Web Analytics Made Easy - Statcounter

«روزی که حقوق بگیر ارشاد شدیم خجالت می‌کشیدیم بگوییم ماهی ۷۰ هزار تومان می‌گیریم، بعد هم که این مبلغ به ۱۲۰، ۱۵۰ و در نهایت به ۲۵۰ هزار تومان رسید.»

اسحاق بلوچ‌نسب - خواننده و نوازنده تنبورک اهل چابهار - در گفت‌وگو با ایسنا اظهار می‌کند: من یک ماه پیش برای عمل جراحی سنگ مثانه به تهران آمدم، پس از برگشتم به چابهار باز هم احساس مشکل کردم و مجبور شدم بار دیگر برای تشخیص مشکل به تهران بیایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌دانید که این روزها خرید بلیت هواپیما برای هنرمندان منطقه ما بسیار مشکل است. به همین دلیل من برای هزینه بلیت هواپیما با صندوق هنرمندان تماس گرفتم به من پاسخ دادند معمولاً پول چنین چیزهایی را نمی‌دهند اما مدیران صندوق گفتند نامه‌ای بنویسم شاید مساعدتی و کاری انجام شد.

او با اشاره به استعلام بیمه توسط بیمارستان که گاهی چند روز طول می‌کشد ادامه می‌دهد: هزینه عمل من از بیمه تکمیلی پرداخت شده اما هنوز مطمئن نیستم مشکلم رفع شده باشد. متأسفانه در استفاده از بیمه تکمیلی هم به مشکل برخوردیم چرا که هیچ مدرکی دال بر بیمه بودن در دست ما نبود.

این هنرمند موسیقی نواحی در ادامه صحبت‌هایش بیان می‌کند: روزی که حقوق بگیر ارشاد شدیم خجالت می‌کشیدیم بگوییم ماهی ۷۰ هزار تومان می‌گیریم، بعد هم که این مبلغ به ۱۲۰، ۱۵۰ و در نهایت به ۲۵۰ هزار تومان رسید. علاوه بر این گاهی هم ۱۵۰ هزار تومان به حسابم واریز می‌شود و گاهی هم نه. من دارنده درجه (نشان) یک هنری از وزارت ارشاد هستم و به من گفتند با این نشان، میزان حقوقم بالاتر می‌رود اما این اتفاق هنوز رخ نداده است.

بلوچ‌نسب می‌گوید: این روزها که هنرمندان منطقه ما مشکل مالی فراوانی دارند، در چابهار ارگ و موسیقی پاپ جایگیزین موسیقی عروسی‌ها شده است. چشم هنرمندان به سازمان منطقه آزاد است که آن هم از هنرمندان بومی منطقه حمایت و استفاده نمی‌کند. اگر جشنواره‌ای در چابهار برگزار شود صدها میلیون خرج می‌کنند اما از هنرمندان بومی منطقه دعوت نمی‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: موسيقي نواحي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۸۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان

در نخستین مراسم اعطای نشان اقتصاد مقاومتی از مدیرعامل و پرسنل شرکت پاکسان به عنوان واحد برتر و درجه یک حوزه اقتصاد مقاومتی استان تهران تجلیل شد. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی پاکسان، در نخستین آیین اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران که با همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور و با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار تهران، مسئول سازمان بسیج و کارگران و کارخانجات کشور، مدیران عامل کارخانجات و جمعی از کارگران و کارآفرینان استان تهران برگزار شد.

 در این جشنواره با توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تندیس و لوح تقدیر نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به شرکت پاکسان و شهریار محمدی راد مدیرعامل این شرکت تعلق یافت.

الگوسازی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات، ایجاد فضای رقابتی مناسب در افزایش کیفیت تولید کالا و خدمات، گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحد‌های تولیدی و خدماتی و همچنین هدایت عرصه تولید در زمینه پیروی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از اهداف جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی عنوان شده است.

شایان ذکر است 250 واحد تولیدی برای شرکت در جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران به صورت تخصصی ارزیابی شدند که در نهایت به 12 واحدی که بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند، نشان اقتصاد مقاومتی اعطا شد.

 

 

دیگر خبرها

  • کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • صداوسیما بازهم حقوق هنرمندان را نقض کرد/ اعتراض خواننده سرشناس کُرد به استفاده غیرقانونی از آثارش در «نون.خ»
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • هنرمندان برای حل مشکلات زیست‌محیطی پای کار آمدند
  • تاثیر هنر در حفاظت از محیط زیست
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر