Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی مهدوی کیا در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور تیم‌های ۱۳ و ۱۵ سال آکادمی کیا در تورنمنت «کوردیال کاپ» که با کسب قهرمانی این تیم‌ها همراه بود گفت: نسبت به سالهای گذشته که در این مسابقات شرکت می کردیم، این دوره از سطح فنی بسیار بالایی برخوردار بود و تیم های قدرتمندی در مسابقات حضور داشتند.

وی ادامه داد: تیم های آکادمی کیا با توجه به تجربه ای که از حضور در مسابقات دوره گذشته داشتند در این دوره فوتبال زیبا و فوق العاده ای را به نمایش گذاشتند که موجب تحسین مربیان و تیم های شرکت کننده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایشی که امسال داشتیم عالی بود و نشان داد که راه را درست انتخاب کرده ایم.

مهدوی کیا در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر که چه زمانی گروه اول از بازیکنان این آکادمی به تیم های خارجی ترانسفر خواهند شد گفت: جذب بازیکن در تیم های اروپایی کار بسیار سختی است اما استعدادیاب های این تیم ها در تورنمنت هایی که ما حضور داریم عملکرد بازیکنان را زیر نظر گرفته اند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: گروه اول بازیکنان ما که باید وارد ۱۸ سالگی شوند تا شرایط برای ترانسفر کردنشان فراهم شود، سال آینده به این سن می رسند. با این حال کار برای ترانسفر بازیکن به اروپا سخت شده است اما تمام تلاشمان را می کنیم.

هادی مهدوی کیا با ابراز رضایت از پیشرفت فنی بازیکنان این آکادمی در بخش فنی گفت: آن چیزی که بنده و آقا مهدی (مهدوی کیا) مد نظرمان است در این تورنمنت عیان شد و تیم های ما از نظر فوتبالی نمایش فوق العاده ای داشتند. باشگاه ما بزرگ و بزرگتر می شود و این کار را برای ما سخت می کند که با هزینه شخصی بتوانیم این تیم ها را اداره کنیم و به مسابقات بین المللی بفرستیم. با این حال تمام تلاشمان را در این زمینه خواهیم کرد.

کد خبر 4648662

منبع: مهر

کلیدواژه: هادی مهدوی کیا تیم فوتبال آکادمی کیا تورنمنت بين المللي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۰۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار استقلال به خانواده ها: تست گیری فصل جدید آکادمی شروع نشده است

باشگاه استقلال اطلاعیه‌ای را درمورد آکادمی این باشگاه منتشر کرد.

باشگاه استقلال، با انتشار اطلاعیه‌ای به خانواده‌ها هشدار داد فریب افراد سودجو که اقدام به سواستفاده از نام آکادمی باشگاه استقلال می‌کنند را نخورند.

در این اطلاعیه آمده است:

"برخی افراد سودجو طی روزهای گذشته اقدام به انتشار تبلیغات در زمینه تست گیری آکادمی باشگاه استقلال کرده و مدعی شده‌اند برای تیم‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید آکادمی باشگاه استقلال تست گرفته و یارگیری می‌کنند.

در همین راستا، باشگاه استقلال به اطلاع تمامی علاقه‌مندان و همچنین والدین محترم و عزیزی که تمایل به ثبت نام فرزندانشان در آکادمی باشگاه استقلال دارند، می‌رساند هنوز فعالیت تست‌گیری آکادمی استقلال برای فصل جدید آغاز نشده و باشگاه استقلال زمان تست‌گیری در تیم های پایه (نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید) را از طریق رسانه‌های رسمی باشگاه استقلال اعلام و اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

همچنین کسانی که در هر جایگاهی بدون اخذ مجوز از باشگاه استقلال اقدام به تست‌گیری به اسم آکادمی استقلال و ثبت نام با نام و لوگوی باشگاه استقلال به عنوان آکادمی زیرمجموعه باشگاه کنند، به صورت جدی تحت پیگیرد قانونی قرار خواهند گرفت."

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم
  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد
  • هشدار استقلال ؛ فریب نخورید!
  • هشدار استقلال به خانواده ها: تست گیری فصل جدید آکادمی شروع نشده است
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر (عکس)