Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  شهریاری  ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال تا کنون، در ۵۰۸ مورد حادثه به ۵ هزار و ۴۶۳ نفر در خراسان جنوبی امدادرسانی شده که بیشتر آن مربوط به حوادث جاده‌ای بوده است.

وی افزود: از این میزان ۲۷۲ مورد حوادث جاده‌ای، ۳۴ مورد خدمات حضوری، ۲ مورد خدمات مناسبتی، ۳ مورد دریایی- ساحلی، ۲ مورد ریزش آوار، ۱۱۴ مورد سیل و آبگرفتگی، ۵۹ مورد شهری، زلزله ۳ مورد، آتش سوزی جنگل و مراتع یک مورد و ۱۷ مورد کوهستان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهریاری با اشاره به عملیات امداد هوایی گفت: در ۱۲ پرواز امدادی امسال به پنج حادثه دیده امدادرسانی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همچنین افزود: ۲ هزار و ۲۳۷ نیروی عملیاتی در ۷۸۵ تیم هلال احمر، در حوادث امدادرسانی کردند.

شهریاری با بیان اینکه نیرو‌های هلال احمر ۷۱ مورد عملیات رها سازی انجام داده اند، گفت: میانگین زمان حضور در صحنه عملیات حوادث جاده‌ای، از اطلاع به جمعیت تا حضور در صحنه، ۱۳ دقیقه و سه ثانیه و در حوادث جاده‌ای، از آغاز تا پایان عملیات، یک ساعت و هفت دقیقه بوده است.

انتهای پیام/ک

انجام ۷۱ مورد عملیات رها سازی از ابتدای سال

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۷۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان امدادرسانی به سیلاب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: در ۱۳ روز عملیات سیل و آبگرفتگی با ۲ بالگرد هلال احمر و ۲۰۶ سورتی پرواز،۱۳ هزار و ۷۷ خانوار شامل ۵۸ هزار و ۷۵۲ نفر امدادرسانی شدند.
سجادی گفت: از روز‌های اولیه سیل و آبگرفتگی، نیرو‌های عملیاتی هلال احمر چهار هزار و ۷۰ نفر را اسکان اضطراری دادند.
وی ادامه داد: در پی بارش‌های شدید باران در جنوب سیستان و بلوچستان در ۱۳ شهرستان ایرانشهر، سیب و سوران، سراوان، مهرستان، خاش، نیکشهر، زاهدان، میرجاوه، کنارک، سرباز، دلگان، فنوج و چابهار از آبگرفتگی و سیلاب آسیب دیدند.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان با اشاره به تلاش شبانه روزی امدادگران و نجاتگران در سیلاب جنوب استان گفت: در این حادثه ۹ هزار و ۳۹۰ تخته پتو، چهار هزار و ۹۵۲ تخته موکت، یک‌هزار و ۲۳ دستگاه چادر امدادی، هفت هزار و ۴۱۷ کیلوگرم نایلون پوششی سقف، هشت هزار و ۶۴ بسته غذایی ۱۰ روزه، ۲ هزار و ۳۴۶ بسته غذایی ۷۲ ساعته و ۱۴ هزار و ۲۰۰ قوطی کنسروجات بین خانواده‌های تحت تاثیر توزیع شد.

دیگر خبرها

  • آغاز سیل و آب‌گرفتگی در چهار استان کشـور
  • امدادرسانی هلال‌احمر در ۴ استان متاثر از بارش‌ها
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در چهار استان کشور
  • آب‌گرفتگی در 4 استان! هلال احمر به امدادرسانی شتافت
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در ۴ استان کشور
  • آماده‌باش هلال‌ احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در استان
  • آماده‌باش جمعیت هلال‌احمر به دنبال هشدار سیلاب
  • پایان امدادرسانی به سیلاب سیستان و بلوچستان
  • بارش شدید باران در راه است / لزوم توجه شهروندان به هشدارها
  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز