Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@13:56:49 GMT

قطعه تصویری «به تماشاسوگند» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۵۹۹۸۵

دریافت 13 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، قطعه تصویری «به تماشا سوگند» اثری تازه به آهنگسازی پژمان سهامی آهنگساز و نوازنده سنتور است که در قالب دو نوازی سنتورِ او و تمبک نوازی کریم ابراهیمی به اجرا در آمده است.

در توضیح این قطعه آمده است: «هم نوازی تنبک در این اثر با نگاه ویژه ای به ریتم و ملودی تنظیم و ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اثر تحت تاثیر موسیقی نواحی ایران ساخته و پرداخته شده که ریتم آن کُردی و ملودی های آن با الهام از موسیقی خطه خراسان نواخته شده است.»

پژمان سهامی کارشناسی ارشد موسیقی ایرانی (نوازندگی سنتور) از دانشگاه هنر تهران است، او طی این سال ها از محضر اساتیدی همچون مسعود شناسا، اردوان کامکار، پشنگ کامکار و مجید کیانی بهره منده شده است.

این نوازنده و آهنگساز در سال های اخیر، سرپرستی و آهنگسازی گروهموسیقی «نو» را به عهده داشته را به عهده داشته و کنسرت های متعددی در داخل و خارج از کشور به روی صحنه برده است.

کد خبر 4648581 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: موسیقی ایرانی تک آهنگ نماهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۹۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوازی: بازیکنان استقلال استثنایی هستند

به گزارش "ورزش سه"، محمد نوازی مربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی این تیم مقابل ذوب آهن از عملکرد بازیکنان این تیم تقدیر کرد و گفتگوی کوتاهی با خبرنگاران حاضر در میکسدزون انجام داد.

نوازی در ابتدای صحبت‌های خود با تمجید از بازیکنان استقلال گفت: بازیکنان ما استثنایی بودند و عملکرد خوبی داشتند، درسته که گل دریافت کردیم و عقب افتادیم اما جانانه بازی کردند و توانستند نتیجه را برگردانند.

ویدئو: 332101

او در ادامه با قدردانی از تماشاگران حاضر در ورزشگاه گفت: از هوادارانمان تشکر می‌کنم که پشت تیم بودند و در ورزشگاه حضور پیدا کردند.

نوازی نسبت به حواشی ایجاد شده در پایان مسابقه واکنش نشان داد و گفت: حواشی‌ همیشه هست و چیز خاصی نبود!

دیگر خبرها

  • نوازی: بازیکنان استقلال استثنایی هستند
  • آلبوم «عشق ناباور» به زودی منتشر می‌شود
  • خوانندگی پولاد کیمیایی برای «گالیله»
  • پولاد کیمیایی برای نمایش «گالیله» می‌خواند
  • موسیقی شمال خراسان سوژه ساخت یک آهنگ جدید شد
  • پولاد کیمیایی خواننده «گالیله» شد
  • خوانندگی پولاد کیمیایی برای «گالیله» + ویدیو
  • تنظیم متفاوت از یک قطعه موسیقی نواحی ایران
  • دوقلوهای اصفهانی آهنگ شیرازی منتشر کردند/داستان به روز رسانی شدن!
  • «روایت اول» از ردیف یک موسیقی‌دان مهم منتشر شد/خواندن یک قصه جالب