Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@12:12:22 GMT

تخریب ۷ مغازه در پارک ملت کردستان

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۵۷۵۷۸

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رئیس سازمان سرمایه گذاری ومشارکت‌های مردمی شهرداری سنندج،  آرش اسماعیلی گفت : باتخریب این مغازه‌ها فضای سه هزار متری شهربازی به هفت هزارمتر ارتقا یافته وبا عقب نشینی انجام شده این مغازه‌ها درسمت دیگراین شهربازی احداث می‌شود.

 آرش اسماعیلی گفت: در راستای احداث شهربازی روباز پارک ملت تاکنون عملیات خاکبرداری، دیوارچینی و احداث دیوارحائل این پروژه انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رعایت قوانین استاندارد در ساخت این شهربازی بسیارحائزاهمیت بوده وسرمایه گذار این طرح هم بادقت ورعایت کامل قوانین درحال احداث این مکان است.

 رئیس سازمان سرمایه گذاری ومشارکت‌های مردمی شهرداری سنندج، بیان کرد: عملیات نصب فونداسیون شهربازی روباز هم به زودی آغازمی شود.  سرمایه گذار این مجموعه باسازندگان وسایل بازی عقد قرارداد کرده که پس ازانجام عملیات عمرانی نسبت به نصب آن اقدام می‌شود.

اسماعیل نسب یادآورشد: احداث اماکن تفریحی و ورزشی نظیر شهربازی درسطح شهردرراستای پرکردن اوقات فراغت شهروندان یکی ازمطالبات بحق همشهریان از مدیران شهرداری بود.

وی افزود: شهربازی روباز پارک ملت یکی از اماکن تفریحی بود که چندسالی است به علث غیراستانداردبودن وسایل بازی آن پلمپ شده است.

اسماعیل نسب اضافه کرد: سال گذشته و پس از انتشار فراخوان، سرمایه گذاربومی جهت احداث شهربازی پارک ملت با سرمایه گذاری۱۳۰میلیارد ریالی انتخاب و عملیات احداث طرح آغازشد.

 وی در پایان گفت: شهرسنندج مرکز استان کردستان بابیش از۵۰۰هزارنفرجمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می‌شود.

انتهای پیام / م

ضرورت رعایت قوانین استاندارد در ساخت شهربازی  پارک ملت سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهربازی تخریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۷۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر با احداث مسیرها و خیابان‌های پیرامون پروژه آغاز شده است، گفت: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت باغ مشاهیر است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر در محدوده منطقه ۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، عملیات اجرایی این پروژه از بیست‌وپنجم فروردین سال جاری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پروژه احداث باغ مشاهیر با اعتباری بالغ‌بر ۱۸ میلیارد ریال درحال انجام است و ماموریت سازمان اجرای پیاده‌روسازی، فضای سبز و مسیر عبوری رینگ پیرامونی باغ مشاهیر است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این پروژه بیش از ۱۹۰۰۰ مترمربع زیرسازی می‌شود و پس از آن حدود ۴۷۰۰ تن آسفالت انجام خواهد شد.

کد خبر 749255

دیگر خبرها

  • تکلیف استاندار کردستان به دستگاههای اجرایی برای پرداخت مطالبات شهرداری
  • لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای کسب درآمد پایدار در کردستان
  • ۶۰ هکتار به فضای سبز سنندج اضافه می‌شود
  • سهم شهرداری سنندج در اراضی الحاقی به شهر پرداخت شود
  • ضرورت حل مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج/ آلایندگی پتروشیمی کردستان بررسی می‌شود
  • اعضای شورای شهر سنندج چه مطالباتی را در حضور استاندار کردستان مطرح کردند؟
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • معرفی توانمندی‌های گردشگری کردستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • قرار است در پارک‌های تهران هتل بِروید یا چرخه رانت‌خواری بچرخد؟/ «شهرداری همان هتل نیمه‌کاره را بسازد، چرا می‌خواهد هتل جدید بسازد؟»
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر