Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ملت ایران به قدرت سپاه افتخار می‌کند، گفت: با ساقط کردن پهپاد آمریکایی عزتی دیگر برای جمهوری اسلامی ایران رقم خورد. ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

آیت‌الله امان نریمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، درباره توان ایران برای مقابله به مثل با هرگونه تجاور نظامی به خاک ایران اظهار داشت: اگر آمریکایی‌ها بخواهند مبنا را بر زورگویی بگذارند، طبیعی است که نیروهای مسلح ایران در راستای حفاظت از منافع ملت ایران از توانمندی‌ها و قابلیت‌های خود بهره‌برداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه با ساقط کردن پهپاد آمریکایی، عزتی دیگر برای جمهوری اسلامی ایران رقم خورد، افزود: این موفقیت و پیروزی بزرگ را به همه ملت ایران، نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح تبریک عرض می‌گویم.

وی با بیان اینکه نبرد بزرگی بین ایران اسلامی و استکبار جهانی 40 سال است که ادامه دارد، بیان کرد: اما امروز قدرت ایران به حدی رسیده که یکی از پیشرفته‌ترین پهپادهای دنیا را ‌به راحتی ساقط می کند.

نریمانی با اشاره به اینکه هر ایرانی که این موضوع ساقط کردن پهپاد متجاوز آمریکایی را بشنود به خود می‌بالد و به اسلام، ملت عظیم، رهبری مدبرانه امام راحل(ره) و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری افتخار می‌کند، گفت: ملت بزرگوار ایران همواره به قدرت بی‌بدیل نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتخار می‌کند. موضع ما در برابر این اقدام خصمانه آمریکا دفاع همه جانبه نیروهای انقلابی ایران در برابر نیروهای متجاوز استکبار جهانی است.

تحقیر هژمونی نظامی آمریکامرکل خواستار حل و فصل دیپلماتیک تنش‌ها میان ایران و آمریکا شددامادی: اقتدار نظامی ایران در انهدام پهپاد آمریکایی به رخ جهانیان کشانده ش

نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری ‌با بیان اینکه محور مقاومت با الگوگیری از پیروزی‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در منطقه تاکنون پیروزی‌های بزرگی را کسب کرده و همه دشمنان اسلام را به خاک سیاه نشانده است اظهار کرد: دنیا اکنون فهمیده که اگر جامعه‌ای به اسلام روی بیاورد با وجود همه سختی‌ها سربلند از امتحانات بیرون می‌آید و توان مقابله با تمام دنیای استکبار را دارد.

وی با بیان اینکه موضع حکیمانه و بسیار مقتدرانه مقام معظم رهبری در این رابطه نشان از قدرتمندی ایران در دنیا و منطقه خاورمیانه است، بیان کرد: زمانی که ملت ایران این طور همگام و یکدل پیش بروند این پیروزی‌های عظیم نصیب ملت خواهد شد.

نریمانی با اشاره به اینکه برای کسب این پیروزی‌ها همه باید پشت سر مقام عظمای ولایت حرکت کنند و به خوبی این موضوع تاکنون تحقق پیدا کرده است، عنوان کرد: بزرگترین پشتیبان محور مقاومت در کشورهای اسلامی، نظام جمهوری اسلامی ایران است و ما پیرو حضوت امیرالمؤنین (ع) هستیم که فرمودند باید هر جای دنیا مظلومی ندای فریادخواهی و کمک سر دهد در کنار او قرار بگیریم.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) همواره در سخنرانی‌های خود می‌فرمودند که ما در کنار همه مظلومان و سیلی‌خوردگان جهان اسلام هستیم، عنوان کرد: اکنون موقعیت انقلابی ایران و محور مقاومت در دنیا بسیار مناسب است و آمریکا جرأت نمی‌کند که با ما در یک جنگ نظامی روبرو شود زیرا در دنیا شیفتگان انقلاب اسلامی ایران به وفور یافت می‌شوند.

نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دولتمردان آمریکایی می‌فهمند که اگر جنگ نظامی را با ما شروع کنند به فرموده مقام معظم رهبری دوران بزن درویی تمام شده و در همه جای دنیا منافع ملی آمریکا به خطر می‌افتد، بیان کرد: آمریکا این ریسک غلط را نخواهد کرد و مقام معظم رهبری همواره با قدرت و صلابت تمام می‌فرمایند که جنگی رخ نخواهد داد.‌

وی با اشاره به اینکه رژیم پهلوی مانند شرایط کنونی عربستان و امارت متحده عربی برده بی‌چون و چرای نظام استکبار جهانی و آمریکا بود، گفت: دولتمردان این کشورهای سرسپرده عربی تصریح کردند که اگر مشاوران غربی در کنار آن‌ها نباشند قادر به شلیک یک موشک هم نخواهند بود اما ایران اکنون به قدرتی رسیده که آمریکا از ما وحشت می‌کند. ما کنار همه سیلی‌خوردگان و بی‌پناهان عالم هستیم و پنجه در پنجه استکبار خواهیم انداخت و حتی از لحاظ دیپلماسی و فرهنگی نیز به کشورهای مظلوم جهان کمک خواهیم کرد.

انتهای پیام/ ز

R41380/P/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۷۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری در این دیدار با بیان اینکه تشریح کار‌ها و اقدامات  سبب خوشنودی و رضایت بیشتر مردم می‌شود،گفت:: اقدامات مؤثر صورت گرفته در کشور باید برای مردم تشریح شود و مسئولان به مطالبات مردمی بیش از پیش توجه داشته باشند.

آیت الله میرباقری منتخب مردم استان سمنان در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همچنین امروز با استاندار سمنان دیدار و گفت و گو کرد.

دیگر خبرها

  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • تنش مستقیم میان ایران و اسرائیل تمام شد اما فعلا
  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!