Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق معاون حقوقی قوه قضائیه در نشست خبری که امروز (یکشنبه ۲ تیرماه) برگزار شد، ضمن گرامی داشت هفته قوه قضائیه اظهار کرد: هر روز هفته قوه قضائیه به یک نامی، نامگذاری و امروز با عنوان قوه قضائیه و سند تحول قضایی نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ورود آیت الله رئیسی به دستگاه قضایی کشور به عنوان رئیس قوه قضائیه خود یک تحول بزرگی بود که بعد از ۴۰ سال (بعد از انقلاب) صورت گرفت و ما شاهد این بودیم که فرزندی از خود فرزندان قوه قضائیه سکان این کشتی را برعهده گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین مصدق افزود: همه همکاران منتظر این روز بودند که رئیس قوه قضائیه از بدنه این قوه انتخاب شود تا بتواند این کشتی را هدایت کند.

معاون حقوقی قوه قضائیه تصریح کرد: به همین جهت انتظارات جامعه عمومی ما از ریاست قوه قضائیه بیش از سابق است و یکی از برنامه‌های بسیار مهم و تحولی رئیس قوه قضائیه جدید آن است که قوه قضائیه در جایگاه اصلی خودش قرار گیرد.

معاون حقوقی قضائیه با اشاره به اینکه مسائل سیاسی نباید در تصمیم گیری پرونده‌ها تاثیرگذار باشد، گفت: طبق گفته رئیس محترم قوه قضائیه احیای حقوق عامه از وظایف بسیار مهم دستگاه قضایی است. دادستان باید حق مردم را از متجاوزان بگیرد و دادستان‌های ما زمانی موفق خواهند بود که در کنار مردم برای گرفتن حق آن‌ها قرار گیرند.

حجت الاسلام و المسلمین مصدق با بیان اینکه ما هیچ وقت در مبارزه‌ با فساد اعم از فساد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کوتاه نخواهیم آمد، عنوان کرد: وظیفه قوه قضائیه این است که آرامش ایجاد کند تا مردم با آسایش و آرامش زندگی کنند.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه دادگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۸۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنیه در گفتگو با النخاله: هرگز از مواضعمان کوتاه نخواهیم آمد

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) به دبیرکل جنبش جهاد اسلامی اطمینان داد که مقاومت هرگز در مذاکرات آتش‌بس از مواضع و خواسته‌های اصلی کوتاه نخواهد آمد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، تلفنی با زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی گفتگو کرد که طی آن تصمیم مقاومت در خصوص موافقت با پیشنهاد توافق آتش بس و نیز جزئیات توافق پیشنهادی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

استقبال ایران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزهموافقت حماس با طرح پیشنهادی قطر و مصر برای آتش‌بسبیانیه حماس صهیونیست‌ها را به خیابان‌ها کشاند

هنیه و النخاله در این تماس تلفنی، تدابیر مطلوب و لازم برای تضمین اجرای توافقنامه را بررسی کردند.

هنیه به النخاله تاکید کرد که مقاومت هرگز از خواسته‌های عقب نشینی فراگیر دشمن، مبادله اسیران، بازسازی و پایان محاصره نوار غزه کوتاه نخواهد آمد.

رئیس دفتر سیاسی حماس و دبیرکل جهاد اسلامی از اتحاد میدانی و سیاسی گروههای مقاومت که وارد نبرد تاریخی در طوفان الاقصی با دشمن شدند، تمجید کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صیانت از آزادی‌های مشروع در سند تحول قضایی
  • هنیه در گفتگو با النخاله: هرگز از مواضعمان کوتاه نخواهیم آمد
  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران
  • راه حل سند تحول برای رفع مشکل پراکندگی نظرات در حقوق عامه
  • پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی
  • تشکیل سالانه ۶۰ هزار پرونده قضایی در وزارت نیرو
  • حفظ حقوق عمومی با سلام و صلوات نمی‌شود/ دادستان‌ها نباید در امور اجرایی مداخله کنند
  • دادستان‌ها نباید در امور اجرایی مداخله کنند
  • دستگاه قضا ابتدا سراغ مفسدین گردن کلفت می‌رود
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود