Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی اسبق فوتسال ایران با انتقاد از عملکرد تیم فوتسال امید گفت: بی‌تدبیری فدراسیون فوتبال باعث از بین رفتن مربیان جوان می‌شود.

ناصر صالح، پیشکسوت فوتسال ایران در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد ناکامی تیم امید فوتسال در راهیابی به فینال بازی‌های زیر ۲۰ سال آسیا گفت: فدراسیون فوتبال در زمینه تامین امکانات و برگزاری اردو برای این تیم سنگ تمام گذاشت و ۱۸ اردوی ۳ تا ۴ روزه برای این تیم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تورنمنت خارجی شرکت کرده و بازی‌های دوستانه هم داشتند اما بی تدبیری فدراسیون باعث شد این تیم نتیجه نگیرد.

او افزود: معتقدم باید به مربیان جوان میدان داد اما در کنار استفاده از تجربه پیشکسوتان. فدراسیون همان‌طور که در خصوص آقای صانعی برای مسابقات المپیک جوانان اشتباه کرد و یک مدیرفنی در کنار او قرار نداد برای آقای شاندیزی هم نیاز به یک مدیر فنی با تجربه بود که این اتفاق رخ نداد.

این پیشکسوت فوتسال با بیان اینکه در جلسه‌ای با حضور رئیس کمیته فوتسال و شاندیزی از او برای مدیریت فنی تیم امید دعوت شده بود، تاکید کرد: متاسفانه برخورد مغرورانه آقای شاندیزی و اظهاراتی که در این جلسه کرد حتی با واکنش فدراسیون هم روبرو نشد. او می‌گفت زمانی که در تیم علم و ادب مشهد بودم تاکتیک‌های مرا در ژاپن اجرا می‌کردند و هر شب موقع خواب، تاکتیک‌های جدیدی برای تیم پیدا می‌کنم. برخورد ایشان با پیشکسوتان خوب نبود و شاید اعتراضی که بازیکنان به داور در بازی با ژاپن هم کردند نشات گرفته از همین رفتار او بود. من دیدم که این مربی نیاز به مدیر فنی ندارد و متاسفانه فدراسیون هم در این قضیه حمایتی از من نکرد در حالی که خودشان مرا دعوت کرده بودند و فکر می‌کنم مربیان جوان به خاطر بی تدبیری فدراسیون از بین می‌روند.

صالح در پایان صحبت‌هایش اذعان کرد: من ۲۰ روز قبل از بازی‌ها به هاشم‌زاده گفتم که این تیم در ساختار دفاعی مشکل دارد و باید نگرش تیم را عوض کرد. ما در بازی با هنگ‌کنگ، افغانستان، لبنان و ژاپن یک جور بازی کردیم. وقتی مربی برای ۴۳ ثانیه مانده بازی با ژاپن برنامه‌ای ندارد نتیجه‌اش این می‌شود که گل تساوی را می‌خوریم و برای مقابله با پاورپلی حریف و پاورپلی‌های خودمان موقعی که از ژاپن عقب افتادیم هم برنامه‌ای نداشتیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۴۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: متأسفانه امروز به خاطر مشکلات اقتصادی کشور، طلاب نیز در حوزه مسکن و معیشت دچار مشکل هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری در دیدار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، ضمن آرزوی موفقیت و پیروزی برای کشور در عرصه‌های ملی و بین‌المللی اظهار داشت: خوشبختانه رهبر معظم انقلاب (‌مد‌ظله العالی) در طول دوران رهبریشان و حتی قبل از آن، به عنوان یکی از چهره‌های شاخص علاقه‌مند به پیشرفت و توسعه کشور از جنبه‌های مختلف شناخته می‌شده‌اند و هر کجا مدیریت میدانی به دست ایشان بوده و مانعی وجود نداشته، نتایج خوبی را همراه داشته است.

وی با اشاره به جایگاه برجسته رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در دید رهبران دنیا افزود: ایشان گام‌هایی بلندی برداشته‌اند؛ اما متأسفانه ما دچار حجاب معاصرت هستیم و این حجاب واقعیت‌ها را کم و گاهی بسیار کم تر از آنچه هست نشان می‌دهد.

عملیات «وعده صادق» در سایه توکل به خدا و امید به آینده میسر شد

امام جمعه قم با اشاره به زوایای پیچیده علمی عملیات «وعده صادق» بیان کرد: پس از این عملیات نگاه کشورها به ما تغییر کرد و تا حد زیادی تحت تأثیر این عملیات پیچیده و حرکت قدرتمندانه قرار گرفتند. حتی برخی از افرادی که با این انقلاب همسو نبودند نیز بعد از این موفقیت به خود آمدند.

وی افزود: این موفقیت در سایه توکل به خدا و امید به آینده میسر شد و معتقدم اگر امید در نسل جوان ما جوانه بزند و نسل جوان به جای پرداختن به جذابیت‌های کاذبی که دنیای غرب برای آن‌ها ایجاد کرده است با امید به آینده تلاش کند، موفقیت و پیشرفت را در پی خواهد داشت.

از تحریم استقبال نمی‌کنیم

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری محدودیت را، علی‌رغم انتظار دشمنان، یکی از عوامل ایجاد انگیزه برای تولید و پیشرفت عنوان کرد و خاطر نشان کرد: تحریم‌ها عاملی شدند تا به خود متکی باشیم و از ظرفیت‌های داخلی استفاده کنیم. البته این بدان معنا نیست که از تحریم استقبال می‌کنیم؛ اما اگر این محدودیت‌ها نبود، قطعا توجه به ظرفیت‌های داخلی پیدا نمی‌کردیم و به خاطر وابستگی شدید به دیگران، اعتماد به نفس خود را از دست می‌دادیم.

وی ابراز امیدواری کرد: این انقلاب با دعای پاکان و صالحان به پیروزی رسید و إن شاء الله بتوانیم این راه را استوارتر از گذشته طی کنیم و مطابق پیش بینی رهبر معظم انقلاب( مد ظله العالی) تا ظهور امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف  ادامه دهیم.

ظرفیت‌های بالای نخبگانی در حوزه علمیه

 دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با تأکید بر اهمیت ارتباط حوزه‌های علمیه با معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری تصریح کرد: ظرفیت‌های خوبی در حوزه وجود دارد و طلاب فاضل و اندیشمند زیادی داریم که امیدهای آینده حوزه هستند؛ اما متأسفانه امروز به خاطر مشکلات اقتصادی کشور،  طلاب نیز در حوزه مسکن و معیشت دچار مشکل هستند. باید شرایطی فراهم شود که این نخبگان بتوانند بدون دغدغه بدرخشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آقاپور: با طیبی تیم را در فینال جهان می‌بینم
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • آقاپور: می‌توانیم به فینال جام جهانی فوتسال برسیم
  • گفتگوی وحید سلیمانی با استاد ناصر صالح بعد از برد تیم ملی فوتسال برابر قزاقستان
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است