Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ فرشاد احمدزاده، وینگر ایرانی فصل گذشته ورسلاو لهستان که از شرایطش در این تیم راضی نبود چند وقتی است که تصمیم بازگشت به لیگ برتر و فوتبال ایران را در سر دارد و در مدت اخیر با چند باشگاه هم مذاکراتی داشته است.

احمدزاده ابتدا قصد داشت به پرسپولیس برگردد، ولی با چراغ سبز این باشگاه مواجه نشد و به او اعلام کردند برنامه‌ای برای جذبش ندارند و به همین دلیل این بازیکن به بررسی سایر پیشنهاداتی که از سپاهان، تراکتورسازی و پدیده داشت مشغول شد و حتی تا پای توافق با یکی از این تیم‌ها پیش رفت و قرار بود شب گذشته قراردادش امضا شود، ولی تماسی از سوی باشگاه پرسپولیس او را منصرف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ظاهراً تغییر برنامه‌های پرسپولیس در فصل جدید و کادرفنی این تیم باعث شده مسئولان باشگاه تصمیمات خود را برای جذب بازیکنان و بستن تیم فصل بعد تغییر داده و برنامه بازگشت چند بازیکن سابق این تیم را کلید بزنند که فرشاد احمدزاده هم در جمع نفراتی است که جدیداً به فهرست باشگاه اضافه شده است.

قرار است امروز مذاکراتی میان احمدزاده و پرسپولیس انجام شود و اگر مشکل خاصی نباشد این بازیکن به زودی به عنوان اولین خرید پرسپولیس در فصل جدید معرفی خواهد شد. منبع: ایلنا خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 فرشاد احمدزاده پرسپولیس لیگ برتر ایران لیگ برتر فوتبال بازیکن جدید پرسپولیس تیم پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۷۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند

آفتاب‌‌نیوز :

یاسین سلمانی، بازیکن جوان پرسپولیس که به دلیل آسیب دیدگی شانس همراهی این تیم در فصل جاری را از دست داد، جمعه شب در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد قبل از عقد قرارداد با پرسپولیس، پیشنهاد مالی بهتری از استقلال داشت، اما با این که استقلال پول به مراتب بیش‌تری می‌داد، پرسپولیس را انتخاب کرد.

اما در واکنش به این ادعای یاسین سلمانی، یکی از مدیران استقلال مدعی شد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات، بالاترین مبلغی که به یاسین سلمانی پیشنهاد کرد، ۸ میلیارد تومان بود.

این مدیر باشگاه استقلال گفت: اگر یاسین سلمانی، ویس یا پیامی از باشگاه استقلال دارد که شخصی از مدیران این باشگاه به او مبلغی بالاتر از ۸ میلیارد پیشنهاد کرده، لطفا این سند را منتشر کند. باشگاه استقلال فقط در یک مقطع پیشنهاد جذب این بازیکن را به مدیر برنامه‌اش ارائه کرد و بالاترین پیشنهادی هم که به او دادیم، ۸ میلیارد تومان بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند