Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@17:11:49 GMT

مربیگری با مدرک A؛ فعلا مانعی ندارد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۵۸۶۳۲

مربیگری با مدرک A؛ فعلا مانعی ندارد

مربیگری در لیگ برتر با مدرک A فعلا مانعی ندارد اما رفته رفته همه مربیانی که مایل به حضور در لیگ برتر هستند باید کلاس مربیگری حرفه ای را پشت سر بگذارند.

به گزارش "ورزش سه"، میرشاد ماجدی رییس کمیته آموزش در حاشیه برگزاری کلاس مربیگری حرفه ای در تهران گفت:« طبق بحثی که با AFC  و رییس آموزش AFC  (اندی راکسبورد) داشتیم،  توصیه کردند که در  دوره حرفه ای بحث مدیریت و رهبری تدریس شود، چرا که AFC  ملزم کرده از سال ۲۰۲۰ سرمربی تیم های حاضر در رقابت های لیگ قهرمانان حتما مدرک حرفه ای را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

56 مربی با مدرک حرفه ای داریم و تنها درخواستم این است که مربیان با استفاده از تجربیات مدرس ها می توانند عملکردشان را ارتقا دهند.»

 

قرار است کمیته آموزش الزام مربیان به دارا بودن مدرک حرفه ای برای مربیگری در لیگ برتر را به زودی ابلاغ کند. در گام اول و از سال 2020 مربیانی می توانند در لیگ قهرمانان آسیا مربیگری کنند که دارای مدرک حرفه ای باشند و در ادامه مسیر مربیان باید برای مربیگری در لیگ های داخلی هم دوره حرفه ای را پشت سر بگذارند. تعیین بندی زمان دریافت مدرک حرفه ای برای مربیگری در لیگ های داخلی بر عهده فدراسیون های ملی است و فدراسیون فوتبال فعلا در این باره زمانی را اعلام نکرده است. بر همین اساس فعلا مربیگری در لیگ برتر با مدرک a بلامانع است.

میرشاد ماجدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها میرشاد ماجدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۸۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیست و سه گزینه سرمربیگری بایرن مونیخ!

به گزارش "ورزش سه"، جست‌وجوی بایرن مونیخ برای انتخاب مربی جدید موفق نبوده و نامزدهای مربیگری این تیم کمتر و کمتر می‌شوند.

والتر ام اشتراتن، خبرنگار بیلد، 23 گزینه مناسب برای مربیگری بایرن مونیخ را در لیگ فهرست جمع‌آوردی کرده است. بیلد بر اساس همین فهرست یک نظرسنجی برگزار کرد و از هواداران بایرن درخواست کرد تا به گزینه محبوب خود رای بدهند. پاسخ هواداران هانسی فلیک بود.

18 درصد از بیش از 88 هزار شرکت کننده به این مربی 59 ساله رای داده‌اند. این مربی از زمان پایان همکاری با تیم ملی آلمان آزاد است و به راحتی می‌تواند مربی بایرن شود.

با این حال شک و تردیدهایی نیز وجود دارد که آیا فلیک واقعا فرد مناسبی برای ایجاد تحولات در بایرن است یا خیر. وجهه او پس از پایان همکاری با تیم ملی (او از سال 2021 تا 2023 سرمربی تیم ملی بود) تا حدودی مخدوش شده است. در حال حاضر تماسی از سوی بایرن با این مربی وجود نداشته است.

فلیک آخرین نامزد جانشین ژاوی در بارسلونا بود اما هیچ نتیجه‌ای حاصل نشد. حالا دوباره باید برای آینده‌اش فکری کند. کاربران بیلد همچنین به زین‌الدین زیدان هم علاقه نشان داده‌اند. او با 13 درصد آرا پس از فلیک در رده دوم قرار گرفته است.

همچنین 10 درصد از کاربران می‌توانند توماس مولر، ستاره بایرن و ژوزه مورینیو، سرمربی سابق رم، را به‌عنوان مربی بایرن مونیخ تصور کنند.

رای کاربران بیلد به گزینه‌های مربیگری در بایرن به شرح زیر است:

هانسی فلیک - 18 درصد
زین‌الدین زیدان - 13 درصد
ژوزه مورینیو - 10 درصد
توماس مولر - 10 درصد
لوتار ماتئوس - 8 درصد
هرمان گرلند - 7 درصد
لوئیس فن خال - 5 درصد
مارک فن بومل - 4 درصد
کریستین استریچ - 4 درصد
پیتر نویرورر - 4 درصد
رائول - 3 درصد
یواخیم لو - 3 درصد
فلیکس ماگات - 3 درصد
آنتونیو کنته - 2 درصد
اورس فیشر - 2 درصد
نیکو کواچ - 1 درصد
رافائل بنیتز - 1 درصد
برونو لابادیا - 1 درصد
فلوریان کوهفلد -1 درصد
لوسین فاوره -1 درصد
فابیان هورزلر - 1 درصد
میرکو اسلومکا - بدون رای
توماس ریس - بدون رای

دیگر خبرها

  • حضور الساندرو دل پیرو در کلاس‌های مربیگری مکس الگری / عکس
  • بیست و سه گزینه سرمربیگری بایرن مونیخ!
  • جشنواره الگوهای برتر مشاوره مراکز فنی و حرفه‌ای بوشهر برگزار شد
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • الاتحاد در کمین بهترین مربیان اروپا + عکس
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • دیوید تیلور از کشتی خداحافظی می‌کند؟
  • کوراش کار نهاوندی صاحب مدرک مربیگری درجه B جهانی شد
  • کلاس دانش افزایی مربیان کشتی در مازندران