Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@02:32:08 GMT

تمرین های پارس جنوبی جم آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۵۵۸۶۰

تمرین های پارس جنوبی جم آغاز شد

بهرام رضاییان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تمرینات پارس جنوبی جم برای حضور مقتدرانه در لیگ برتر از شنبه شب زیر نظر فراز کمالوند سرمربی جدید این تیم آغاز شد.

وی بیان کرد: در این برنامه بازیکنانی که بتازگی قرارداد خود را امضا یا تمدید کردند و نفراتی که با باشگاه قرارداد داشتند زیر نظر کادرفنی به تمرین پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضاییان ادامه داد: تمرین های پارس جنوبی جم به مدت ۱۰ روز در جم پیگیری و سپس اردوی ۱۰ روزه این تیم در سرعین استان اردبیل برپا می شود.
وی در ارتباط با وضعیت نقل و انتقالات تیم پارس جنوبی جم گفت: پس از جذب ۹ بازیکن به عنوان سهمیه لیگ های برتر و دسته یک بتازگی نیز ۲ بازیکن از ایرانجوان بوشهر به جمع بازیکنان پارس جنوبی جم پیوستند.
رضاییان افزود: حسن حاجب مدافع راست و علی ملایی دروازه بان ایرانجوان بوشهر ۲ بازیکن جذب شده از تیم هم استانی ایرانجوان به پارس جنوبی هستند.
وی بیان کرد: تست گیری از ۳۰۰ بازیکن بومی استان بوشهر نیز در هفته گذشته در روستای شیرینو انجام و از این شمار هشت نفر برای حضور در تمرین های پارس جنوبی جم انتخاب شدند.
۷۲۱۲/‏۶۰۴۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۵۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، در اولین روز از هفته کارگر و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر و تجدید پیمان با آرمان‌های والای شهدای انقلاب و میهن مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدا شهر بوشهر با حضور جامعه کار و تولید در روز چهار شنبه ۵ اردیبهشت ماه برگزار شد.

در این مراسم اعضای ستاد گرامیداشت هفته کارگر استان بوشهر ضمن غبار روبی قبور مطهر شهدا با ذکر فاتحه و صلوات و با تقدیم شاخه‌های گل، یاد و خاطره فداکاری‌های رزمندگان اسلام و شهیدان کارگر را گرامی داشتند و با آرمان‌های شهدا و امام شهیدان تجدید بیعت کردند.

کد خبر 6088036

دیگر خبرها

  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • دو بازیکن از تمرین یک‌راست به بیمارستان رفتند!‏
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • معارفه حمید مطهری پیش از تمرین تراکتور + عکس
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال
  • ماجرای ابراز علاقه اوسمار به رامین رضاییان
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده