Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید بنایی شنبه شب در نشست شورای اداری خراسان رضوی به تأمین اعتبار نوسازی بافت پیرامونی حرم مطهر امام رضا (ع) نیز اشاره و بیان کرد: در بررسی لایحه بودجه امسال مقرر شد ۸۰ هزار میلیارد ریال اوراق مالی اسلامی منتشر شده و به بازآفرینی شهری بافت‌های فرسوده اطراف حرم رضوی و برخی اماکن مقدسه دیگر اختصاص یابد اما این مهم در بودجه مصوب نشد و در نهایت ۱۰ هزار میلیارد ریال به این بخش اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اخیراً دولت با اختصاص ۲۰ هزار میلیارد ریال به نوسازی بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی و پروژه قطار شهری مشهد موافقت کرده است.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: از یک سال پیش تاکنون موضوع انتقال آب از دریای عمان به خراسان رضوی در دستور کار مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس قرار گرفته و از دیدگاه وزیر نیرو و همچنین استاندار خراسان رضوی اجرای این پروژه ضروری است.

وی بر حضور فعال مجمع نمایندگان خراسان رضوی در همه موضوعات مرتبط با استان تاکید و بیان کرد: عمده طرح‌های ارائه شده از سوی مسئولان ستادی استان به کمیسیون‌های تخصصی مجلس ارسال و مورد بررسی قرار گرفته تا در صورت تایید در صحن علنی مجلس مطرح شود و مورد رای گیری قرار گیرد.

بنایی همچنین نتایج طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی را در خراسان رضوی مثبت ارزیابی و بیان کرد: پیش از آقای رزم حسینی نشستی با استاندار در حضور همه ۱۸ نماینده استان انجام نگرفته بود که خوشبختانه پیرامون طرح مزبور چندین جلسه با حضور همه نمایندگان در مجلس به ریاست استاندار خراسان رضوی برگزار شده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی نیز در نشست شورای اداری استان به میزبانی مشهد برای برگزاری نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی به عنوان یکی از برنامه‌های جشنواره بین المللی امام رضا (ع) در سال جاری اشاره و بیان کرد: در این جشنواره ۱۲ عنوان کتاب به صورت فیزیکی و اینترنتی برای مطالعه به شرکت کنندگان پیشنهاد می‌شود و ۱۲ نهاد و سازمان در برگزاری آن مشارکت می‌کنند.

حجت الاسلام علی اکبر سبزیان افزود: خراسان رضوی در هشتمین جشنواره سراسری کتابخوانی رضوی در سال گذشته رتبه نخست مشارکت را بدست آورد که سهم استان از کل مشارکت کنندگان در کشور ۱۹ درصد بود.

وی گفت: پارسال ۱۶۱ هزار و ۹۰۲ نفر در خراسان رضوی و ۸۵۸ هزار و ۶۹۵ نفر از کل کشور در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند، از کل شرکت کنندگان در استان هزار و ۵۷۵ نفر تبعه بیگانه، ۲ هزار و ۱۶۲ نفر زندانی، ۱۵ هزار و ۶۰ نفر از ارتش، ۱۰ هزار و ۶۲۲ نفر از ساکنین حاشیه شهر و باقی از خانواده‌ها بودند.

۷۴۸۹/‌۱۸۵۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۵۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ میلیارد سهم به نام کارگران شد

سرپرست سازمان خصوصی سازی با اشاره به روز جهانی کار و کارگر از آزادسازی وثیقه و به نام شدن سهام ترجیحی متعلق به ۶۴۱۶۱ تن از کارگران خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ابراهیم بازیان با تبریک روز جهانی کار و کارگر و هفته کار و کارگر گفت: تعداد 5،221،627،710 سهم متعلق به 64،161 نفر در 154 شرکت که در سالهای قبل واگذار شده بود؛ از وثیقه آزاد و سهام به نام کارگران منتقل شده است.

واگذاری 305،893،562 سهم دولت به 3008 کارگر از ابتدای دولت سیزدهم

سرپرست سازمان خصوصی سازی ادامه داد: با توجه به سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی مبنی بر گسترش مالکیت در سطح عموم مردم به منظور تامین عدالت اجتماعی ، تشویق اقشار مردم به پس‌انداز و سرمایه‌گذاری و بهبود درآمد خانوار و در اجرای تبصره (3) ماده «20» قانون اجرای سیاستهای کلی اصل 44، از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون تعداد 305،893،562 سهم دولت در 10 شرکت مشمول واگذاری به 3008 نفر از کارکنان و کارگران شاغل و بازنشسته به عنوان سهام ترجیحی واگذار شده است.

بازیان در همین زمینه افزود: مطابق مقررات، واگذاری سهام ترجیحی به صورت صد در صد اقساط با مدت 10 سال صورت می­گیرد و بهای سهام واگذار شده از محل سود سهام مورد واگذاری پرداخت می شود.

ارائه تخفیف قیمتی در واگذاری سهام ترجیحی به کارگران

وی در بخش دیگری از سخنان خود، از برنامه دولت برای حمایت از کارگران خبر داد و گفت: دولت در نظر دارد با هدف حمایت از کارگران؛ قیمت سهام ترجیحی شرکتهای قابل واگذاری را با اعمال تخفیف به آنان واگذار نماید.

بازیان در همین زمینه اضافه کرد: کلیات این پیشنهاد به تصویب هیأت واگذاری رسیده و پس از تصویب جزئیات و طی مراحل قانونی، در واگذاری سهام ترجیحی مبنای عمل قرار خواهد گرفت.

سرپرست سازمان خصوصی سازی از یک تصمیم دیگر هیات واگذاری خبر داد و خاطرنشان کرد: به موجب تصمیم دیگر هیئت واگذاری؛ سهام ترجیحی مستقل از سهام بلوکی به کارکنان واگذار خواهد شد و بر این اساس کارکنان شرکت مشمول واگذاری؛ صرفنظر از فروش یا عدم فروش سهام بلوکی؛ قبل از خرید سهام توسط بخش خصوصی، سهامدار شرکت محل اشتغال خود خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولویت اصلی شورای شهر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • دور دوم انتخابات مجلس در خراسان رضوی الکترونیکی برگزار نمی‌شود
  • ۵ میلیارد سهم به نام کارگران شد
  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • ببینید | افشای بخشی از لایحه حجاب و عفاف توسط نماینده مجلس: اتصال تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی به فراجا
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / ب
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • تمام شهرستان‌های خراسان رضوی در آماده‌باش هستند