Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از صومعه سرا، سردار علی اکبر نژاد در یادواره شهید سرلشکر پاسدار علی رضا خلوص دهقانپور در مصلای این شهرستان با بیان اینکه در رویارویی حق و باطل، اراده خداوند بر نصرت و پیروزی برای مومنین و جبهه حق استاظهار کرد: در مقابل دشمنان دین خدا، خداوند نصرت را برای جبهه حق ارزانی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه برای تحقق عدالت مولفه مهم ایمان و استمرار در دین داری و در مسیر الهی بودن مهم است افزود: شهدا به ما درس ایستادگی در جبهه حق دادند، و طبق فرمایش رهبری ما در مسیر الهی به اذن خداوند مقاومت می‌کنیم و مطمئن باشید پیروزی از آن ماست.

فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه دشمن در دفاع مقدس بنا داشت که این تفکر و این نظام را ساقط کند گفت: دشمن با تمام توان به میدان آمده بود، اما با مجاهدت رزمندگان اسلام و با رهبری امام راحل شکست خوردند.

اکبرنژاد با اشاره به اینکه امروز نیز می‌بایست با تمام توان در برابر جبهه باطل ایستاد بیان کرد: دشمن با مدرن‌ترین تجهیزات به میدان آمده است.

وی با بیان اینکه دشمن با قصد از بین بردن تفکر مقاومت به منطقه آمد تصریح کرد: جمهوری اسلامی به تنهایی برابر دشمنان ایستاد و تا زمانی که در مسیر شهدا باشیم دشمن نمی‌تواند ما را شکست دهد و تفکر ما را از بین ببرد.

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: اگر دشمن جرات نمی‌کند نزدیک شود و از راه دور شعار می‌دهد به خاطر مسیری است که طی کرده ایم و نصرت خداوند همراه ما بوده است.

اکبرنژاد با بیان اینکه توطئه دشمن این است که با به راه انداختن جنگ روانی، تحریم و خروج از برجام، نظام جمهوری اسلامی را تضعیف و در نهایت ساقط کند خاطرنشان کرد: با وجود رهبری آگاه و مردم همیشه در صحنه همواره نقشه دشمنان نقش برآب شده است.

وی با اشاره به اینکه ما انقلاب خود را صادر خواهیم کرد افزود: ما می‌خواهیم باور‌های انقلابی و مقاومت، استکبارستیزی خود را صادر کنیم که البته محقق شده است.

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: مردم ایران پیشگامان بلند کردن علم حق در این جبهه سخت و دشوار است که ان شاءالله تا آخر در این مسیر ثابت قدم خواهیم بود.

به گزارش بسیج، در این مراسم از سردیس یادبود سردار شهید خلوص دهقانپور با حضور خانواده این شهید رونمایی شد.   /files/fa/news/1398/4/2/2297063_215.jpg /files/fa/news/1398/4/2/2297064_384.jpg /files/fa/news/1398/4/2/2297065_388.jpg /files/fa/news/1398/4/2/2297066_757.jpg /files/fa/news/1398/4/2/2297067_680.jpg

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۷۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده

به گزارش خبرگزاری مهر، در بیانیه جبهه ایستادگی ایران اسلامی استان زنجان ضمن تقدیر و تشکر از مردم شریف و شهید پرور استان زنجان به برای خلق حماسه‌ای سیاسی و انقلابی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ۱۴۰۲، از مردم شریف، نجیب و ولایت‌مدار استان دعوت به عمل می‌آید با حضور حداکثری در دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در پای صندوق‌های رأی، امیدواریم با خلق حماسه‌ای دیگر نماینده شایسته و قابل اعتماد از طرف مردم شریف این حوزه‌ها به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند.

لذا بدینوسیله این جبهه حمایت خود را از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان در حوزه انتخابیه زنجان و طارم، حاج محمد اسماعیلی و در حوزه انتخابیه خدابنده، سعید رفیعی اعلام می‌دارد.

کد خبر 6096813

دیگر خبرها

  • قدردانی رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی‌انقلاب
  • تشکر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
  • انصراف قالیباف از نمایندگی مجلس جدی است؟ /برنامه ریزی ۵ ساله برای ورود به انتخابات ۱۴۰۸ /دولت رئیسی علیه قالیباف دست به کار شد
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • فهرست انتخاباتی «جبهه ایران اسلامی» اعلام شد
  • فهرست نامزد‌های جبهه مردمی ایران قوی در ۲۲ حوزه اعلام شد
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • دیوان لاهه خواهان توقف تلاش‌ها برای تضعیف این نهاد شد