Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه ۲۲ تهران از افزایش سرانه درمانی و آموزشی در این منطقه در سال جاری خبر داد. ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

علی نوذرپور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم در ارتباط با آخرین وضعیت پروژه بیمارستان فوق تخصصی پروفسور سمیعی اظهار کرد: این بیمارستان توسط خیریه امام رضا(ع) احداث و پیگیری شده است و شهرداری هیچ نقشی در این پروژه نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: شهرداری تهران در دوره قالیباف  در ابتدا کمک‌های را برای این پروژه داشت اما در این دوره اعتبار مصوبی برای پروژه پیش بینی نشده است.

نوذرپور افزود: در دوره جدید مدیریت شهری و از آغاز به کار شورای پنجم ردیف بودجه‌ای برای پروژه اشاره شده پیش بینی نشده است.

شهردار منطقه 22 خاطرنشان کرد: این بیمارستان در زمینی به مساحت بیش از 30 هزار متر مربع و با زیر بنایی به مساحت 80 هزار متر مربع و دارای 11 طبقه است.

وی همچنین در ارتباط با ساخت و ساز در این منطقه اظهار کرد: همه کسانی که در این منطقه قصد ساخت و ساز را اعم از شهروندان، دستگاه‌های نظامی و اداری و دولتی هدایت می‌شوند برای اخذ پروانه ساختمانی، بنابراین کمال همکاری با متقاضیان انجام می‌شود.

نوذرپور همچنین درباره کمبود سرانه‌های درمانی و آموزشی در منطقه 22 گفت: تامین این سرانه‌ها به عهده شهرداری نیست و در واقع سرانه 7 گانه سرانه‌های هستند که دستگاه‌ها و سازمان‌ها وظیفه تامین آنها را به عهده دارند اما شهرداری در تامین زمین همکاری می‌کند و دولت باید اعتبارات لازم را در این زمینه پیش بینی کند و با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته با دستگاه‌ها امسال میزان سرانه آموزشی و درمانی در منطقه افزایش خواهد یافت.

شهردار منطقه  22 ادامه داد: سرانه فضای سبز در منطقه چندین برابر سایر مناطق شهر تهران است، همچنین سال گذشته بیشترین حجم عمرانی در منطقه 22 انجام گرفت به طوری که 35 پروژه عمرانی در منطقه به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت منصوب شد/ لزوم ورود طب سنتی به مراکز بیمارستانی و تخصصی

دیگر لازم نیست رییس بیمارستان "پزشک" باشد83 درصد "بیمارستانهای 32 تختخوابی" کارایی لازم را ندارند

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۹۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین‌نژاد عصر شنبه در آئین افتتاح افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی که در محل بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: افتتاح طرح‌های حوزه سلامت، نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها و رشد شاخص‌های توسعه استان دارد.

وی با اشاره به آغاز کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی بیمارستان مادر و کودک، افزود: هدف‌گذاری اجرای این پروژه و سایر پروژه‌های مورد نیاز در بخش‌های مختلف خراسان شمالی، رفع نیازهای درمانی و تکمیل مراکز و تجهیزات درمانی استان است.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه اسکلت‌بندی بیمارستان شهرستان راز و جرگلان که در زمره مصوبات سفر رئیس‌جمهور قرار گرفته نیز به اتمام رسیده، اظهار امیدواری کرد: با همدلی و هماهنگی مدیران، ساخت این بیمارستان نیز در سال جاری به پایان برسد.

حسین‌نژاد تاکید کرد: یک حرکت جهادی برای رفع کمبودها نیاز است تا محرومیت‌های موجود در خراسان شمالی رفع شود.

وی با بیان اینکه تمام طرح‌های در حال انجام بر اساس نیازسنجی و بر حسب نیاز خراسان شمالی پیگیری و با هدف ارائه خدمات بهتر به شهروندان به ظرفیت درمانی استان افزوده شد، گفت: امیدواریم با همدلی و هم‌افزایی و پیگیری مدیران و حمایت نمایندگان در دولت سیزدهم شاهد اجرا و به نتیجه رسیدن طرح‌های بزرگ‌تر در حوزه‌های مختلف استان و شاهد ارتقای جایگاه خراسان شمالی در شاخص‌های توسعه باشیم.

استاندار خراسان شمالی خاطر نشان کرد: در بخش سلامت با پیگیری‌های خوبی که انجام شده، در حال حاضر ۱۰۰ هزار مترمربع پروژه در حال افتتاح و ۲۰۰ هزار مترمربع پروژه نیز در استان هدف‌گذاری و در حال اجرا است.

کد خبر 6090450

دیگر خبرها

  • ارتقای سرانه آموزشی هرمزگان با ساخت ۶۰۰ کلاس درس جدید در سال جاری
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد+فیلم
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت‌ سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری
  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • رشد ۷۰ درصدی بودجه منطقه ۷ اصفهان در ۱۴۰۳‏
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد