Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@19:50:09 GMT

77 روستای گلستان با تانکر آبرسانی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۵۷۸۱۱

77 روستای گلستان با تانکر آبرسانی می‌شود

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی گلستان با بیان اینکه سال گذشته ۱۵ روستای استان از آب شرب لوله کشی بهره مند شدند، گفت: ۷۷ روستا استان همچنان آب لوله کشی ندارند و با تانکر آبرسانی می‌شوند.

به گزارش ایسنا، بهزاد هرمزی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ۷۷ روستای استان در شهرستان‌های مینودشت، گرگان، مراوه تپه، آق قلا، علی آبادکتول، رامیان، کردکوی، کلاله، گالیکش و گنبدکاووس لوله کشی آب شرب ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به سیل و رانش و طوفان اخیر اشاره کرد و افزود: در این حوادث مجموعاً ۴۸ میلیارد تومان خسارات به تأسیسات آب روستایی استان وارد شد و در طول مدت بحران آب ۳۹۸ روستا قطع شده بود.

هرمزی خاطرنشان کرد: طی سه سال گذشته با اعتبارات صندوق توسعه ملی بازسازی ۱۲ دهنه چشمه، تجهیز ۴۶ حلقه چاه آب، ایجاد ۳۸۰ کیلومتر شبکه آب شرب و ۱۵۰ کیلومتر خط انتقال انجام شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی گلستان بیان کرد: برای امسال و سال آینده ۱۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای آبرسانی و پایداری شبکه مصوب شده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تانکر آبرسانی گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۷۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان

علیرضا قاسمی در بازدید از مناطق سیل زده گفت: سیلاب، طغیان رودخانه‌ها و طوفان بی‌سابقه باعث آسیب‌های بسیار زیادی به تأسیسات آب شد، به طوری‌که ۲۹۵ روستا و ۶ شهر سیستان و بلوچستان دچار بی‌آبی شدند.

وی با بیان اینکه ۱۲ شهرستان سیستان و بلوچستان به دلیل تشدید بارش‌ها در محاصره سیل قرار گرفتند، افزود: در روستا‌هایی که امکان تردد وجود داشت و سیلاب در محل جاری نبود، نسبت به رفع فوری خسارت‌ها و برقراری آب در شبکه روستا‌ها و شهر‌های درگیر اقدام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با اشاره به آسیب خط اصلی مجتمع ۲۸ روستایی بندینی در شهرستان زرآباد بیان کرد: با توجه به جاری بودن آب در محل شکستگی خط انتقال اصلی مجتمع، برای رفع فوری مشکل بی‌آبی مردم اجرای طرح موقت و اضطراری در دستورکار آبفا قرار گرفت که اکنون در حال اجراست.

وی از فعالیت تانکر‌های آبرسانی سیار در زرآباد خبر داد و گفت: آب آشامیدنی مردم از طریق ناوگان آبرسانی سیار در حال تأمین است تا آسیب‌های وارده ترمیم و آب پایدار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • عملیات آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی