Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، «جان بولتون» مشاور امنیت ملی آمریکا که شب گذشته وارد خاورمیانه شده، با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.

نتانیاهو در صحبت‌های خود در این کنفرانس خبری مدعی شد: ایران از منابعی که پس از توافق هسته‌ ای به دست آورد، برای تهدید کشورهای منطقه استفاده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که گفتگوهایش با بولتون به تقویت هرچه بیشتر روابط تل‌آویو و واشنگتن منجر شود.

بولتون نیز در مورد ایران مدعی شد: «ایران همچنان به بی‌ثبات کردن این منطقه ادامه می‌دهد.تحریم‌های بیشتری اعلام خواهد شد و ایران هرگز به سلاح اتمی دست نخواهد یافت.»

مشاور امنیت ملی آمریکا همچنین هشدار داد که ایران نباید احتیاط آمریکا را حمل بر ضعف این کشور بکند.

وی ساعاتی قبل نیز با انتشار پیامی در توئیتر از برنامه دیدار با همتایان اسرائیلی و روس خود در خصوص موضوعات مهم خاورمیانه خبر داده بود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: خاورمیانه توافق هسته ای جان بولتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۰۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویدادهای شدید آب و هوایی در ایران و جهان تکرار می‌شود

مقام مسئول سازمان هواشناسی گفت:‌ با توجه به افزایش غلظت گازهای گلخانه‌ای، باید منتظر تکرار رویدادهای شدید آب و هوایی در اکثر مناطق جهان و ایران بود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، احد وظیفه اظهار کرد: دگرگونی‌های بی‌سابقه در زمین در حال وقوع است. محتوای گرمای اقیانوس‌ها و سطح دریاها به بالاترین حد مشاهده شده رسیده و وسعت یخچال های قطب جنوب نیز به کمترین حد مشاهده شده تا کنون رسیده است.

نماینده رسمی سازمان هواشناسی کشور در تدوین گزارش اقلیمی سال 2023 قاره آسیا با بیان این‌که بحران آب و هوا بزرگ‌ترین چالش بشریت است، افزود: گرمای شدید، سیل، خشکسالی، آتش‌سوزی جنگل‌ها و طوفان‌های حاره‌ای، ویرانی‌های زیادی به بار آورده و سبب بروز خسارت‌های اقتصادی و اجتماعی هنگفتی شده است.

وی اضافه کرد: سازمان جهانی هواشناسی با هدف افزایش آگاهی‌بخشی آحاد جامعه نسبت به تغییرات در حال وقوع روی زمین، یک گزارش سالانه اقلیمی با مشارکت سازمان های هواشناسی سراسر جهان تهیه و تدوین می‌کند که بخشی از گزارش امسال با مشارکت سازمان هواشناسی ایران تدوین شده است. بخشی از این گزارش به تغییرات گسترده در پارامترهای اقلیمی ایران به ویژه در حوزه بارش و دما اشاره شده که پیامدهای زیادی داشته است.

رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی یادآور شد: با توجه به این‌که غلظت گازهای گلخانه‌ای همچنان در حال افزایش، باید منتظر تکرار رویدادهای شدید آب و هوایی در اکثر مناطق جهان و ایران بود. سازمان‌های هواشناسی و آب و هواشناسی کشورها برای مقابله با وسعت و بزرگی این چالش همکاری های خود با جامعه بین المللی را افزایش داده اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویدادهای شدید آب و هوایی در ایران و جهان تکرار می‌شود
  • ترکیه: اگر از جنگ کنونی غزه درس نگیریم، تکرار خواهد شد
  • اوکراین مدعی خسارت یک میلیارد دلاری شد
  • سایه مستدام جنگ بر اروپای مدعی دیپلماسی
  • مرور یک تجاوز شیمیایی
  • آمریکا قربانی اسرائیل می‌شود؟
  • واکنش کاردار ایران به سخنان وزیر دفاع انگلیس
  • واکنش کاردار ایران در لندن به اظهارات وزیر دفاع انگلیس
  • بلینکن مدعی شد: حماس مانع بین مردم غزه و آتش‌بس است | اصلی‌ترین اختلاف میان اسرائیل و حماس در حال حاضر
  • اتهام‌زنی آمریکا به ما درباره حمله سایبری به اروپا دروغ است