Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره یمن، تک تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موفق به هلاکت هشت نظامی متجاوز سعودی در منطقه السدیس واقع در نجران شدند.

پیش از این نیز یگان موشکی ارتش یمن با یک فروند موشک «زلزال ۱» مقر نیروهای سعودی را در نجران هدف قرار داده بود.

عربستان و امارات از ششم فروردین سال ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده‌ای را علیه یمن به عنوان فقیرترین کشور عربی آغاز کردند تا به بهانه بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رییس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اثر این تجاوز تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار یمنی کشته شدند.

این جنگ همچنین میلیون‌ها یمنی را با بحران شدید گرسنگی و قحطی روبه رو کرده است؛ به گونه‌ای که سازمان ملل متحد در گزارشی، قحطی در این کشور را «بزرگ ترین فاجعه انسانی» نامید.

کد خبر 4648183

منبع: مهر

کلیدواژه: عربستان سعودی یمن نجران انصارالله ارتش یمن جنگ 2015 یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۴۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیویورک تایمز: ارتش اسرائیل به عمد امدادگران را هدف قرار می‌دهد

تحقیقات نیویورک تایمز حاکی از آن است که سایت‌های متعلق به آژانس‌های امدادی غربی در نوار غزه حتی پس از اطلاع رسانی به ارتش رژیم صهیونیستی از وجود آن ها، بمباران می‌شوند.

در همین رابطه منابع خبری پنجشنبه شب گزارش دادند که در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک تیم مسئول تامین و توزیع کمک‌های بشردوستانه در شهر غزه، هشت نفر شهید شدند.

همچنین حمله روز اول آوریل ۲۰۲۴ (۱۳ فروردین) رژیم صهیونیستی به خودروی سازمان غیردولتی «آشپزخانه مرکزی جهانی» در غزه باعث کشته شدن هفت امدادگر این سازمان شد. در این حادثه راننده فلسطینی آن‌ها نیز جان خود را از دست داده است.

این حمله ساعاتی پس از آن روی داد که اعضای این گروه غیردولتی با یک کشتی حاوی کمک‌های غذایی به نوار غزه رسیدند و به مناطق شمالی آن رفتند.

همچنین تصاویری از اجساد پنج کشته منتشر شد که در بیمارستان شهدای الاقصی در شهر «دیر البلح» در مرکز غزه قرار داشتند و تعدادی از آن‌ها لباس‌هایی با آرم خیریه پوشیده بودند.

بر اساس بیانیه این سازمان، کشته‌شدگان استرالیایی، لهستانی، کانادایی - آمریکایی، انگلیسی و فلسطینی بودند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟
  • نیویورک تایمز: ارتش اسرائیل به عمد امدادگران را هدف قرار می‌دهد
  • انگلیس درصدد راه‌اندازی گنبد آهنین
  • ۹۰ هزار شهروند ایرانی عازم حج امسال می شوند
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم
  • ۹۰ هزار شهروند ایرانی عازم حج امسال خواهند شد
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح+ تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشورهای عربی ریخت
  • سفیر ایران: امسال ۹۰ هزار ایرانی عازم حج خواهند شد
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکز‌های نظامی صهیونیستی