Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: رضا رحمانی در جلسه شورای معاونین وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: نباید در ملت ایجاد نا امیدی شود، البته ایراداتی هم وجود دارد و ما منکر این موضوع نیستیم، اما نباید برای اینکه یک شخص یا یک دستگاه خاص زیر سوال برود، ملت را نا امید کرد.

وی با اشاره به فشارهای اقتصادی وارد شده به دولت و مردم توسط دشمن، تصریح کرد: نقشه دشمن برای فلج کردن اقتصاد کشور و تعطیلی کارخانه‌ها به لطف الهی نقش برآب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه امسال هفت محور کاری مهم برنامه ریزی شده است، گفت: این محورها در حوزه‌های صنعت، معدن، تجارت خارجی، تجارت و بازرگانی داخلی، فناوری، مباحث مالی و مباحث مربوط به کسب و کار هستند که حوزه بازرگانی داخلی ۱۲ زیربرنامه مهم را در برمی‌گیرد.

رحمانی با تاکید بر اینکه صادرات به ویژه به کشورهای همسایه اولویت مهمی در سال ۹۸ است، افزود: صادرات باید به درستی مورد تجزیه و تحلیل قرار بگیرد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم روز ملی اصناف، تصریح کرد: از اصناف در این مراسم خواستیم تا درخصوص کنترل قیمت‌ها در بازار و جلوگیری از فروش کالاهای قاچاق با ما همکاری داشته باشند.

‌وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه هدف گذاری اشتغال‌زایی ۲۵۰ هزار نفری سال گذشته در حوزه اصناف محقق شد، گفت: سال گذشته صدور پروانه‌های صنفی ۱۲ درصد افزایش یافت و در همین ۲ ماهه امسال نیز بیش از ۶ درصد در صدور پروانه‌های صنفی افزایش داشتیم.

‌یادآور می‌شود در این جلسه تحولات و نوسانات صادرات و واردات در سال ۱۳۹۷ مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

اخبار داغ زندگی تلخ دختری که در11سالگی عروس شد و حالا شوهرش پس از سالها حتی به دیدن فرزند خود نیامده عباس عبدی: احتمال جنگ بین ایران و آمریکا وجود دارد/مخالف مذاکره‌ام چرا پیش‌بینی‌ها درباره انفجار قیمت طلا درست از آب در نیامد؟ خداحافظی پژمان منتظری از استقلال و تیم ملی ۱۰ گل فوق العاده هوشمندانه مسی فیلم: ۱۶ تصادف وحشتناک رالی/ حتی BMW هم طاقت نیاورد!

منبع: فردا

کلیدواژه: تعطیلی کارخانه وزیر صنعت رضا رحمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۵۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد تبادل آخرین تجارت حوزه صادرات کشور با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴

استاندار مازندران با اشاره به ظرفیت‌های این استان در بخش‌های مختلف گفت: نمایشگاه امکان تبادل آخرین تجارت حوزه صادرات کشور فراهم می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، یوسف نوری، امروز _دوشنبه، دهم اردیبهشت_ در بازدید از نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴- تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید از غرفه و شرکت‌های مختلف مازندران در نمایشگاه اظهار کرد: این استان از ظرفیت‌های مناسبی در حوزه کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی برخوردار است.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های نمایشگاه اکسپو نگاه فرابخشی و فراکشوری به موضوعات است، افزود: این نمایشگاه موجب می‌شود در زمینه‌های صادراتی یکپارچگی مناسبی ایجاد شود.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه ایجاد زمینه‌های صادراتی و توسعه آن، ایجاد اطمینان در کشاورز برای تولید محصول بیشتر است، گفت: از اهداف این نمایشگاه توسعه در زمینه‌های ایجاد شده است و موانع موجود در راه صادرات انواع محصولات تولیدی کشور رفع شود.

نوری با بیان اینکه نمایشگاه تبادل آخرین تجارت حوزه صادرات کشور فراهم می‌کند، عنوان کرد: در حوزه‌های اقتصادی این نمایشگاه بر روی زنجیره‌های ارزش و به طور طبیعی بر روی زنجیره‌های تامین و ارزش‌آفرین تمرکز کرده است که به نظر دوره آموزشی بسیار خوبی است و فرصت کارآفرینی و توسعه را فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: دانشگاه‌ها باید از این نمایشگاه برای آموزش کارآفرینی بهره گرفته تا دانشجویان کارآفرین تربیت شوند.

استاندار مازندران با اعلام اینکه در مازندران زنجیره‌های مختلفی برای ایجاد ارزش افزوده وجود دارد، گفت: ظرفیت این استان نشان می‌دهد که می‌توان بر روی زنجیره‌های دیگر ارزش در استان نیز سرمایه‌گذاری صورت گرفته و آن را توسعه داد.

کد خبر 749149

دیگر خبرها

  • زخم معدن کاری بر پیکر شاهوار
  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند
  • وزیر صنعت و تجارت طالبان وارد ایران شد
  • وزیر صنعت و تجارت طالبان به ایران سفر کرد
  • بازدید وزیر جهاد کشاورزی از بزرگ‌ترین رویداد تولید،تجارت و صادرات
  • امنیت غذایی پایدار و رونق صادرات محور؛ نقشه راه تولیدات کشاورزی است
  • وزیر آفریقای مرکزی: ما به دنبال دانش ایرانی در حوزه معدن هستیم
  • مدرسه صادرات ایران افتتاح شد
  • افغانستان در راه رسیدن به خودکفایی
  • ایجاد تبادل آخرین تجارت حوزه صادرات کشور با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