Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@14:37:09 GMT

اصناف افسران مقدم جنگ اقتصادی هستند

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۵۵۴۱۶

اصناف افسران مقدم جنگ اقتصادی هستند

درستی با اشاره به شرایط اقتصادی امروز و با بیان اینکه زمانی کشور دچار جنگ نظامی بود اما امروزه با جنگ اقتصادی مواجه هستیم، گفت: اصناف افسران مقدم جنگ اقتصادی هستند پس می‌طلبد که دولت در کمک به اصناف اهتمام داشته باشد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، «ابراهیم درستی» شب گذشته (شنبه اول تیر) در برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما درباره وضعیت کنونی اصناف کشور به ارائه توضیحاتی پرداخت و با اشاره به اینکه یک سوم بودجه ناشی از کشف جرایم باید برای بازرسی در اختیار اصناف قرار داده شود، گفت: متاسفانه این بودجه به خزانه دولت واریز شده اما هنوز  به آنها تخصیص نیافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نائب رییس اتاق اصناف با بیان اینکه برخی اصناف از بی عدالتی مالیاتی گله داشتند، گفت: اصناف خواسته‌های بر حقی دارند و معتقدیم در هرکجا که برای جامعه اصناف تصمیم می‌گیرند اصناف باید حضور داشته باشند.
 

وی با اشاره به اینکه اصناف بخش خصوصی هستند، گفت: اصناف باید با دولت برای پیشبرد هر چه‌بهتر کارها تعامل داشته باشد.


 درستی با اشاره به شرایط اقتصادی امروز و با بیان اینکه زمانی کشور دچار جنگ نظامی بود اما امروزه با جنگ اقتصادی مواجه هستیم، گفت: اصناف افسران مقدم جنگ اقتصادی هستند. پس می‌طلبد که دولت در کمک به اصناف اهتمام داشته باشد.
 
 
نایب رئیس اتاق اصناف با بیان اینکه دشمنی آمریکا با دولت و ملت ایران واضح است، افزود؛ نباید تمام مشکلات اقتصادی کشور را به عوامل بیرونی ربط داد.


درستی با بیان اینکه اگر بخش خصوصی واقعاً خصوصی باشد، می‌تواند اعتماد مردم را جلب کند، گفت: داشتن تعامل خوب است اما این تعامل نباید مختص فرد باشد.


نائب رییس اتاق اصناف با بیان اینکه تعامل باید با ساختار و تشکیلات پیش برود، خاطر نشان کرد: مسئولان اتاق اصناف در مجموع تعاملی خوبی با دولت داشتند اما متاسفانه نتوانستند از آن‌ها استفاده کنند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد دهه کرامت اوقات فراغت شیراز خبرگزاری شبستان استان بوشهر بیرجند نماز جمعه اردبیل غنی سازی اوقات فراغت اتاق اصناف اصناف و بازار اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۵۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی‌بی‌سی خط مقدم حمایت از رژیم صهیونیستی

شبکه بی‌بی‌سی برای خوش خدمتی به اربابانش از سویی به دنبال توجیه سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس این کشور است و از طرف دیگر با دروغ‌پراکنی و جعل خبر در تلاش است تا هجمه جهانی که این‌روزها علیه اسرائیل شکل گرفته را کمرنگ کند. - اخبار رسانه ها -

 

.

 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • الزام کسب و کارها برای دریافت شناسه یکتا
  • رشد ۵۸۳ درصدی درآمد حوزه سرمایه‌گذاری شهرداری قم
  • پلیس آمریکا دانش‌آموز مسلح را در محوطه مدرسه کشت
  • مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است | توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس
  • مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است/ توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس
  • بی‌بی‌سی خط مقدم حمایت از رژیم صهیونیستی
  • معلمان افسران مبارزه در جنگ شناختی امروز
  • اقساط مالیاتی اصناف بلندمدت‌تر می‌شود
  • توافق مهم ضد تروریستی ایران و پاکستان چه بود؟ | محل استقرار افسران رابط نظامی مشخص شد
  • اصناف در مهار تورم نقش مهمی دارند