Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان غلامرضا فرخی افزود: آثار تاریخی چون باغ شاهزاده ماهان، ارگ تاریخی بم، حمام زنانه و مردانه گنجعلیخان مجهز به زیرساخت فروش بلیت الکترونیکی شد.

وی با بیان اینکه این آثار تاریخی در ردیف پربازدید ترین جاذبه‌های تاریخی استان کرمان قرار دارند تصریح کرد: بزودی سامانه فروش بلیت الکترونیکی در روستای تاریخی میمند نیز راه اندازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان تاکید کرد: افزایش سطح خدمات به لحاظ کمی و کیفی برای گردشگران داخلی و خارجی در دستور کار این اداره کل قرار دارد و الکترونیکی کردن بلیت اماکن تاریخی پربازدید این استان نیز اقدامی در این راستا بوده است.

وی با بیان اینکه پیش از این فروش بلیط به صورت دستی انجام می‌شد که علاوه بر استفاده از نیروی انسانی، رضایتمندی کافی برای گردشگران نیز ایجاد نمی‌کرد، گفت: راه اندازی این سامانه صحت و سلامت کار را ارتقا می‌دهد و موجب افزایش سطح ارائه خدمات به گردشگران می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان بیان کرد: راه اندازی سامانه فروش بلیت الکترونیک اقدام بسیار خوبی است و امیدواریم این سامانه بزودی در تمام بناهای تاریخی استان کرمان نیز راه اندازی شود.

استان کرمان هفت اثر ثبت جهانی، ۷۰۰ اثر ثبت ملی و حدود هفت هزار جاذبه تاریخی و طبیعی دارد که یکی از مقاصد مهم گردشگری کشور محسوب می‌شود.

۷۴۳۷/‏۳۰۲۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۹۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرداد ماه امسال اولین قرارداد خریدو فروش در سامانه خودنویس رونمایی می‌شود

مهدی ساسانی، رئیس سامانه خودنویس و مشاور معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی گفت: از سال 88 سامانه ایران املاک راه اندازی شده بود و در طی این مدت هیچ تغییری در این سامانه انجام نشده بود اما از خرداد ماه سال 1402 این سامانه ارتقا یافت و نسخه جدید سامانه ایران املاک است گفت: به زودی تمامی اطلاعات مشاوران املاک در سامانه خود نویس ثبت خواهد شد و هیچ مشاور املاکی با راه اندازی این سامانه حذف نخواهند شد.

به گفته وی در خرداد ماه سال 1402  اولین قراردادهای اجاره در سامانه خودنویس ثبت شد و با پیگیری های انجام شده اولین قراردادهای خریدوفروش در این سامانه  ثبت خواهد شد.

ساسانی بیان کرد: این سامانه برای مدیریت بازار مسکن ایجاد نشده بود و سامانه جدیدی نیست بلکه این اختیار را به مردم داده ایم که با استفاده از ظرفیت های  خودشان قراردادهای را ثبت کنند.

او یادآور شد: با راه اندازی این سامانه شفافیت در تمامی قراردادهای اجاره مسکن ثبت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین برگزار شد
  • رسیدگی به بحث فرونشست از برنامه‌های اصلی وزارت میراث فرهنگی است
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • محوطه تاریخی نوشیجان در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر_ ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد
  • راه اندازی نخستین بازارچه صنایع دستی دربنای تاریخی ملک زاهدان بزودی
  • خرداد ماه امسال اولین قرارداد خریدو فروش در سامانه خودنویس رونمایی می‌شود
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی
  • «نوشیجان» در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود