Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ، در آستانه هفتم تیرماه سالروز شهادت مظلومانه جمع کثیری از خدمتگزاران صدیق نظام و بویژه حضرت آیت الله شهید بهشتی بزرگ معمار نظام قضایی جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (شنبه یکم تیر ماه 98) ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان به همراه معاونین و روسای ستادی اداره کل با حجت الاسلام و المسلمین علی موحدی راد دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زاهدان دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان در ابتدای این دیدار ضمن گرامیداشت شهادت مظلومانه آیت الله شهید بهشتی و 72 تن از یاران باوفای ایشان و همچنین تبریک فرا رسیدن هفته قوه قضاییه ، گزارشی از عملکرد حوزه ورزش و جوانان در بخش های قهرمانی، همگانی، تکمیل زیرساخت‌های ورزشی، فعالیت ورزش بانوان و سازمان‌های مردم‌نهاد را خدمت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زاهدان بیان کردند.

 ادهم کرد در ادامه از رشد حوزه قهرمانی در استان خبر داد و اظهار داشت: الحمدالله با تلاش‌های اداره کل ورزش و جوانان شاهد افتخارآفرینی ورزشکاران و قهرمانان استان در میادین مختلف هستیم که نسبت به ادوار گذشته رشد صعودی داشته ایم.

 وی در این خصوص یادآوری کرد: درخشش ورزشکاران در دو بخش آقایان و بانوان در مسابقات آسیایی جاکارتا و قهرمانی تاریخی آنها و اهدای مدال خود به مقام معظم رهبری، رکوردداران دوومیدانی توسط آقایان درزاده و امیریان، افتخار آفرینی شیر میادین کشتی جهان آقای آرامی و کسب مدال های مختلف، پیروزی‌های متعدد در رشته‌های ووشو، وزنه‌برداری و همچنین دعوت شدن شماری زیادی از ورزشکاران به تیم های مختلف ملی، حضور تیم فوتسال سیستان و بلوچستان در فینال جام حذفی، درخشش کاروان المپیاد استعدادهای برتر ورزشی در سال 97 گوشه ای از افتخارات قهرمانان استان می باشد.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان در خصوص توسعه ورزش همگانی و حمایت دستگاه‌های اجرایی زاهدان نیز تاکید کرد: جهت توسعه ورزش همگانی باید همه ی دستگاه‌های اجرایی استان باید پای کار باشند و با برگزاری برنامه های مختلف پیاده روی خانوادگی، کوه پیمایی و دوچرخه سواری همسو با اداره کل ورزش و جوانان حرکت کنند.

ادهم کرد در ادامه از مجموعه بزرگ دهکده ورزشی المپیک شهرستان زاهدان بعنوان تنها مکان ورزشی شهرستان زاهدان یاد کرد و افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان اعتبارات ویژه ی را برای بازسازی این مجموعه بزرگ در نظر گرفته است که در شبانه‌روز جمعیت کثیری از خانواده ها استفاده می‌کنند و نقش مهمی در توسعه ورزش همگانی استان ایفا کرده است، لذا از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواستارم که برای تعمیر و تجهیز این سرمایه بزرگ استان همکاری کنند.

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زاهدان نیز در این دیدار، اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان با توجه به گستردگی دو بخش مهم ورزش و جوانان و وسعت جغرافیایی بزرگ از شمال تا جنوب، از پرکارترین ادارات استان محسوب می‌شود.

 حجت الاسلام و المسلمین علی موحدی راد در ادامه خاطر نشان کرد: برای حفظ جوانان از آسیب‌های اجتماعی ((ورزش)) کمک بزرگی به ما می کند، اگر مسئولین در بستر سازی ورزشی و جذب جوانان غافل شوند، باندهای افیونی بستره اغفال آنها را فراهم کرده است.

 وی نقش اداره کل ورزش و جوانان استان در راستای حفظ و صیانت از جوانان پر رنگ خواند، ولی به تنهایی کافی ندانست و تاکید کرد: به دلیل اهمیت موضوع جوانان نیاز به اقدام جهاد گونه داریم و باید تمام نهادها و سازمان‌های حاکمیتی که در استان هستند با تعامل و هماهنگی در کل ورزش و جوانان در راستای بسترسازی برای جوانان همکاری کنند.

