Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سرهنگ طالب احمدی نیا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب، گفت: پیکر پاک و مطهر ۲ شهید گمنام روز هفتم تیرماه وارد شهرستان میناب می شود که پس از تشییع در برخی روستاها و برگزاری محافل شبی باشهدا در روستای کلنتان، همزمان با روز شهادت امام جعفر صادق(ع) در شهرتیروز به خاک سپرده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه میناب، با بیان اینکه شهیدان ماموریتشان همیشه ادامه دارد گفت: هر مسئولی روزی ماموریتش خاتمه می یابد ولی شهیدان بعد از شهادت ماموریتشان زنده است و چراغ راهی است برای ما که خود را حافظ این نظام و انقلاب می دانیم و امروز ما وظیفه داریم این ماموریت را به نحو احسن انجام دهیم.

وی، با بیان اینکه شهیدان برای همیشه تاریخ زنده اند گفت: طبق آیه صریح قرآن شهیدان زنده اند و نزد خداوند روزی می خورند و ما اگر درک و شعور بالایی نسبت به شهیدان داشته باشیم این زنده بودن شهداء را به خوبی لمس خواهیم کرد.

طالب احمدی نیا، اذعان کرد: رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس ما یک قدرت بازدارندگی قوی در مقابل زورگویان و مستکبرین دنیا ایجاد کردند که تا امروز دشمنان ما حتی فکر تجاوز و جنگ با کشور ما را در سر نمی پرورانند و اگر غلطی بکنند تودهنی سختی از ملت ما خواهند خورد.

وی، اظهار داشت: روح بلند امام و عظمت شهیدان چنان لرزه ای به جان دشمنان این نظام و انقلاب انداخته که حتی اگر بخواهند در منطقه ما حضوری داشته باشند باید با ما به طور مستقیم یا غیر مستقیم هماهنگ باشند و امروز هیچ معادله سیاسی بدون حضور ایران در منطقه حل و فصل نمی شود.

این مقام مسئول در پایان اظهار داشت: محل خاکسپاری شهیدان را خودشان مشخص می کنند و نیت خالص و پاک مردم آن محل نیز در این میزبانی نقش بسزایی دارد.

گفتنی است،این دو شهید گمنام یکی ۲۱ ساله در عملیات کربلای ۶ در منطقه سومار و شهید بزگوار دیگر ۲۹ ساله در عملیات رمضان شرق بصره به فیض شهادت نائل شدند.

لازم به ذکر است،اولین جلسه هماهنگی استقبال و تشییع شهدای گمنام در سالن جلسات سپاه میناب با حضور مدیرکل حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس هرمزگان،بخشدار مرکزی، شهردار و شورای اسلامی شهر تیرور، فرماندهان نظامی و دهیاران بخش مرکزی برگزار شد.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: شهید گمنام تشییع قرآن دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۵۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع باشکوه پیکر شهید معلم در ورامین برگزار می شود

ایسنا/تهران فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ورامین از برگزاری آیین تشییع و تدفین شهید حجت اله یوسفیه با حضور مردم شهید پرور ورامین خبر داد.

سرهنگ مهدی امینی در جمع خبرنگاران در ورامین با اشاره به برگزاری آیین باشکوه مراسم تشییع و تدفین شهید حجت اله یوسفیه اظهار کرد: مراسم تشییع شهید معلم حجت اله یوسفیه روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت راس ساعت ۱۰ از میدان امام حسین (ع) بسوی میدان امام خمینی (ره) با حضور مردم ولایت مدار و شهید پرور ورامین برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: مراسم تدفین شهید حجت اله یوسفیه پس از مراسم تشییع در گلزار شهدای حسین رضا(ع) ورامین خاکسپاری خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ورامین یادآور شد: پیکر مطهر شهید حجت اله یوسفیه از شهدای هشت سال دفاع پس از ۳۹ سال دوری از وطن به دیار قیام پانزده خرداد بازگشت.

سرهنگ مهدی امینی در پایان خاطرنشان کرد: مراسم تشییع و تدفین شهید معلم حجت اله یوسفیه روز دوشنبه با حضور با شکوه خانواده معظم شهدا، مردم شهید پرور ورامین و مسئولان برگزار می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایران زمین فرزندان خود را به آغوش گرفت
  • پیکر شهید «محمدرضا غضبان احمدی» در کرج تشییع و تدفین شد
  • تشییع پیکر شهید محمدمهدی فانی در شهرستان طبس
  • معلم شهید پس از ۳۹ سال به میهن بازگشت/جزئیات تشییع پیکر در ورامین
  • تشییع پیکر شهید حجت‌الله یوسفیه در ورامین
  • تشییع باشکوه پیکر شهید معلم در ورامین برگزار می شود
  • پایتخت مقاومت اسلامی معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • اعلام جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید عشیری لیوسی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر ۲۰ شهید دفاع مقدس در ۹ استان‌
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد