Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@21:51:24 GMT

یک بازیکن جدید به استقلال پیوست

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۵۹۰۹۷

محمد بلبلی، بازیکن فصل گذشته سپیدرود امروز (یکشنبه) با حضور در باشگاه استقلال، قراردادش را با این تیم امضا کرد.

اخبار ورزشی- مدت قرارداد این بازیکن ۲۱ ساله با استقلال چهار ساله است.

 .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال سپیدرود بلبلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۹۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز

به گزارش "ورزش‌سه"، ژوزه مورایس در شرایطی تیمش را به اهواز برده و طلایی‌پوشان آماده مصاف با استقلال آبی‌پوش ملاثانی شده‌اند که رضا اسدی، محمدجواد حسین‌نژاد، فرشاد احمدزاده و محمد دانشگر در دسترس کادر فنی قرار ندارند تا همچنان ماجرای مصدومیت‌های فصل جاری در اردوی سپاهان ادامه‌دار باشد. ضمن اینکه وضعیت پیام نیازمند هم روشن نیست.

با این وصف همچنان بازیکنی در اردوی تیم هستند که مورایس بتواند 11 بازیکن زهردار را برای پیروزی در دومین گام حذفی به میدان بفرستد.

با این وصف انتظار می‌رود نفرات زیر برای سپاهان در دیدار برابر استقلال ملاثانی به میدان بروند: 
پیام نیازمند – میلاد زکی‌پور، سیاوش یزدانی، هادی محمدی، رامین رضائیان، برایان دابو، محمد کریمی، امید نورافکن، رضا شکاری، کاوه رضایی و شهریار مغانلو.

همانطور که مشخص است دو ابهام ترکیب سپاهان مقابل استقلال استفاده یا عدم استفاده از پیام نیازمند است و از سوی دیگر در بخش تهاجمی نیز باید دید مورایس از کدام بازیکن به عنوان جانشین رضا اسدی و فرشاد احمدزاده استفاده خواهد کرد. در مابقی مناطق زمین شاهد حضور همان نفرات همیشگی هستیم و انتظار می‌رود حتی با وجود غیبت چند بازیکن کلیدی شاهد پیروزی تیم مورایس مقابل تیم دسته اولی استقلال ملاثانی باشیم.

دیدار دو تیم از ساعت 19:30 دقیقه در ورزشگاه فولاد آره‌نا آغاز می‌شود. سپاهان در مرحله قبلی در ورزشگاه نقش جهان با پیروزی 3 بر صفر از سد شمس آذر گذشت.

دیگر خبرها

  • نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا
  • این بازیکن ۲۱ ساله رئال مادرید دل ژابی آلونسو را برد
  • پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!