Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت نظری عضو شورای شهر تهران پس از یک صد و پنجاهمین جلسه این شورا در جمع خبرنگاران درباره اجرای طرح ساماندهی دست‌فروشان محدوده چهارراه ولیعصر گفت: برای بررسی و ساماندهی دست‌فروشان محدوده چهارراه ولیعصر با حضور نماینده نیروی انتظامی، نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد و آقای حق شناس جلسه‌ای داشتیم که یکی از مصوبات این جلسه این بود که دست‌ فروشی در فضای پیرامون تئاتر شهر بررسی و مطالعه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  عضو شورای شهر تهران افزود: در بحث سامان‌دهی دست فروشان چهارراه ولیعصر قرار نبود به صورت شتاب‌زده عمل شود و من نیز هفته گذشته در این موضوع در جلسه شورای شهر تهران تاکید داشتم و تذکر دادم که در موضوع سامان‌دهی دست فروشان چهارراه ولیعصر نباید احساسی عمل شود.   نظری ادامه داد: با اجرای طرح ضربتی سامان‌دهی و جمع آوری دست فروشان چهارراه ولیعصر به نظر می‌رسد بررسی‌های لازم و دقت کافی صورت نگرفته و بر اساس فشار‌هایی که از بیرون بر روی شورای تامین وجود داشت شاهد باشیم طرح جمع آوری دست فروشان چهارراه ولیعصر به صورت ضربتی اجرا شود.   وی تاکید کرد: اعتقاد ما این است طرح‌هایی که مربوط به انسان می‌شود نباید به صورت ضربتی در دستور کار قرار بگیرد و این چنین طرح‌ها نیاز به تامل و کار کارشناسی بیشتر دارد.   عضو شورای شهر تهران ادامه داد: در محدوده مرکزی پایتخت نزدیک به ۲ هزار دست فروش داریم که تنها روش ارتزاق آن‌ها دست فروشی و اقدام غیر کارشناسی ما موجب به وجود آمدن مشکلاتی برای آن‌ها می‌شود.   نظری ادامه داد: یکی دیگر از مصوبات جلسه ما با مدیران شهری این بود که از مطالعات از پیش انجام شده در محدوده پهنه رودکی از محدوده تالار وحدت تا تئاتر شهر استفاده کنیم و بهترین تصمیم را بگیریم به طوری که اگر بنا هست دست فروشی در این محدوده صورت بگیرد کالا‌های مرتبط با فرهنگ مانند کتاب و صنایع دستی عرضه شود و من تاکید می‌کنم به هیچ عنوان موافق نیستم که در این محدوده ابزار و یراق فروخته شود، اما به گونه‌ای نباید عمل کنیم که صورت مسئله پاک شود.   وی با اشاره به دست فروشی در مترو ادامه داد: دست فروشی در مترو و دست فروشی در پیاده راه ۲ موضع متفاوت است و من تاکید می‌کنم که این مصوبه مربوط به سامان‌دهی دست فروشان چهارراه ولیعصر است که یکی از دغدغه‌های اهالی خانه تئاتر این بود که دست فروشان اطراف تئاتر شهر جمع آوری شوند و این موضوع را نباید با دست فروشان مترو دانست.   عضو شورای شهر تهران ادامه داد: اگر مصوبه سامان‌دهی مشاغل بی‌کانون اجرایی شود بسیاری از مشکلات دست فروشی در تهران حل می‌شود و باید اعلام کنم مصوبه سامان‌دهی مشاغل سیار و بی‌کانون ۴ ماه پیش به تصویب رسید و باید از شهرداری این سوال پرسیده شود که چرا بعد از ۴ ماه اقدامات موثری در این باره صورت نگرفته است.   نظری تاکید کرد: من به شخصه بسیار پیگیر این موضوع هستن تا مصوبه ساماندهی مشاغل خیلی زود اجرایی شود و علت آن این است که اگر این مصوبه اجرایی شود با الکترونیکی کردن عرضه و تقاضا بسیاری از مشکلات حل می‌شود، زیرا به این طریق بسیاری از پرداخت‌ها با استفاده از اپلیکشن‌ها به صورت شفاف در معرض دید قرار می‌گیرد و اگر هرگونه خلافی رخ بدهد قاب پیگیری و شناسایی است.   وی تاکید کرد: قانون سد معبر را ممنوع کرده و ما نیز با سد معبر مخالفیم، ولی در همین شرایط می‌توانیم دست فروشی را به رسمیت بشناسیم و سد معبر هم نداشته باشیم.   انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اجتماعی اخبار شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۹۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد

امتداد -مراسم تودیع و معارفه معاون نظارت شرکت شاپرک انجام شد. در این جلسه سعید احمدی پویا به عنوان سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک معرفی شد. او پیش از این در حوزه‌های مختلف مدیریتی در شرکت‌های پرداخت و نیز حوزه فناوری فعالیت داشته است.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  امیرحسین شبیری، مدیرعامل شرکت شاپرک در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های محمد صادق محبوبی اظهار کرد: «یکی از مأموریت‌های مهم شاپرک به عنوان بازوی اجرایی بانک مرکزی، نظارت بر شبکه پرداخت است که خوشبختانه با تلاش همکاران اشراف کاملی به فعالیت‌های این حوزه وجود دارد.»

شبیری افزود: «صیانت و نظارت بر شبکه پرداخت، ارائه سرویس‌ها و توسعه ظرفیت‌های شبکه در راستای انجام مأموریت‌های محوله بانک مرکزی، اکنون باعث ایجاد اعتماد و اطمینان خاطر ذی‌نفعان حوزه پرداخت الکترونیک به شاپرک شده و نیاز است با افق بلندمدت و نوآورانه همه ارکان شرکت به توسعه فعالیت‌های خود مبادرت ورزند.»

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس!
  • هوای پایتخت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفت
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • مشکلات اتحادیه عطاران و سقط فروشان بررسی شد
  • نظارت بر حریم تهران هوشمند می شود
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • بساط دستفروشی از تئاتر شهر جمع می‌شود/ دستفروشان برای دریافت مجوز ثبت‌نام کنند
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com