Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر حجت‌الاسلام محمد فتوحی ظهر یک‌شنبه در دیدار با استاندار سمنان به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه نظارت یکی از محورهای اساسی توسعه در هر جامعه و کشور محسوب می‌شود، ابراز داشت: نظارت فنی، شفاف ساز و راهبر می‌تواند زمینه‌های توسعه را فراهم کند.

وی افزود: بر این عقیده هستیم که قدرت تصمیم‌گیری و ریسک‌پذیری مدیران استان سمنان نباید کاهش پیدا کند، بلکه باید ارتقا یابد ازاین‌رو می‌کوشیم تا این رویه در تمامی رویه‌ها و امور دستگاه‌های اجرایی استان، محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بازرسی استان سمنان ضمن بیان اینکه مجموعه بازرسی استان خود را در کنار دستگاه‌های اجرایی می‌داند، ابراز داشت: ازنظر این مجموعه، در تمامی زمینه‌ها، دیدگاه و نظر استاندار دارای اهمیت بوده و بسیار مهم است.

فتوحی در ادامه تصریح کرد: سیاست‌های مجموعه بازرسی بر این است بتوانیم با رویه اصلاحی، کمک‌حال دستگاه‌های اجرایی استان برای دستیابی به توسعه و پیشرفت در امور، باشیم.

وی افزود: می‌کوشیم تا بگوییم سازمان بازرسی به دنبال مچ‌گیری از مدیران و مسئولان نبوده و نیست و هدف، مساعدت و همراهی با مجموعه مدیران استان است.

کد خبر 4648666

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان هفته قوه قضاییه محمد فتوحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۰۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی هرچه سریع ساحل گیسوم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی در نشست بررسی مشکلات کسبه ساحل گیسوم تالش با حضور مسئولان قضایی و متولیان ساماندهی این طرح حضور یافت.
رییس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه دغدغه مردم باید دغدغه مسئولان باشد افزود: دسترسی مردم به مجموعه‌های تفریحی باید آسان باشد تا همگی بتوانند به راحتی از این مکان‌ها بهره‌مند شوند.
وی دستگاه قضایی را متولی حقوق عامه دانست و گفت: قوه قضاییه همواره در مسیر صیانت از حقوق مردم گام برداشته و هر فرد یا دستگاهی که زمینه محدود شدن حقوق مردم را فراهم کند باید در محاکم قضایی پاسخگو باشد.
حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی با تاکید بر ساماندهی هرچه سریع‌تر ساحل گیسوم افزود: باید تمهیداتی اندیشیده شود تا ضمن استفاده مسافران از سواحل و مجموعه‌های تفریحی، برای حفاظت از منابع طبیعی اقدامات پیشگیرانه‌ای انجام شود.

دیگر خبرها

  • لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی مازندران
  • تمایل به ساخت فیلم در عرصه جوانی جمعیت را دارم
  • ساماندهی هرچه سریع ساحل گیسوم
  • شورای اسلامی بازوی مشورتی برای مدیران کشور
  • عفاف و حجاب حافظ زندگی انسان‌ها است
  • تقدیر شهردار گناباد از مجموعه مدرسه فنی حرفه ای شهید عباسپور
  • گشت ارشاد مدیران بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • فرزندآوری باید ضرورت ملی و اولویت زندگی جوانان باشد
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند
  • منچستریونایتد با دو مدیرش قطع همکاری کرد