Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین ، در حکم عبدالرضا رحمانی فضلی؛ وزیر کشور خطاب به جهانگیر شاهمرادی آمده است: "بنا به پیشنهاد استاندار البرز و با توجه به تائید معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور به موجب این حکم به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز منصوب می شوید."

در بخش دیگری از این حکم آمده است: "امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها، سازمان ها و دستگاه های کشوری و لشگری استان و بهره گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در پیشبرد اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع و نیز خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور در بند آخر این حکم افزوده است: "توفیق روزافزونتان را در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای "مدظله العالی" از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم."

مدیر عاملی شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه، ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، معاونت برنامه ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران، مدیر عاملی شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز و ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز بخشی از کارنامه کاری "جهانگیر شاهمرادی" به شمار می رود.

۴۶

کد خبر 1272793

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز وزارت صنعت معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۷۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد

مسلم فلاح زاده مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد گفت: تأمین برق پایدار برای واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی از برنامه‌هایی است که در چند سال اخیر در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار گرفته است.
 
وی افزود: از همین جهت از سال ۱۴۰۰، تفاهم نامه‌های مختلفی برای ایجاد ۶ پست برق بین شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت برق منطقه‌ای یزد منعقد شده است. 
 
فلاح زاده ادامه داد: برای ایجاد این پست‌های برق بیش از ۷ هزار و ۲۳۰میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.
 
وی گفت: خوشبختانه با مشارکت هر دو طرف قرارداد تاکنون بیش از ۳هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز، برای انعقاد قرارداد مشاور و خرید تجهیزات طرح‌ها تامین شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • مسئولان استان متناسب با "تحقق شعار سال" برنامه‌ریزی کنند
  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • راه اندازی قرارگاه شعار سال در خوزستان
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • اضافه شدن یک پرواز از فرودگاه شهرکرد
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند
  • هیئت اقتصادی و تجاری هرمزگان عازم چین می‌شود