Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از گذشت دو سال انتظار و انتشار عکس‌های جاسوسی از محصول جدید شرکت آئودی، سر انجام این خودرو ساز آلمانی جدید‌ترین شاسی بلند خود با نام Audi SQ8 را به صورت رسمی معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: آئودی A8 Horch خودرویی الگوبرداری شده از مرسدس بنز میباخ +تصویر

ظاهر این خودرو به خوبی نمایانگر تلاش شبانه روزی و بسیار زیاد مهندسان آئودی برای تولید اتومبیل بی‌نظیر و با کیفیت در سطح استاندار‌های جهانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چراغ‌های چهار گوش، پدال‌هایی از جنس فولاد ضد زنگ، درب‌های الومینیومی و طراحی زیبای داخلی تنها تعدادی از مشخصه‌های این خودرو است.

خودرو Audi SQ8 مجهز به موتور V8 با ظرفیت ۴.۰ لیتر و قدرت خرجی ۴۲۹ اسب بخار (۳۲۰ کیلو وات) است هم چنین گشتاور این خودرو برابر ۹۰۰ نیوتن متر است. جعبه دنده هشت سرعت خودکار آئودی SQ8 به خوبی نیرو موتور را به چرخ‌ها منتقل کرده و قدرتی شگفت‌انگیز را به راننده هدیه می‌دهد.

شاسی بلند جدید آئودی خودرو قدرتمند با کیفیتی بی‌نظیر

نکته مهم در این خودرو موتور الکتریکی آن است. یعنی تمام انرزی لازم برای حرکت Audi SQ8 از یک بسته باتری ۴۸ واتی تامین می‌شود. کمپرسور‌های قدرتمند موتور الکتریکی این خودرو سرعت و شتاب ایده‌آل را به وجود می‌آورد. خودرو شاسی بلند آئودی تنها در ۴.۸ از شروع حرکت به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن نیز ۲۴۹ کیلومتر بر ساعت است. ترمز‌های سرامیکی فیبر کربن نیز به خوبی در مواقع لازم عمل کرده و اتومبیل را از حرکت باز نگه می‌دارند.

سیستم تعلیق و سیستم کنترل دینامیکی، پایداری Audi SQ8 در هنگام حرکت حفظ و از انحراف خودرو در مسیر‌های گوناگون جلوگیری می‌کند. اگرچه نوع الکتریکی این خودرو در اروپا عرضه می‌شود، نسخه بنزینی Audi SQ8 به زودی به ایالات متحده آمریکا رسیده و بازار‌های این کشور را پوشش می‌دهد. آئودی قیمت این خودرو را ۱۰۸۰۰۰ دلار اعلام کرده است.

انتهای پیام/

آئودی گل سر سبد خودروهای خود را در دو نسخه بنزینی و الکتریکی عرضه می‌کند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خواندنی بهترین ها اخبار خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۰۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از جی کلاس برقی تا تغییر نام مدل های بنز

مرسدس بنز جی کلاس برقی با ۴ موتور در نمایشگاه پکن رونمایی معرفی شد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مرسدس بنز پس از معرفی مرسدس بنز جی کلاس مدل 2025 از نسخه تمام برقی جی کلاس رونمایی هم در نمایشگاه خودروی پکن کرد.

نسل جدید جی کلاس با پیشرانه الکتریکی بر خلاف تصور قبلی EQG نام ندارد و با نام «مرسدس بنز G580 با فناوری EQ» معرفی شده است.

بریتا سیگر، مدیر بازاریابی مرسدس-بنز می‌گوید مشتریان این تمایز را دوست ندارند و می‌خواهند ماشین‌شان در طبقه‌بندی کلاسیک بنز نامگذاری شود. به همین دلیل کارخانه تصمیم گرفته زیرمجموعه EQ را کنار بگذارد.
خانم سیگر گفت تنها مدل‌های EQE و EQS که معادل بنزینی ندارند نام EQ را حفظ خواهند کرد و از این به بعد مدل‌های الکتریکی در قالب کلاس‌های موجود بنز طبقه‌بندی خواهند شد.

هر چرخ یک موتور الکتریکی دارد که در مجموع 580 اسب بخار نیرو تولید می‌کند. شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت ماشین 4.7 ثانیه و حداکثر سرعتش به 180 کیلومتر در ساعت محدود شده است. حداکثر مسافتی که کلاس G الکتریکی با هر بار شارژ حرکت می‌کند 473 کیلومتر اعلام شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مقامات سیاسی ترکیه و دردسر خودروهای لوکس
  • از جی کلاس برقی تا تغییر نام مدل های بنز
  • ◄ افزایش چند برابری جرائم رانندگی؛ تامین ایمنی یا کسب درآمد؟
  • «خودروی برقی» راه‌حلی بدون جایگزین
  • سریع‌ترین خودروهای رکوردشکن تاریخ، هواپیماهای بدون بال با سرعت 1000 کیلومتر (+عکس)
  • فیلم| خودروی اسپرت برقی جدید BYD
  • هر کیلومتر آسفالت ۳.۵ میلیارد تومان هزینه دارد
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال
  • (ویدئو) حرکت جنون‌آمیز پسر جوان؛ پرش از روی ۲ خودرو در حال عبور