وی سلامت جامعه را در گروه فرهنگ سازی بیشتر ورزش همگانی خواند و افزود: با تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص همگانی کردن ورزش باید همه دستگاه اجرایی برای ترویج و توسعه ورزش همگانی برنامه ریزی و فعالیت‌های مختلف ورزشی همراه با خانواده را در دستور کار خود قرار دهند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زاهدان در پایان از اقدامات و عملکرد مدیر کل ارزشی و جهادی ورزش و جوانان که باعث ایجاد شور و نشاط از شمال تا جنوب استان، الخصوص در روستای دور افتاده شده تشکر و قدردانی کرد.

در پایان این دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان به رسم یادبود و ترویج فرهنگ توسعه ورزش همگانی ((پکیج ورزشی)) به حجت الاسلام و المسلمین موحدی راد اهدا نمود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دادستان عمومی و انقلاب سیستان و بلوچستان قوه قضاییه مدیرکل ورزش و جوانان ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۵۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان، گردهمایی ۳ روزه مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی و مدیران مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های سراسر کشور صبح امروز در تالار امام رضا (ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد.

ابراهیم نعیمی مدیر کل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان در آئین افتتاحیه این همایش اظهار کرد: مدیران مراکز مشاوره و مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های کشور گرد هم جمع شده‌اند تا نظام مسائل جسمانی و روانی و اجتماعی جامعه دانشجویی را بحث و بررسی کنند زیرا جنس مسائل هر دانشگاه متفاوت و در حال تغییر است.

وی گفت: لازم است مدیران هم اندیشی داشته باشند و این تغییرات را در نظام مسائل بررسی و چالش‌ها را در جلسات و کمیسیون‌ها مطرح کنند و برای برون رفت از این چالش‌ها به راهکارهای اجرایی و محکم برسند.

وی بیان کرد: قطعاً دانشجویانی که وارد دانشگاه می‌شوند متولدین دهه ۸۰ هستند که سن نوجوانی را به تازگی پشت سر گذاشته‌اند و چالش‌هایی را پیش رو دارند که همکاران مشاوره دانشگاه‌ها هم نوع برخوردشان و هم تلاششان برای حل نظام مسائل دانشجویان متفاوت است که امیدواریم در این جلسات با استفاده از تجربیات و آخرین پژوهش‌ها و یافته‌هایی که به اشتراک می‌گذارند به شرایط بهتر دست پیدا کنیم.

رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان نیز در این همایش ضمن بیان ظرفیت‌های دانشگاه سیستان و بلوچستان، دستاوردهای انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها را تشریح کرد.

غلامرضا رضایی افزود: قبل از انقلاب سیستان و بلوچستان کمترین بهره را از مراکز آموزش عالی داشت اما به برکت انقلاب اسلامی اکنون بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی این استان در حال تحصیل هستند و سرانه مراکز آموزش عالی در این منطقه افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه دانشگاه سیستان و بلوچستان ۱۱ هزار دانشجو دارد، گفت: این دانشگاه در تمام شاخص‌های وزارت علوم در طول عمر انقلاب اسلامی رشد داشته است.

رضایی با اشاره به عملکرد مرکز مشاوره دانشگاه سیستان و بلوچستان افزود: مرکز بهداشت و مشاوره این دانشگاه نسبت به سال‌های قبل بسیار متحول شده است.

حجت الاسلام عبدالواحد بامری مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سیستان و بلوچستان نیز در این همایش اظهار کرد: این استان در میان افکار عمومی به عنوان رنگین کمان فرق و مذاهب به شمار می‌آید، شهدای شاخصی همچون شهید میرحسینی دارد و کوچک‌ترین شهید کشور شهید سبیل اخلاقی در نیکشهر است.

وی بیان کرد: یکی از رویش‌های ارزشمند انقلاب اسلامی در استان، وجود این دانشگاه است که ۴۲۰ نفر هیأت علمی و ۵۰ استاد تمام دارد و در سال گذشته در میان رتبه بندی کشور رتبه ۱۲ را از لحاظ علمی و آموزشی کسب کرد.

مدیر مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی دانشگاه سیستان و بلوچستان، نیز در این همایش اظهار کرد: رویکرد دفتر مشاوره در ابتدا پیشگیرانه است که با استفاده از مشاوران و کارشناسان مربوطه در این راستا اقدام می‌کنیم.

زهرا نیکبخت افزود: ۱۲ مشاور و روانشناس در دانشگاه سیستان و بلوچستان راستای کمک به دانشجویان تلاش می‌کنند تا در ارائه خدمات به دانشجویان اقدامات ارزنده‌ای انجام شود.

کد خبر 6087577

دیگر خبرها

  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی در ارتفاعات سیستان و بلوچستان
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌ها
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند