Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-02@18:57:02 GMT

اقدام پهپاد جاسوسی آمریکا پیگیری حقوقی می شود

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۵۶۳۷۰

معاون حقوقی رئیس جمهوری با تاکید بر احتراز از وقوع جنگ، گفت: اقدام آمریکا در فرستادن پهپاد جاسوسی به مرزهای هوایی ایران، نقض حقوق بین الملل از سوی واشنگتن است و اقدامات حقوقی در این زمینه انجام خواهد شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  لعیا جنیدی در گفت وگو با خبرنگاران افزود: تعرض به مرزهای آبی و خاکی و هوایی در هیچ حال قابل قبول و تحمل نیست ولی در همه حال باید مراقب بود و همه تلاش های لازم برای احتراز از وقوع جنگ به عمل آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره تمدید تعلیق مجدد اقدامات تقابلی گروه مالی اقدام مشترک (FATF) گفت: انتظار می رود، مجمع تشخیص مصلحت نظام برای جلوگیری از اعمال اقدامات تقابلی بیشتر، بررسی دو لایحه را زودتر نهایی کند.

معاون حقوقی رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: همه باید توجه داشته باشند که این مساله مصلحت ملی و بخشی از حقوق مردم و حقوق شهروندی است. تضمین تحقق و تسهیل مناسبات اقتصادی و مبادلات بانکی حق مردم است تا حداقل رفاهشان حفظ شود.

  او گفت: اشکالاتی که پیش می آید این است که میزان بازرسی ها نسبت به عملیات بانکی که مربوط به ایران است بسیار بالا می رود؛ در واقع باید اینطور بگوییم که مدارک، اسناد و بازرسی که انجام می شود باعث می شود که روی معاملات نظارت زیاد و بررسی گسترده و بالایی انجام شود.

وی افزود: باید ببینیم در جلسه بعدی مجمع چه اتفاقی می افتد. نمی توانم ارزیابی کنم چه تصمیمی اتخاذ می شود زیرا جلسات صحن مجمع به بحث مصوبات اختلافی اختصاص یافته و بررسی دو لایحه، دستور بعدی است. البته به نظر من مجمع باید تامل جدی روی این مساله داشته باشد و تلاش کند مصالح و منافع ملی که در حفظ تبادلات بانکی است، تامین شود.  

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: پهپاد رئیس جمهوری مجمع تشخیص مصلحت نظام جنیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۶۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح الزام ثبت رسمی اموال غیرمنقول در آستانه نهایی‌شدن

مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست روز چهارشنبه این هفته که به ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی برگزار خواهد شد، به ادامه بررسی طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول می‌پردازد.

اعضای مجمع قرار است در این نشست به بررسی تبصره‌های ۸، ۹ و ۱۰ باقیمانده از ماده ۱۰ این طرح بپردازند.

طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیر منقول از ابتدای آذرماه سال گذشته در دستور کار جلسات صحن مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار داشته و تاکنون ده جلسه به صورت تمام وقت به بررسی این موضوع اختصاص داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • رئیس کمیسیون حقوقی مجلس: بعید است بررسی قانون مهریه به مجلس یازدهم برسد
  • پیگیری برای ارائه تسهیلات بانکی براساس تخلف و تصادف رانندگی/ نحوه پرداخت حق بیمه تغییر می‌کند
  • پیگیری مسائل عمومی اولویت کاری دستگاه قضا است
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • محکومیت کارمند آژانس امنیت ملی آمریکا به جرم جاسوسی
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • طرح الزام ثبت رسمی اموال غیرمنقول در آستانه نهایی‌شدن
  • بررسی ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم
  • جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی​ اعلام شد
  • مصباحی مقدم : کنترل بانک‌ها از خرداد در اختیار بانک مرکزی قرار می‌گیرد