Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر خوش خبر روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: آنالیز بازی‌های تیم فرانسه توسط کادر فنی در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد تا اعضای تیم ملی کشورمان نقاط ضعف و قوت این تیم را بشناسند.

وی با بیان اینکه تیم فرانسه در هفته چهارم والیبال لیگ ملت‌های جهان جدی ترین حریف تیم ایران است، اظهار داشت: هر ۲ تیم ایران و فرانسه موفق به شکست تیم‌های پرتغال و استرالیا شده و امروز رقابت سختی خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با اینکه تیم ملی والیبال فرانسه یکی از بهترین تیم‌های جهان است ولی تیم ایران در اوج آمادگی است و برای برد به میدان می‌رود.

خوش خبر اضافه کرد: بدون شک با توجه به حمایت‌های کم نظیر تماشاگران پر شور و شوق اردبیلی و روحیه بالای بازیکنان تیم ایران شکست دادن تیم فرانسه دور از انتظار نیست.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران با تقدیر از حمایت‌های مردم با فرهنگ و ورزش دوست اردبیل و مسئولان ادامه داد: تماشاگران اردبیلی در حمایت از تیم ملی کشورمان سنگ تمام گذاشتند به طوری که همه حاضران در این رقابت‌ها با دیدن جو سالن تعجب کرده و حضور پر ذوق و شوق تماشاگران اردبیلی را می‌ستایند.

وی با بیان اینکه نظم و امنیت محل برگزاری مسابقات و سالن در حد عالی است، گفت: زیر ساخت‌های ورزشی و محل اقامت تیم‌ها و کادر فنی نیز بسیار خوب است.

هفته چهارم مسابقات والیبال لیگ ملت‌های جهان از روز جمعه ۳۱ خرداد ماه تا روز یکشنبه دوم تیرماه به مدت سه روز در ورزشگاه ۶ هزار نفری رضازاده اردبیل با حضور تیم‌های ایران، استرالیا، پرتغال و فرانسه در حال برگزاری است.

تیم ملی ایران روز جمعه ۳۱ خرداد با نتیجه سه بر یک بر تیم پرتغال پیروز شد و روز شنبه اول تیر ماه نیز با نتیجه سه بر صفر بر تیم استرالیا غلبه کرد.

تیم ملی کشورمان امروز یکشنبه در آخرین بازی خود با تیم فرانسه بازی می‌کند.

/ ‏۶۰۱۶/‏۶۱۳۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ ملت های والیبال والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۶۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنالیز بازیکنان استقلال با ساعت هوشمند!

به گزارش ورزش سه، در تصاویر منتشر شده از تمرین استقلال خوزستان نکته‌ جالبی وجود داشت و استفاده اکثر بازیکنان این تیم از ساعت هوشمند در جریان تمرین بود و به نظر می‌رسد که آنها وضعیت بدنی و میزان دوندگی خود در تمرین را توسط ساعت هوشمند خود بررسی می‌کنند.

بازیکنان خارجی استقلال خوزستان داستانبک ترسونوف، عثمان اندونگ و ساویو روبرتو بازیکنانی بودند که ساعت هوشمند روی مچ خود داشتند و چند بازیکن این تیم هم از این قابلیت برای ارزیابی بدن خود استفاده کرده بودند.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و بررسی میزان دوندگی، ضربان قلب و ... استفاده از این ساعت‌ها در ورزش‌های انفرادی یا تمرینات رواج دارد اما در دنیای فوتبال استفاده از GPS مرسوم‌تر است و با بررسی دقیق‌تر توسط تیم آنالیز و پزشکی‌ها بررسی می‌شود.

بازیکنان استقلال خوزستان در جریان تمرین تمرین جدی را پیش از سفر به اصفهان برگزار کردند و با توجه به اهمیت هر پنج مسابقه باقی‌مانده آنها برای بقا در لیگ برتر، آنها به جزئیات تمرین هم اهمیت می‌دهند و سرمربی آنها سیروس پورموسوی با دقت خاصی عملکرد شاگردانش را دنبال می‌کند.

دیگر خبرها

  • لژیونر‌ها به اردوی تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • ترکیب تیم ملی والیبال تکمیل شد
  • لژیونرها به تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • تیم ملی والیبال کامل شد
  • لژیونرها آمدند، تیم ملی والیبال کامل شد
  • خروج از بحران/ همه دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی والیبال آمدند
  • ترکیب تیم ملی والیبال ایران کامل شد
  • ترکیب تیم ملی والیبال کامل شد/ لژیونرها آمدند
  • آنالیز بازیکنان استقلال با ساعت هوشمند!
  • تراکتور امروز به بنیان دیزل برمی‌گردد