Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارشهای بهاری در خراسان رضوی افزایش دو برابری داشت.

به گزارش قدس آنلاین، مدیر کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارشهای فصل بهار امسال در این استان ۱۵۵ میلیمتر گزارش شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال دو و نیم برابر و در مقایسه با مدت مشابه در دوره آماری بلند مدت دو برابر شده است.

محسن عراقی زاده افزود: از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون ۳۲۳میلیمتر بارندگی در خراسان رضوی گزارش شده که در مقایسه با مدت مشابه سال زراعی گذشته ۱۴۲  درصد و  در مقایسه با دوره آماری  ۶۵ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بارندگی در این استان را در مدت مشابه در دوره بلند مدت ۱۹۶ میلیمتر و در مدت مشابه پارسال ۱۳۳ میلیمتر اعلام کرد.

مدیر کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشترین حجم بارندگی در خراسان رضوی در سال زراعی جاری در شهرستان های کلات و قوچان به ترتیب با ۴۹۹ و ۴۸۱ میلیمتر ثبت شده و کمترین حجم بارندگی در این استان نیز در این مدت مربوط به شهرستانهای گناباد و رشتخوار به ترتیب با ۲۱۴ و ۲۲۱میلیمتر بوده است.

عراقی زاده افزود: میانگین بارندگی در مشهد هم از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون ۳۲۴ میلیمتر است که در مقایسه با مدت مشابه سال زراعی گذشته ۷۸  درصد افزایش دارد.

میانگین بارندگی در خراسان رضوی ۲۱۰و در کشور ۲۵۰ میلیمتر است.

منبع: صداو سیما انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بارشهای بهاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۷۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۵۴۰ هزار و ۳۸۸ تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان

 شهرام مبارکی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۵۴۰ هزار تردد بین استانی صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲ درصد افزایش یافته است و بیشترین تردد بین استانی در ایام نوروز مربوط به روز نهم فروردین می باشد.

وی افزود: محورهای ایرانشهر به بمپور و بالعکس، نیکشهر به چابهار و بالعکس و راسک به چابهار به ترتیب پرتردد ترین محورهای جنوب استان در این مدت بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان با اشاره به اینکه بیشترین مقصد خودروهای جنوب سیستان و بلوچستان به استان‌های خراسان جنوبی، کرمان و خراسان رضوی بود، ادامه داد: ۲۹ درصد خودروهای ورودی به جنوب استان به طور میانگین یک تا سه روز در جنوب استان ماندگاری داشته اند.

مبارکی با اشاره به افزایش ۷۹ درصدی تماس‌ها با سامانه‌ ۱۴۱ نسبت به مدت مشابه پارسال اضافه کرد: یکی از وظایف مهم مرکز مدیریت راه ها پاسخگویی سامانه ۱۴۱ است و با توجه به این مهم میزان پاسخگویی در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۷ درصد افزایش داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۴۰ هزار و ۳۸۸ تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • "جوین" بیشترین بارندگی غرب خراسان رضوی را داشت
  • ورود سامانه جدید بارندگی به خراسان جنوبی
  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار جوی در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است
  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است
  • تمام شهرستان‌های خراسان رضوی در آماده‌باش هستند
  • مختاران سربیشه در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • بارش‌های بهاری جاده‌های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • مختاران سربیشه با ۷۳ میلیمتر رکورددار بارندگی‌های شبانه روز گذشته در خراسان جنوبی
  • بارشهای بهاری جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت