Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-30@18:46:43 GMT

فعالیت سه خط بین المللی اتوبوسرانی در مشهد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۵۷۶۲۲

فعالیت سه خط بین المللی اتوبوسرانی در مشهد

سه خط بین المللی مسافربری از طریق اتوبوس مسافران را در مسیر مشهد به افغانستان، پاکستان، عراق و بالعکس جابه جا می کنند.

به گزارش قدس آنلاین، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: در مجموع ۱۳۰ هزار نفر در سال گذشته با اتوبوس از مشهد به کشورهای افغانستان و عراق سفر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواد وحدتی فرد افزود: در ۲ ماه نخست امسال نیز ۲۲ هزار نفر در این مسیرها تردد داشتند که ۲۰ هزار نفر آنان از پایانه امام رضا (ع) مشهد به شهر هرات افغانستان عزیمت کردند.

وی گفت: مسافران پاکستانی اغلب وارد مشهد شده و در ادامه سفر به سایر شهرهای ایران از جمله قم عزیمت نموده و در پایان سفر خود از دیگر مبادی خروجی زمینی به پاکستان بازمی گردند لذا آماری از عزیمت مسافران پاکستانی به این کشور در پایانه امام رضا (ع) به ثبت نرسیده است.

وحدتی فرد افزود: در مسیر مشهد به ایروان پایتخت کشور ارمنستان نیز برخی شرکتها خط غیر دائم اتوبوسی برقرار کرده اند و گاهی مسافرانی در این مسیر تردد می کنند.

وی با اشاره به انتشار برخی خبرها مبنی بر راه اندازی خط اتوبوسی مشهد - باکو گفت: به تازگی موافقتنامه ای بین ایران و کشور جمهوری آذربایجان برای راه اندازی این خط به امضا رسیده است اما این خط مسافربری تاکنون راه اندازی آن نشده است

منبع: صداو سیما

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: افغانستان عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۷۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) ناوگان جدید اتوبوسرانی تهران

(تصاویر) ناوگان جدید اتوبوسرانی تهران

دیگر خبرها

  • عزیمت زائران مازندرانی به عمره مفرده
  • راه‌اندازی پارک علم و فناوری در عراق با استفاده از ظرفیت‌های پارک فناوری تهران
  • ۴۵ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد فرسوده است
  • (تصاویر) ناوگان جدید اتوبوسرانی تهران
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود
  • عزیمت ۳ کاروان از مازندران به عمره مفرده
  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • نگاه ویژه شورای ششم به فعالیت‌های فرهنگی در مشهدالرضا