیت خسته بودم. من امیدوار بودم به تیم بیشتر کمک کنم ولی روند بهبودی ام به خوبی پیش نرفت. قهرمانی در جام ملت های آفریقا یک فرصت خوب است برای بدست آوردن دوباره سطحم و آماده شدن از لحاظ بدنی قبل از تعطیلات و بعد آماده شدن برای فصل جدید که یک چالش فردی جدید خواهد بود.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۴۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر علاقه‌مند به جذب ژرژ ایلنیکنا، ملقب به ویکتور اوسیمن جدید

ترکیب نراتزوری جوان‌تر می شود

طرفداری | اینتر به جذب ژرژ ایلنیکنا، مهاجم نیجریه ای-فرانسوی رویال آنتورپ بلژیک علاقه زیادی دارد.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، اینتر به ژرژ ایلنیکنا از رویال آنتورپ که با ویکتور اوسیمن مقایسه می شود، علاقه‌مند است. نراتزوری از یک سال قبل یعنی زمان حضور این مهاجم نیجریه‌ای-فرانسوی در آمیان، عملکرد او را زیرنظر داشته و برای جذبش باید با چند تیم دیگر رقابت کند.

مدیران اینتر پروژه جوان‌تر کردن تیم را کلید زده‌اند و به زودی برای خرید این مهاجم 17 ساله به ویژه در صورت دشوار شدن جذب گودموندسون (مهاجم جنوا) اقدام خواهند کرد. ایلنیکنا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل جاری زمانی که 17 سال و 3 ماه و 27 روز سن داشت، دروازه بارسلونا را باز کرد و پس از آنسو فاتی دومین گلزن جوان این رقابت ها نام گرفت. آنتورپ برای فروش او 20 میلیون یورو می خواهد که در حال حاضر از نظر مدیران نراتزوری رقم زیادی است. 

اینتر علاوه ایلنیکنا، یک مهاجم جوان دیگر به نام آنتون ماتکوویچ را در رادار خود دارد. مهاجم کروات متولد 2006 باشگاه اوسیک که شبیه ماریو مانژوکیچ است، 5 میلیون یورو قیمت دارد.

اینتر علاوه بر خط حمله در پست وینگ بک راست نیز یک بازیکن جوان را مدنظر دارد. در واقع در صورت جدایی دنزل دومفریز، نراتزوری احتمالا برای مایکل کایوده، مدافع راست 19 ساله فیورنتینا اقدام می کند و شاید در مذاکرات با فیورنتینا نام والنتین کاربونی مطرح شود. ویولا به وینگر 19 ساله آرژانتینی که به صورت قرضی برای مونتزا بازی می کند علاقه مند است و اینتر فقط با 30 میلیون یورو او را به فروش می رساند زیرا به نظر می رسد برای سیستم 3-5-2 سیمونه اینزاگی بازیکن مناسبی نیست. 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • الاتحاد به دنبال شکار مربی بزرگ اروپایی! کلوپ، توخل، مورینیو و 6 غول دیگر در لیست
  • پایان تنش بزرگ لیورپول با گلزنی صلاح! (عکس)‏
  • رویداد صدرا به دنبال همکاری با شرکت‌ها و صنایع بزرگ همدان
  • لیکرز به دنبال تغییر سرمربی
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند/ ضعف برنامه‌ریزی دلیل انتقادهاست
  • ژنرال صهیونیست: السنوار به دنبال بیرون راندن ما از نوار غزه است/ایران تهدیدی بزرگ برای اسرائیل
  • احتمال انتقال ویکتور اوسیمن به چلسی در ازای پول نقد و روملو لوکاکو
  • پوستکوعلو: نمی‌توان به بهانه تیم‌سازی در دستیابی به موفقیت ناکام ماند
  • اینتر علاقه‌مند به جذب ژرژ ایلنیکنا، ملقب به ویکتور اوسیمن جدید