Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام اکبر طالبی صبح امروز در دیدار شورای قضایی استان یزد با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد به مناسبت آغاز هفته قوه قضائیه اظهار داشت: پیشگیری از وقوع جرم یکی از اصلی‌ترین ماموریت‌های سازمان بازرسی است و به نظر می‌رسد در این زمینه در استان یزد موفق عمل کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: روزی نیست که مدیران استان با من یا همکارانم برای دریافت مشاوره حقوقی در مورد اقداماتی که می‌خواهند انجام بدهند، تماس نگیرند و دریافت این مشاوره‌ها از وقوع جرم و تخلف در دستگاه‌ها جلوگیری می‌کند.

طالبی با اشاره به اینکه عمده وظایف سازمان بازرسی در نظارت‌های خود، نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین است، افزود: حداکثر تلاش خود را در این زمینه به کار گرفته‌ایم و با وجود کمبودهای نیروی انسانی، توانسته‌ایم سازمان بازرسی را در استان به عنوان یک دستگاه نظارتی تقویت کنیم.

رئیس کل بازرسی استان یزد خاطرنشان کرد: اکنون جایگاه واقعی سازمان بازرسی در دستگاه‌های مختلف تبیین شده و دستگاه‌های دولتی از نقش این سازمان به خوبی اطلاع دارند.

طالبی در مورد وضعیت دستگاه‌های استان یزد به لحاظ وقوع جرم و تخلف بیان کرد: عمده فعالیت ما نامه‌های هشداری است و همه تلاش خود را به کار می‌گیریم تا اجازه ندهیم نیروهای انسانی ادارات از دست بروند.

وی بیان کرد: مدیران استان را نیز سرمایه های دستگاه‌ها می‌دانیم و تلاش می‌کنیم تا با هشدار به موقع و تبیین قوانین، از تخلفات آنها جلوگیری کنیم.

کد خبر 4648626

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۹۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سعید طالبی پور ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: جشنواره کوچ تا یکم خردادماه در پارک ولایت یاسوج برپا خواهد شد.

وی عنوان کرد: این جشنواره، با هدف معرفی آداب‌و رسوم و سنت‌های مردم استان و احیای این سنت‌ها برگزار می‌شود.

طالبی پور با بیان اینکه جشنواره ملی کوچ فرهنگ اقوام، عشایر ایران را با نماد کوچ معرفی می‌کند، گفت: در تقویم جشنواره‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این جشنواره به نام کهگیلویه و بویراحمد به ثبت رسیده است.

وی افزود: یکی از راهکارهای مهم برای معرفی ظرفیت‌های استان برگزاری جشنواره و همایش‌ها در سطح ملی است و در طول سالیان اخیر با برگزاری جشنواره کوچ، بخشی از ظرفیت‌های گردشگری در بخش‌های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد به ایران و جهان معرفی‌شده است.

کد خبر 6097380

دیگر خبرها

  • «ارومیه» واقعا احیا شد؟
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • ۱۲ لیفتراک قاچاق در سمیرم کشف شد
  • آموزش یک مدل نوشیدنی کافی شاپی خوشمزه با طالبی
  • کشف ۱۰ تن آرد فاقد مجوز در کنگاور
  • آموزش یک مدل نوشیدنی کافی شاپی خوشمزه با طالبی 
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • دو دستور مهم رئیس سازمان بازرسی در جریان سفر به پارسیان