Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری امتداد، روح اله حسینی مقدم، مدیرعامل شرکت تامین سرمایه بانک ملت در خصوص انتشار اوراق ۶۰۰۰میلیارد ریالی شهرداری شیراز گفت: شهرداری شیراز به منظور احداث خط دو و تکمیل خط یک قطار شهری این شهر، از محل بند (د) تبصره (۵) قانون بودجه کل کشور، انتشار اوراق مشارکت به ارزش ۶۰۰۰میلیارد ریال را در دستور کار داشت که مجوز نهایی انتشار اوراق مزبور با نرخ سود سالانه ۱۸درصد صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: عرضه اولیه این اوراق امروز یکشنبه دوم تیر تا سه ‌شنبه چهارم تیر در شعب منتخب بانک شهر و به صورت الکترونیکی و با نام، از طریق سامانه مجاز سیما صورت می پذیرد. حسینی مقدم در ادامه تصریح کرد: تعهدپذیره‌نویسی این اوراق توسط تامین سرمایه بانک ملت انجام خواهد شد و از آنجا که این اوراق غیرقابل بازخرید در بازار پول هستند، معاملات ثانویه و انجام تعهدات بازارگردانی آن پس از گشایش نماد در بورس اوراق بهادار تهران صورت خواهد پذیرفت.

مدیرعامل شرکت تأمین سرمایه بانک ملت در پایان اظهارداشت: مدت مشارکت این اوراق چهار ساله و مقاطع پرداخت سود علی الحساب آن هر سه ماه یکبار است. همچنین مرجع تضمین‌کننده این اوراق سازمان برنامه و بودجه کشور به نمایندگی از طرف دولت و همچنین بانک شهر است.


true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۰۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبد متنوع پروژه های مشارکتی در شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان از جمع‌بندی اولیه به‌منظور احداث ژوراسیک پارک ناژوان خبر داد.

مسعود حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری جلسه این هفته شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان اظهار کرد: در این جلسه، پروژه ژوراسیک پارک ناژوان مطرح و مقرر شد مذاکرات با سرمایه گذار آن انجام و جمع بندی موارد در جلسه آتی مطرح و تصمیم لازم اتخاذ شود.

وی افزود: همچنین در این جلسه پروژه اداری تجاری و پارکینگ مکانیزه شهدا مورد تاکید مجدد قرار گرفت و اجرای آن به تصویب اعضا رسید.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با اشاره اتفاق نظر اعضای شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان مبنی بر ضرورت توسعه اماکن تفریحی و فرهنگی در سطح شهر تصریح کرد: در این نشست، بحث واگذاری باغ جوان مطرح و مقرر شد این مجموعه به منظور بهره‌برداری جامع به شرکت توسعه سیاحتی سپاهان واگذار شود.

حیدری گفت: مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان، نظارت مستمر بر پروژه هتل جهان نما و سایر پروژه های مشارکتی دیگر موضوع مورد بحث این جلسه بود و مقرر شد از طریق برون‌سپاری، کیفیت و کمیت نظارت‌ها افزایش پیدا کند.

کد خبر 749588

دیگر خبرها

  • ۵۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در قم شناسایی شد
  • هیچ فرصت سرمایه‌گذاری در شهر نباید از دست برود/ چاره‌ای جز مشارکت مردم در توسعه شهر نداریم
  • تخصیص ۱۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای متروی قم
  • اختصاص هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به متروی قم
  • ‌مشارکت مردم در جهش تولید به صورت مستقیم و فردی باشد
  • سبد متنوع پروژه های مشارکتی در شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها
  • واگذاری شازند کاملاً شفاف و در فرآیندی قانونی بوده است
  • اقدام بانک ملی ایران در واگذاری پتروشیمی شازند بسیار ارزشمند است
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد