Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام حاتمی با بیان‌اینکه سازمان تبلیغات اسلامی به منظور تبیین و گسترش فرهنگ اسلام نقشی خطیر و حساسی را بر عهده دارد، گفت: اختصاص اعتبار لازم برای تقویت برنامه‌های این سازمان ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«حجت‌الاسلام ابراهیم حاتمی» شب گذشته(۱ تیر) در نشست خبری که به مناسبت سالروز تاسیس تبلیغات اسلامی برگزار شد،اظهارکرد: سازمان تبلیغات اسلامی در راستای تبلیغات دین، تربیت و آگاهی‌بخشی به مردم، احیا و اشاعه معارف و فرهنگ، مقابله با تبلیغات ضددینی و تهاجم فرهنگی دشمنان با دستور حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس تبلیغات اسلامی بندر آستارا با بیان‌اینکه سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان یکی از متولیان امور فرهنگی و تبلیغی کشور به منظور تبیین و گسترش فرهنگ اسلام نقشی خطیر و حساسی را بر عهده دارد، افزود: اختصاص اعتبار لازم برای تقویت برنامه‌های این سازمان ضروری است.

 

وی با اشاره به اینکه در روستاهای ویرمونی، کانرود و شیخ‌محله عنبران خانه عالم ایجاد شده است،تصریح‌کرد: ساخت خانم عالم در روستاهای دیگر شهرستان آستارا نیازمند اعتبار است.

 

حجت‌الاسلام حاتمی مشارکت خیران در  احداث خانه‌های عالم در شهرستان آستارا را خواستار شد و آن را ضروری دانست.

 

وی به طرح ملی روحانی محل،خاطرنشان‌کرد: در راستای این طرح در روستاهای بالای ۲۰۰ خانوار استقرار روحانیون در دستور کار قرار دارد.

 

حجت‌الاسلام حاتمی با بیان‌اینکه شهرستان آستارا دارای ۸۷ مسجد است،افزود: ۵۰ کانون فرهنگی تبلیغی در آستارا فعالیت دارد.

 

رییس تبلیغات اسلامی بندر آستارا تصریح‌کرد: همچنین در شهرستان آستارا پنج خانه قرآنی نیز فعال است.

 

حجت‌الاسلام حاتمی با اشاره به اینکه برگزاری برنامه‌های فرهنگی توسط جوانان، تاثیرعمده‌ای بر قشر نوجوانان و جوانان می‌گذارد،گفت: هیئت امنای مساجد و مسئولان کانون‌های فرهنگی نسبت به این امر توجه جدی داشته باشند.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه خبرگزاری شبستان دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر مجلس اوقات فراغت شیراز خطبه نماز جمعه بیرجند تقویت برنامه ها بندر آستارا تبلیغات اسلامی اعتبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۹۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند تقویت همکاری‌های دوجانبه ایران و آژانس در دیدار گروسی با اسلامی

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با رئیس سازمان انرژی اتمی دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «رافائل گروسی» صبح امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ با محمد اسلامی در حاشیه نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان دیدار و رایزنی کرد.

اسلامی و گروسی در جریان این دیدار به بررسی روند تقویت همکاری‌های دوجانبه و موضوعات مشترک ایران و آژانس پرداختند.

نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای روز گذشته (دوشنبه) با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

کد خبر 751396

دیگر خبرها

  • باقری:همکاری تهران و دوشنبه برای مقابله با تروریسم ضروری است
  • ۱۳۵ مصوبه برای گلستان در سفر دوم رییس جمهور اختصاص یافت
  • دستگاه‌های فرهنگی برای توسعه و تنظیم‌گری باید اراده داشته باشند
  • برای ترمیم زخم های کهنه وارد شده بر پیکر مساجد، به اراده جمعی نیاز داریم 
  • اختصاص ۱۷ هزار تن قیر رایگان به شهرداری‌های استان زنجان
  • فعالیت بیش از ۱۵۰ گروه جهادی در آستارا
  • بررسی روند تقویت همکاری‌های دوجانبه ایران و آژانس در دیدار گروسی با اسلامی
  • برنامه دولت برای تقویت سرود/ انتقاد از مجموعه‌هایی که نیامدند
  • کارفرهنگی درمساله حجاب ضروری است
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد