Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین توکلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به مصوبه ثبت‌نام در دوره کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی سال 98 گفت: با توجه به مصوبه 26 اسفند 97 شورای سنجش و پذیرش دانشجو و نظر به تغییر نظام آموزشی وزارت آموزش و پرورش به نظام 3-3-6، افراد واجد شرایط می‌توانستند نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی سال 98 اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ثبت نام و انتخاب رشته در این دوره‌ها در یک مرحله از طریق سایت سنجش سازمان سنجش آموزش کشور انجام شد و با توجه به مهلت تمدید شده، فرصت ثبت نام و انتخاب رشته پنجشنبه 30 خرداد به پایان رسید.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: پذیرش در 30 رشته الکترونیک، تربیت کودک، ساخت و تولید، مدیریت خانواده، صنایع فلزی، طراحی و دوخت، صنایع چوب و مبلمان، هنرهای تجسمی-نقاشی، چاپ، امور دامی، ساختمان، امور زراعی و باغی، صنایع شیمیایی، ماشینهای کشاورزی، صنایع نساجی، موسیقی، متالورژی، هتلداری و گردشگری، سرامیک، حمل و نقل، معدن، مکاترونیک، ناوبری، پویانمایی، الکترونیک و مخابرات دریایی، فتوگرافیک، مکانیک موتورهای دریایی، معماری داخلی، امور اداری و صنایع دستی صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی صورت خواهد گرفت.

وی بیان کرد: متقاضیان ثبت‌نام در رشته‌هایی بدون آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال 1398 در صورتی که از تاریخ 19 تا 30 خرداد 98 موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، می‌توانند برای پذیرش در این رشته‌ها از 7 تا 11 مرداد 98 به سایت سازمان سنجش مراجعه و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اصلاحات مربوط به آن، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در پذیرش این رشته‌ها اقدام کنند.

توکلی با اشاره به آمار نهایی ثبت‌نام و انتخاب رشته در دوره‌های کاردانی نظام جدید و ظرفیت پذیرش گفت: 112 هزار و 194 نفر در این دوره‌ها ثبت‌نام کرده‌اند، همان‌طور که می‌دانید ظرفیت پذیرش این دوره‌ها 255 هزار و 608 نفر است.

وی افزود: پذیرش در 9 رشته امتحانی الکتروتکنیک، کامپیوتر، مکانیک خودرو، تأسیسات مکانیکی، نقشه کشی معماری، حسابداری، تربیت بدنی، گرافیک و صنایع غذایی با آزمون صورت می‌گیرد،‌ لازم به ذکر است آزمون رشته‌هایی که پیش‌تر به آن اشاره شد، در روز جمعه 11 مرداد 98 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

31 / 31 حسین توکلی آزمون ثبت نام کاردانی نظام جدید

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: حسین توکلی آزمون ثبت نام کاردانی نظام جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۶۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار حاکمیت شرکتی برای پذیرش در فرابورس الزامی شد

محمدعلی شیرازی، مدیرعامل فرابورس مساله «استقرار نظام حاکمیت شرکتی» را به عنوان یک معیار اساسی در پذیرش شرکت‌ها در هیئت‌های پذیرش بازار اول، دوم و نوآفرین اعلام کرد.

به گفته وی شرکت‌های مشاور پذیرش ملزم هستند گزارش وضعیت استقرار حاکمیت شرکتی را مطابق با استاندارد مصوب فرابورس ایران، تهیه و به هیئت پذیرش ارائه دهند.

مدیرعامل فرابورس همچنین عنوان کرد: اجرای نظام حاکمیت شرکتی منجر به تداوم فعالیت بنگاه‌های اقتصادی، کنترل تضاد منافع میان مدیریت و مالکیت و تنظیم روابط و منافع ذی‌نفعان خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • استقرار حاکمیت شرکتی برای پذیرش در فرابورس الزامی شد
  • برگزاری نوزدهمين دوره آزمون اعطاي مدرک تخصصي به حافظان قران کريم در کرمانشاه
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • بیش از ۱۲ هزار پزشک امروز با هم رقابت کردند/ ظرفیت پذیرش آزمون دستیاری ۱۲ درصد افزایش می یابد
  • ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری افزایش یافت
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • انتخاب رشته بیش از ۸۹ هزار داوطلب آزمون دکتری
  • رقابت ۱۲۰۰۰ داوطلب در آزمون دستیاری/ اعلام حقوق دستیاران