Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرکل روابط عمومی دادستانی کل کشور از دیدار مسئولان عالی رتبه دادستانی با مردم خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، محمدحسین صیرفی مدیرکل روابط عمومی دادستانی کل کشور از دیدار مسئولان عالی رتبه دادستانی با مردم خبر داد.

وی در رابطه با جزئیات این خبر اظهار کرد: نظر به تاکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر لزوم استماع درخواست‌های مردمی و رسیدگی به آن و نیز با توجه به تاکیدات دادستان کل کشور مبنی بر توجه به مطالبات مردمی و پاسخگویی شفاف به خواسته‌های آن‌ها و با توجه به نامگذاری روز دوشنبه سوم تیر ماه سال جاری از طرف ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه تحت عنوان "دیدار مردمی مسئولان عالی قضایی" مقرر گردید حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور و معاونین و مدیران کل دادستانی در تاریخ مذکور با حضور در دادسرا‌های تهران و شهرستان‌های تابعه اقدام به برگزاری دیدار مردمی و ملاقات عمومی کرده و درخواست‌ها و مطالبات آنان را مورد بررسی و رسیدگی قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول در رابطه با این که مقامات مسئول در چه مجتمع‌هایی حاضر خواهند شد گفت: حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور با حضور در یکی از دادسرا‌های تهران، بختیاری دادیار دادسرای دیوانعالی و رئیس دفتر دادستان کل با حضور در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، خرم آبادی معاون نظارت و هماهنگی امور دادسرا‌ها و ضابطین دادستانی کل با حضور در داسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهرری، امیری اصفهانی معاون سیاسی امنیتی دادستانی کل با حضور در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان دماوند و جاویدنیا سرپرست معاونت امور فضای مجازی دادستانی کل با حضور در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رباط کریم با مردم دیدار چهره به چهره خواهند داشت.

وی افزود: همچنین نوری معاون پیگیری امور اقتصادی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز دادستانی کل در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاکدشت، عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور در امور مبارزه با مواد مخدر و جرائم سازمان یافته در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان، حشمتی معاون قضایی دادستان کل کشور در پیگیری حقوق عامه در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ورامین، خشنودی مشاور دادستان کل کشور و مدیرکل دفتر پیگیری امور مبارزه با قاچاق کالاو ارز در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قدس و قاسمی مدیرکل اجتماعی، فرهنگی و منابع طبیعی دادستانی کل در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پردیس حضور یافته و به مشکلات و مطالبات مراجعان رسیدگی خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان کل کشور قاچاق کالا و ارز هفته قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۰۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد

امتداد - سومین نشست صمیمی بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی عصر امروز دوشنبه 10 اردیبهشت سال جاری، در سالن اجتماعات ساختمان آموزش برگزار شد.

به گزارش پایگاه بخری امتداد ، در این نشست الهام مدیر زارع معاون اداره کل حسابداری و امور سهام به ارائه گزارش جمع بندی شده در حوزه مشارکت کارکنان در پذیره نویسی سهام بانک، آتوسا کاملی معاون امنیت اداره کل امنیت و زیرساخت گزارشی از برون سپاری پروژه‌های BCMS –  ISMS و آزمایشگاه امنیت سایبری، سمیه صیقل اردکانی معاون اداره کل اطلاعات اعتباری گزارشی با موضوع جمع آوری اطلاعات تسهیلات، نسترن یزدانیان معاون اداره کل  بانکداری خرد و امور باجه ها گزارشی با موضوع باجه‌های روستایی و توسعه خدمات، محمد چلچراغی معاون سیستم های ستادی اداره کل تامین و نظارت بر سامانه های نرم افزاری گزارشی در حوزه بانکداری الکترونیکی و حسنا اسکندری معاون سرمایه انسانی اداره کل سرمایه انسانی و رفاه گزارشی با موضوع مسیر ارتقاء شغلی ارائه کردند.در ادامه برنامه پرسش و پاسخ با مشارکت معاونین در خصوص موضوعات مطروحه برگزار شد.
در پایان نشست دکتر شیری در جمع بندی مباحث مطروحه هدف از برگزاری جلسات را بهره گیری از ظرفیت ها و ایده های خلاقانه و جدید معاونین بانک در راستای بهبود روند امور و ارتقاء کمی و کیفی عملکرد بانک در حوزه های ستادی و اجرایی ذکر کرد که مشروح آن در بخش بعدی خبر ارائه خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی
  • دادستان تهران به مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی کرد
  • رهبر انقلاب: در مسئله آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم
  • عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد
  • سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد
  • توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت با دستو‌ر دادستانی
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد