Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@04:45:25 GMT

جدال عباسعلی و عسگری برای برنز جهانی

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۵۶۳۸۰

جدال عباسعلی و عسگری برای برنز جهانی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، در دومین روز لیگ سری آ مونترال، ۴ نماینده کشورمان به روی تاتامی رفتند که در وزن ۶۸+ کیلوگرم حمیده عباسعلی و در وزن ۷۵- کیلوگرم، بهمن عسگری با شکست در دیدار نیمه نهایی به دیدار رده بندی اوزان خود راه یافتند‌.

روز گذشته هم سجاد گنج زاده به دیدار رده بندی راه یافته بود و بدین ترتیب تیم ایران فردا ۳ نماینده خواهد داشت که برای کسب مدال برنز به مصاف رقبای خود می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در نتایج کسب شده روز دوم، در وزن ۶۸+کیلوگرم، حمیده عباسعلی ابتدا مقابل حریفی از کرواسی پس از تساوی صفر بر صفر در هانتی برنده شد‌‌. سپس کاراته کای اوکراینی را ۳ بر صفر شکست داد و در سومین دیدار مقابل نماینده مکزیک ۴ بر ۳ به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

او در این مرحله ۲ بر صفر از حریف ایتالیایی شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت.

عباسعلی روز دوشنبه 3 تیر ماه برای کسب مدال برنز به مصاف نماینده جامائیکا می‌رود.

در وزن ۷۵- کیلوگرم، بهمن عسگری در ۲ بازی نخست خود با نتایج مشابه یک بر صفر مقابل حریفانی از چین تایپه و جامائیکا پیروز شد و در سومین مبارزه حریفی از ترکیه ۴ بر صفر شکست داد و گام به نیمه نهایی گذاشت.

او در این مرحله یک بر صفر نتیجه را به نماینده ترکیه واگذار کرد تا روز دوشنبه 3 تیر ماه برای کسب مدال برنز به مصاف لورنزو پیترومارچی از ایتالیا برود.

در همین وزن سعید احمدی در مبارزه اول ۴ بر صفر مقابل نماینده قزاقستان شکست خورد و از گردونه رقبت‌ها کنار رفت.

در وزن ۶۷- کیلوگرم، هامون درفشی پور در اولین مبارزه ۷ بر یک نماینده تایلند را از پیش رو برداشت اما در دومین مسابقه ۶ بر صفر نتیجه را به کاراته کایی از دومینکن واگذار کرد و از حضور در ادامه رقابت‌ها بازماند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبرگزاری برنا فدراسیون کاراته تیم ملی کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۶۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید

ساره جوانمردی ورزشکار استان فارسی تیم ملی در جام جهانی پاراتیراندازی و در بخش تپانچه بادی بانوان با کسب ۲۴۱ امتیاز در رده سوم ایستاد و صاحب گردن‌آویز برنز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، در مسابقات جام جهانی پا را تیراندازی، نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی‌پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P۲، کلاس SH۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.

در مرحله فینالی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد؛ ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد و فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند. همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شد.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکارِ زن و مرد از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار در حال برگزاری است.

کد خبر 748836

دیگر خبرها

  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا مقابل الوصل در شب گلزنی مهدی قائدی
  • برنز محشری در بوکس قطعی شد
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • غایبان بزرگ جدال بزرگ بایرن-رئال در آلیانز آره‌نا
  • بازگشت مصدومان بایرن مونیخ در آستانه دیدار با رئال مادرید / عکس
  • علیرضا عسگری؛ سوژه‌ای سوخته برای فرار از شکست
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید